Beklager at jeg har vært litt fraværende i dag, men jeg troor jeg har fått lagt til og oppdatert de som har gitt lyd fra seg, og hvis ikke - siter dette innlegget så skal jeg få ordnet det
Her har formen vært skikkelig dritt i hele dag med feber, forkjølelse og kvalme, så jeg har sovet nesten hele dagen og sitter til gjengjeld nå våken midt på natten. Ikke får jeg puste noe særlig ordentlig heller siden jeg er tett i alle kanaler
I forhold til symptomer er jo kroppen min full av symptomer på både det ene og det andre så det er helt umulig å si om jeg kjenner på noe ifbm *forhåpentligvis* graviditet
Men hvis jeg skal si noe om at det for de av oss med ikm tidlig i uke 23, er dags for kjenning på festesymptomer er det at med sykdom har det jo blitt litt hosting, harking og nysing kan man si. Og hver eneste gang jeg nyser eller hoster så kjenner jeg det velkjente (
hvertfall for de som har vært gravid før) vonde og skarpe stikket helt nederst i magen! Det må jeg jo innrømme at er litt spennende
I tillegg er testetrangen heftig, jeg kan ikke forstå at jeg etter over ett år med prøving enda ikke har funnet roen med denne testingen, det er altså like fascinerende hver eneste måned å dyppe disse strimlene i urin for så å stirre på strimmelen til øynene går i hver sin retning. Men jeg prøver å si til meg selv at å teste på 4 dpo er helt hodeløst. Heldigvis har jeg sovet omtrent i hele dag, men det spørs jo i morgen da