Jeg ville sagt nesten positiv. Den ligner på min fra i går. Ta en ny test senere i dag, så har den sikkert gått oppDenne er vell så og si positiv, ikke sant? I hvertfall nesten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville sagt nesten positiv. Den ligner på min fra i går. Ta en ny test senere i dag, så har den sikkert gått oppDenne er vell så og si positiv, ikke sant? I hvertfall nesten
dere som har vært gravide før- når opplevde dere første symptomper? Vi spiste fiskegrateng i går, og jeg synst det smakte tran. samboer mente den var helt fin og normal i smaken. Etterpå satt jeg igjen med en metallsmak i munnen som vedvarte hele kvelden.. om det ikke kan være graviditet så bør jeg kanskje teste meg for corona
Nesten Når mine er så sterke er de positiv samme kveldDenne er vell så og si positiv, ikke sant? I hvertfall nesten
Hadde peak på dag 25, men fortsatt sterk positiv dag 26 før den begynte å bli svakere på kveld 26. Så tenker at el var i går på dag 27 og 1 dpo i dag Takk for svarHadde tenkt EL 24 timer etter peak på EL-test og 1 dpo dagen etter EL
Hadde peak på dag 25, men fortsatt sterk positiv dag 26 før den begynte å bli svakere på kveld 26. Så tenker at el var i går på dag 27 og 1 dpo i dag Takk for svar
Kanskje jeg bare holder meg til 2 dpo å da, en dag mindre til testing syns du det et greitjeg tror jeg hadde vært enig med Premom da, peak på cd25, El ett døgn etterpå på cd26 og da 2dpo i dag.
Her er min testrekke. Du ser jeg hadde peak på cd22, men fortsatt positiv på cd23 selvom jeg hadde eggløsning den dagen (bekreftet med temping)
Kanskje jeg bare holder meg til 2 dpo å da, en dag mindre til testing syns du det et greit
å tempe? Har lest litt om temping og holder på å sette meg litt inn i det, men med en snart 6åring som kommer inn hver natt og dårlig nattesøvn er jeg redd det kanskje klusser litt til en eventuel temping
Jeg eeeer så misunnelig på uke 22 som allerede har begynt å teste og mange allerede har fått positive tester! Heldige damer! Og det hjelper hvertfall ikke på testetrangen jeg tror jeg ryker på første test allerede i kveld jeg, selv om jeg så godt vet at det er umulig 5dpo på kveldsurin jeg må bare få stilt trangen tror jeg, og i tillegg kom det ny ladning med tester i posten i dag og de roooper på meg
jeg må bare le av meg selv, det er helt hodeløst
Og deeer var det gjort ser dere jeg føler jo også selvfølgelig at jeg ser noe da men den er foreløpig helt uten farge, eller hvertfall så svak at det er umulig å se farge
Kanskje jeg må prøver temping neste syklus om det ikke klaffer nåJeg synes det er veldig greit å tempe. Jeg har samme problemstilling med 2-åringen her, og jeg jobber turnus. Så det er ikke alltid jeg temper til samme tid på døgnet, bare passer på at det er det første jeg gjør før jeg står opp og at det er gått hvertfall 4 timer siden jeg var våken sist får hvertfall en lesbar graf ut av det
Fantastisk innsats
Selv holder jeg meg unna testing, men 4dpo har jeg masse symptomer vrir det hvertfall til symptomer i hodet
I dag lukter alt svidd! Kommenterte det først hjemme, så hos venner og så i bilen. Ingen andre lukter det
Masse stikk i høye side og noe som ligner svake ligamensmerter i lysken.
Blir helt symptomkoko jeg, så skjønner godt du ryker på testing
Fikk første positive eggløsningstest nå på kvelden mørkere nå enn den på morgenen
Vet at det i forbindelse med feks mensen er vanlig med løs mage, fordi tarmene dine simuleres av krampetrekninger i livmor. Kanskje noe tilsvarende som skjer deg i dpo land?Kanskje litt TMI men dette skjer hver eneste gang i DPO-land (så ikke noe symptom på noe med andre ord) så jeg må høre om flere har det sånn; jeg får altså så løs mage. Det er ingen mageknip eller noe «smerter» forbundet med det, men noen dager i DPO-dagene så er det helt krise altså. Noen andre som også har det sånn, eller evt vet hvorfor det skjer?
Og en annen ting som har dukket opp som er litt nytt for å være meg er utflod, våt rennende utflod jeg ser sjelden noe særlig til utfloden, den er heller sparsom av seg, ja før i dag da. Må bruke truseinnlegg
Vet at det i forbindelse med feks mensen er vanlig med løs mage, fordi tarmene dine simuleres av krampetrekninger i livmor. Kanskje noe tilsvarende som skjer deg i dpo land?
Jeg fikk løs mage den pp jeg var gravid sist før ikmKanskje litt TMI men dette skjer hver eneste gang i DPO-land (så ikke noe symptom på noe med andre ord) så jeg må høre om flere har det sånn; jeg får altså så løs mage. Det er ingen mageknip eller noe «smerter» forbundet med det, men noen dager i DPO-dagene så er det helt krise altså. Noen andre som også har det sånn, eller evt vet hvorfor det skjer?
Og en annen ting som har dukket opp som er litt nytt for å være meg er utflod, våt rennende utflod jeg ser sjelden noe særlig til utfloden, den er heller sparsom av seg, ja før i dag da. Må bruke truseinnlegg