IKM UKE 23 ♡

Hei jenter,

Jeg er nødt til å spørre. Mensen varte i kun 2 dager og i veldig liten mengde. Hadde det også forrige gang. Er det noe jeg burde reagere på? Jeg har hatt en regelmessig syklus på 27-28 dager siden jeg tok ut hormonspiralen (mista mensen helt mens jeg hadde den inne).

Hei jenter,

Jeg er nødt til å spørre. Mensen varte i kun 2 dager og i veldig liten mengde. Hadde det også forrige gang. Er det noe jeg burde reagere på? Jeg har hatt en regelmessig syklus på 27-28 dager siden jeg tok ut hormonspiralen (mista mensen helt mens jeg hadde den inne).

Har du tatt noen g-test? Var akkurat sånn for meg da jeg var gravid i 2017 :rolleyes:

Har du tatt noen g-test? Var akkurat sånn for meg da jeg var gravid i 2017 :rolleyes:

Ja, tok en på tirsdagen (den var negativ), men jeg hadde det sånn forrige mens også. De to første var på 3 og 4 dager, så jeg reagerer på at jeg plutselig bare har 2 dager med blødninger de siste to syklusene

12 dpo og testen er sterkere i dag! Så da går det vel fremover da! Nå tror jeg at jeg skal vente med å teste til søndag, som er ikm. Måtte bare få en test som ikke kunne misforstås som en skygge og se at den ble sterkere.

åååå jaa!!! hurraaa :smiley-bounce016

GRATULERER!!

12 dpo. Er man gal, så er man gal! Tror jammen jeg kan settes på gravid! Hipp hurra! Tror ikke mensen kommer på søndag og håper den aldri kommer!

Vedlegg

• IMG_20210611_150624.jpg
    IMG_20210611_150624.jpg
    1,4 MB · Visninger: 107
Hei jenter,

Hm, tja... Hvis det er sånn igjen neste syklus, ville jeg kontaktet lege for å få en gyn sjekk. :)

13 dpo. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de testene her... Har en del mensmurring i dag, så er litt redd for at dette ikke gikk veien likevel... Men jeg husker da jeg var tidlig gravid med førstemann - da hadde jeg mensmurring og var redd mensen hadde kommet hver dag. Synes bare det er litt underlig at testene ikke blir så mye mer sterkere... Ser andre får så sterke streker.

Vedlegg

• IMG_20210612_143942.jpg
    IMG_20210612_143942.jpg
    771,3 KB · Visninger: 90
13 dpo. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de testene her... Har en del mensmurring i dag, så er litt redd for at dette ikke gikk veien likevel... Men jeg husker da jeg var tidlig gravid med førstemann - da hadde jeg mensmurring og var redd mensen hadde kommet hver dag. Synes bare det er litt underlig at testene ikke blir så mye mer sterkere... Ser andre får så sterke streker.
Min erfaring med tidligtestene er at de er elendig å bruke for å sjekke økning. Ville ha skiftet til de vanlige babyplan om du har de :)

Har du tatt digital i dag?:Heartred

IKM i dag: negativ vanlig strimmel på utvannet kveldsurin i går :hilarious: brukte opp den siste jeg hadde på bare tull.. så nå sitter jeg her på IKM uten test og uten TR :pompus:

Back
Topp