Sniker. Ser ingenting, beklager!Ok, nå tror jeg jeg blir gal her. Nå ser jeg noe på denne metode tidligtesten. Det har jeg ikke tidligere
12 dpo idag.
Er det noen som ser noe her?Vis vedlegget 358705
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Ser ingenting, beklager!Ok, nå tror jeg jeg blir gal her. Nå ser jeg noe på denne metode tidligtesten. Det har jeg ikke tidligere
12 dpo idag.
Er det noen som ser noe her?Vis vedlegget 358705
Hei jenter,
Jeg er nødt til å spørre. Mensen varte i kun 2 dager og i veldig liten mengde. Hadde det også forrige gang. Er det noe jeg burde reagere på? Jeg har hatt en regelmessig syklus på 27-28 dager siden jeg tok ut hormonspiralen (mista mensen helt mens jeg hadde den inne).
Har du tatt noen g-test? Var akkurat sånn for meg da jeg var gravid i 2017
12 dpo og testen er sterkere i dag! Så da går det vel fremover da! Nå tror jeg at jeg skal vente med å teste til søndag, som er ikm. Måtte bare få en test som ikke kunne misforstås som en skygge og se at den ble sterkere.
Tusen tusen takk!!åååå jaa!!! hurraaa
GRATULERER!!
Hm, tja... Hvis det er sånn igjen neste syklus, ville jeg kontaktet lege for å få en gyn sjekk.Hei jenter,
Jeg er nødt til å spørre. Mensen varte i kun 2 dager og i veldig liten mengde. Hadde det også forrige gang. Er det noe jeg burde reagere på? Jeg har hatt en regelmessig syklus på 27-28 dager siden jeg tok ut hormonspiralen (mista mensen helt mens jeg hadde den inne).
JIPPI!! Gratulerer12 dpo. Er man gal, så er man gal! Tror jammen jeg kan settes på gravid! Hipp hurra! Tror ikke mensen kommer på søndag og håper den aldri kommer!
Fantastisk! Gratulerer så masse!Ikm i dag 4+0
Min erfaring med tidligtestene er at de er elendig å bruke for å sjekke økning. Ville ha skiftet til de vanlige babyplan om du har de13 dpo. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de testene her... Har en del mensmurring i dag, så er litt redd for at dette ikke gikk veien likevel... Men jeg husker da jeg var tidlig gravid med førstemann - da hadde jeg mensmurring og var redd mensen hadde kommet hver dag. Synes bare det er litt underlig at testene ikke blir så mye mer sterkere... Ser andre får så sterke streker.
Fantastisk! Gratulerer så masse!
Har du tatt digital i dag?13 dpo. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke de testene her... Har en del mensmurring i dag, så er litt redd for at dette ikke gikk veien likevel... Men jeg husker da jeg var tidlig gravid med førstemann - da hadde jeg mensmurring og var redd mensen hadde kommet hver dag. Synes bare det er litt underlig at testene ikke blir så mye mer sterkere... Ser andre får så sterke streker.
Ææh, kanskje du må en tur på butikken?IKM i dag: negativ vanlig strimmel på utvannet kveldsurin i går brukte opp den siste jeg hadde på bare tull.. så nå sitter jeg her på IKM uten test og uten TR
Har ingen digitale tilgjengelig... Men det er bare å vente å se. Skal uansett ta kontakt med legen på mandag for å få tatt blodprøve tror jeg. Blir en ny test i morgen igjen også. Har ikke så mange igjen nå, hehe.Har du tatt digital i dag?
Ok, jeg har ingen vanlige. Kanskje jeg må kjøpe flere tester!Min erfaring med tidligtestene er at de er elendig å bruke for å sjekke økning. Ville ha skiftet til de vanlige babyplan om du har de