Høres ut som en god planHar ingen digitale tilgjengelig... Men det er bare å vente å se. Skal uansett ta kontakt med legen på mandag for å få tatt blodprøve tror jeg. Blir en ny test i morgen igjen også. Har ikke så mange igjen nå, hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en god planHar ingen digitale tilgjengelig... Men det er bare å vente å se. Skal uansett ta kontakt med legen på mandag for å få tatt blodprøve tror jeg. Blir en ny test i morgen igjen også. Har ikke så mange igjen nå, hehe.
Rakk ikke det i dag får vente til mandag dersom TR fremdeles ikke er her. Men tviler siden den var blenda i går kveld, selv om jeg har hatt noen merkelige skyggestreker denne runden har du begynt å få symptomer enda eller?Ææh, kanskje du må en tur på butikken?
Håper tr holder seg langt unna og at du får to streker snart Jeg har hatt ømme bryster siden el, nå begynner de i tillegg å kjennes tunge ut. Har også litt stikkinger/murring nå og da, samt veeeldig tørst. Ellers svært lite, endaRakk ikke det i dag får vente til mandag dersom TR fremdeles ikke er her. Men tviler siden den var blenda i går kveld, selv om jeg har hatt noen merkelige skyggestreker denne runden har du begynt å få symptomer enda eller?
KlemmerJeg kan settes på TR Nå blir det en liten pause tror jeg. Holdt på siden før jul
13 dpo. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de testene her... Har en del mensmurring i dag, så er litt redd for at dette ikke gikk veien likevel... Men jeg husker da jeg var tidlig gravid med førstemann - da hadde jeg mensmurring og var redd mensen hadde kommet hver dag. Synes bare det er litt underlig at testene ikke blir så mye mer sterkere... Ser andre får så sterke streker.
Jeg kan settes på TR Nå blir det en liten pause tror jeg. Holdt på siden før jul
Takk. Ikke annet å gjøre enn å ta det som kommer. Ser jo at dine tester er mye tydeligere og sterkere hele veien enn mine er i det hele tatt. Tok en test i morges også som var like svak. Synes de ser helt like ut fra 11 til 14. Nesten svakere... Men hvis jeg ikke begynner å blø, skal jeg få tatt blodprøve til legen for å sjekke det ordentlig.Hmm vanskelig å si.. det ser kanskje ikke kjempelovende ut, men samtidig så dobles hcg hver 48.time, så det kan også bare være det! Og hvis man da kombinerer det med litt utvannet urin, så kan det være hele årsaken.
Mine tester så heller ikke veldig lovende ut. Det var ingen økning eller forandring i testene i løpet av 3 dager, før de plutselig var kjempesterk igjen.
Legger ved bilde så kan du se. Du ser fra 11-14 dpo er det nesten ingen forandring! Øverste er 8 dpo, også er det en per dag nedover.
Håper det er like uskyldig hos deg!
Takk. Ikke annet å gjøre enn å ta det som kommer. Ser jo at dine tester er mye tydeligere og sterkere hele veien enn mine er i det hele tatt. Tok en test i morges også som var like svak. Synes de ser helt like ut fra 11 til 14. Nesten svakere... Men hvis jeg ikke begynner å blø, skal jeg få tatt blodprøve til legen for å sjekke det ordentlig.
Men jeg tok jo en RFSU 10 dpo som såvidt man kunne skimte en skygge og den var tydelig å se i dag iallefall. Men veldig svak, den også da.
Takk. Ikke annet å gjøre enn å ta det som kommer. Ser jo at dine tester er mye tydeligere og sterkere hele veien enn mine er i det hele tatt. Tok en test i morges også som var like svak. Synes de ser helt like ut fra 11 til 14. Nesten svakere... Men hvis jeg ikke begynner å blø, skal jeg få tatt blodprøve til legen for å sjekke det ordentlig.
Men jeg tok jo en RFSU 10 dpo som såvidt man kunne skimte en skygge og den var tydelig å se i dag iallefall. Men veldig svak, den også da.
Har ikke flere tester. Tok siste i går... Og den var ikke noe sterkere den heller. Men etter å ha googla litt, er det flere som har opplevd babyplan som svake og fått synkende på dem samtidig med stigende på andre. Men jeg vet ikke. Enten er det bare dårlig nytt eller så er det noe rart med testene. Skal få tatt blodprøve hos legen. Ikke noe mensen iallefall.har du tatt noen flere tester?
GratulererKa settes på gravid
Håper for degHar ikke flere tester. Tok siste i går... Og den var ikke noe sterkere den heller. Men etter å ha googla litt, er det flere som har opplevd babyplan som svake og fått synkende på dem samtidig med stigende på andre. Men jeg vet ikke. Enten er det bare dårlig nytt eller så er det noe rart med testene. Skal få tatt blodprøve hos legen. Ikke noe mensen iallefall.
Tusen takk for det. Har litt ømme pupper i dag da, så det er noe som skjer da. Har også fått henvisning til tidlig ul på sykehuset og skal og ta hcg-blodprøve i slutten av uka.Håper for deg
Kan settes på TR