IKM UKE 23 ♡

dere som har vært gravide før- når opplevde dere første symptomper? Vi spiste fiskegrateng i går, og jeg synst det smakte tran. samboer mente den var helt fin og normal i smaken. Etterpå satt jeg igjen med en metallsmak i munnen som vedvarte hele kvelden.. om det ikke kan være graviditet så bør jeg kanskje teste meg for corona :hilarious:

Mitt første symptom var festeblødning 9dpo og så ømme pupper ved ikm:D
Men etter fødsel så kjenner jeg livmora mer om dere skjønner:pompus: sånå er det murringer og ømhet jeg kjenner på og i hodet blir det vridd til symptomer:laughing021
Spiren satt på førstesist så har ingen tro på at jeg er så heldig denne gangen:wacky: pessimisten sjøl

Her snakker vi positiv EL-test ja :laughing002:laughing002 over 2 i Premom!

Vedlegg

• F3454924-9D8D-44A1-BF14-4BF545DCE0DE.jpeg
    F3454924-9D8D-44A1-BF14-4BF545DCE0DE.jpeg
    723,8 KB · Visninger: 63
Kjenner meg veldig takknemlig som får en mer lesbar graf denne måneden enn sist:hilarious: Lurer veldig på hva som skjedde i kroppen min sist måned etter eggløsning:angelic:

Vedlegg

• 16B28975-9005-4C5D-95A7-266E9F339441.jpeg
    16B28975-9005-4C5D-95A7-266E9F339441.jpeg
    212 KB · Visninger: 61
  • C896A067-DDE0-4697-866C-0BEBC25F3A99.jpeg
    C896A067-DDE0-4697-866C-0BEBC25F3A99.jpeg
    261,8 KB · Visninger: 53
Hadde peak på dag 25, men fortsatt sterk positiv dag 26 før den begynte å bli svakere på kveld 26. Så tenker at el var i går på dag 27 og 1 dpo i dag:joyful: Takk for svar❤️

jeg tror jeg hadde vært enig med Premom da, peak på cd25, El ett døgn etterpå på cd26 og da 2dpo i dag.

Her er min testrekke. Du ser jeg hadde peak på cd22, men fortsatt positiv på cd23 selvom jeg hadde eggløsning den dagen (bekreftet med temping) ❤️

Vedlegg

• 8C610397-1B8B-4629-9D68-25BABFEEDFD9.jpeg
    8C610397-1B8B-4629-9D68-25BABFEEDFD9.jpeg
    741,5 KB · Visninger: 52
jeg tror jeg hadde vært enig med Premom da, peak på cd25, El ett døgn etterpå på cd26 og da 2dpo i dag.

Her er min testrekke. Du ser jeg hadde peak på cd22, men fortsatt positiv på cd23 selvom jeg hadde eggløsning den dagen (bekreftet med temping) ❤️
Kanskje jeg bare holder meg til 2 dpo å da, en dag mindre til testing:hilarious::bag: syns du det et greit
å tempe? Har lest litt om temping og holder på å sette meg litt inn i det, men med en snart 6åring som kommer inn hver natt og dårlig nattesøvn er jeg redd det kanskje klusser litt til en eventuel temping

Kanskje jeg bare holder meg til 2 dpo å da, en dag mindre til testing:hilarious::bag: syns du det et greit
å tempe? Har lest litt om temping og holder på å sette meg litt inn i det, men med en snart 6åring som kommer inn hver natt og dårlig nattesøvn er jeg redd det kanskje klusser litt til en eventuel temping

Jeg synes det er veldig greit å tempe. Jeg har samme problemstilling med 2-åringen her, og jeg jobber turnus. Så det er ikke alltid jeg temper til samme tid på døgnet, bare passer på at det er det første jeg gjør før jeg står opp og at det er gått hvertfall 4 timer siden jeg var våken sist :happy: får hvertfall en lesbar graf ut av det :joyful:

Jeg eeeer så misunnelig på uke 22 som allerede har begynt å teste og mange allerede har fått positive tester! ❤️❤️ Heldige damer! Og det hjelper hvertfall ikke på testetrangen :whacky011 jeg tror jeg ryker på første test allerede i kveld jeg, selv om jeg så godt vet at det er umulig 5dpo på kveldsurin :laughing002 jeg må bare få stilt trangen tror jeg, og i tillegg kom det ny ladning med tester i posten i dag og de roooper på meg :happy093.

jeg må bare le av meg selv, det er helt hodeløst :laughing002

Jeg eeeer så misunnelig på uke 22 som allerede har begynt å teste og mange allerede har fått positive tester! ❤️❤️ Heldige damer! Og det hjelper hvertfall ikke på testetrangen :whacky011 jeg tror jeg ryker på første test allerede i kveld jeg, selv om jeg så godt vet at det er umulig 5dpo på kveldsurin :laughing002 jeg må bare få stilt trangen tror jeg, og i tillegg kom det ny ladning med tester i posten i dag og de roooper på meg :happy093.

jeg må bare le av meg selv, det er helt hodeløst :laughing002

Og deeer var det gjort ser dere :happy118 jeg føler jo også selvfølgelig at jeg ser noe da :laughing002 men den er foreløpig helt uten farge, eller hvertfall så svak at det er umulig å se farge :laughing001

Vedlegg

• 15717952-ABD0-4298-B53B-1377335F8914.jpeg
    15717952-ABD0-4298-B53B-1377335F8914.jpeg
    570 KB · Visninger: 61
  • 84CFD6F5-C0D4-4DAB-A9BB-8FD8A7E7DBF6.jpeg
    84CFD6F5-C0D4-4DAB-A9BB-8FD8A7E7DBF6.jpeg
    767,2 KB · Visninger: 59
Og deeer var det gjort ser dere :happy118 jeg føler jo også selvfølgelig at jeg ser noe da :laughing002 men den er foreløpig helt uten farge, eller hvertfall så svak at det er umulig å se farge :laughing001

Fantastisk innsats:happy093:laughing025
Selv holder jeg meg unna testing, men 4dpo har jeg masse symptomer:laughing002 vrir det hvertfall til symptomer i hodet:pompus:
I dag lukter alt svidd! Kommenterte det først hjemme, så hos venner og så i bilen. Ingen andre lukter det:wideyed:
Masse stikk i høye side og noe som ligner svake ligamensmerter i lysken.
Blir helt symptomkoko jeg, så skjønner godt du ryker på testing:angelic:

Jeg synes det er veldig greit å tempe. Jeg har samme problemstilling med 2-åringen her, og jeg jobber turnus. Så det er ikke alltid jeg temper til samme tid på døgnet, bare passer på at det er det første jeg gjør før jeg står opp og at det er gått hvertfall 4 timer siden jeg var våken sist :happy: får hvertfall en lesbar graf ut av det :joyful:
Kanskje jeg må prøver temping neste syklus om det ikke klaffer nå:joyful:

Fantastisk innsats:happy093:laughing025
Selv holder jeg meg unna testing, men 4dpo har jeg masse symptomer:laughing002 vrir det hvertfall til symptomer i hodet:pompus:
I dag lukter alt svidd! Kommenterte det først hjemme, så hos venner og så i bilen. Ingen andre lukter det:wideyed:
Masse stikk i høye side og noe som ligner svake ligamensmerter i lysken.
Blir helt symptomkoko jeg, så skjønner godt du ryker på testing:angelic:

Jeg er svak min venn, veldig svak :shy: også har jeg per nå 36 tester liggende, så det var liksom ikke noe å tape heller :hilarious::hilarious: det er galskap, det er det det er, rein galskap :rolleyes:

Kanskje litt TMI men dette skjer hver eneste gang i DPO-land (så ikke noe symptom på noe med andre ord) så jeg må høre om flere har det sånn; jeg får altså så løs mage. Det er ingen mageknip eller noe «smerter» forbundet med det, men noen dager i DPO-dagene så er det helt krise altså. Noen andre som også har det sånn, eller evt vet hvorfor det skjer?

Og en annen ting som har dukket opp som er litt nytt for å være meg er utflod, våt rennende utflod :rolleyes: jeg ser sjelden noe særlig til utfloden, den er heller sparsom av seg, ja før i dag da. Må bruke truseinnlegg :eek:

Kanskje litt TMI men dette skjer hver eneste gang i DPO-land (så ikke noe symptom på noe med andre ord) så jeg må høre om flere har det sånn; jeg får altså så løs mage. Det er ingen mageknip eller noe «smerter» forbundet med det, men noen dager i DPO-dagene så er det helt krise altså. Noen andre som også har det sånn, eller evt vet hvorfor det skjer?

Og en annen ting som har dukket opp som er litt nytt for å være meg er utflod, våt rennende utflod :rolleyes: jeg ser sjelden noe særlig til utfloden, den er heller sparsom av seg, ja før i dag da. Må bruke truseinnlegg :eek:
Vet at det i forbindelse med feks mensen er vanlig med løs mage, fordi tarmene dine simuleres av krampetrekninger i livmor. Kanskje noe tilsvarende som skjer deg i dpo land?

Vet at det i forbindelse med feks mensen er vanlig med løs mage, fordi tarmene dine simuleres av krampetrekninger i livmor. Kanskje noe tilsvarende som skjer deg i dpo land?

Jeg har ingen anelse, men det skjer hver eneste mnd :bored: rimelig plagsomt :oops: kanskje det kan ha noe med hormonene å gjøre?

Jeg fikk løs mage den pp jeg var gravid sist før ikm:)

Back
Topp