IKM UKE 23 ♡

11 dpo og testen er egentlig like svak... Bare håper at den blir sterkere snart. Blir litt redd for at det ikke skal gå veien. Fikk det ikke så godt på bilde i vårt dårlige lys... Streken var mest tydelig på den blå fra Makeshure.

Vedlegg

• IMG_20210610_070222.jpg
    IMG_20210610_070222.jpg
    597,3 KB · Visninger: 106
11 dpo og testen er egentlig like svak... Bare håper at den blir sterkere snart. Blir litt redd for at det ikke skal gå veien. Fikk det ikke så godt på bilde i vårt dårlige lys... Streken var mest tydelig på den blå fra Makeshure.

kjempefin strek ❤️ Fikk ikke du den første positive i går kveld? Kroppen trenger litt mer tid på å øke hcg enn bare en natt ❤️ Og jeg for eksempel tester sterkere positiv på andre morgenurin enn på første morgenurin, noen ganger sterkere igjen på kvelden enn på morgenen ❤️

Det er i tillegg fortsatt tidlig, og du trenger ikke bekymre deg for svak strek, den er kjempefin den til å være 11 dpo ❤️❤️

Ser streken godt på begge testene! Nå må de bare bli sterkere:Heartred

Det er bare en videotime. Hun har aldri ledig time, så jeg bare sikret meg en videotime den første dagen som var ledig. Men om mensen uteblir og restene blir sterkere, så sender jeg henne bare en melding og spør om tidlig ul. Hun kjenner jo meg og min prøvehistorie. Får se om jeg drar innom for å sjekke hcg-stigning, men det ser jeg egentlig ikke noen grunn til, så lenge jeg ikke opplever noe unormalt.

Feks da jeg hadde exu hadde jeg megsvak stigning og normal mensen. Småblødde innimellom. Da var det greit å sjekke hcg-stigninga. Og da jeg hadde MA, men det sa ingenting for hcg steg som normalt og ganske høyt tross at det ikke utviklet seg lenger enn en plommesekk. Da fikk jeg ikke ul før uke 12, men jeg bestilte priv i uke 6 og der var det ikke noe liv. Så jeg er glad jeg slapp å gå helt til uke 12 før vi fant ut av det.

Om jeg ikke får det gjennom legen, kommer jeg til å dra privat igjen.
Skjønner! Greit å sjekke ut dersom det er noe, ja:happy: Blir nok å gå til privat for tidlig ultralyd, for hvorfor ikke:D

Gleder meg til du skal teste!!! Krysser fingrene:smiley-angelic001

Testet helt blank og spotting er herved påbegynt :wacky: Så den sitter sannsynligvis ikke denne PPen heller. Men hallo, bare på PP2, det er vel litt mye forlangt at spiren skal sitte så fort hehe. Da tror jeg sannelig at vi hopper over neste PP for å prioritere å få satt første vaksinedose iløpet av juli. Så litt kjipt, men det ordner seg;)

Jeg tok en test i går kveld som jeg var sikker på at hadde noe på seg. Hadde forhåpninger til dagens test, men den er helt blenda gitt:(

Skal ut og kjøpe flere tidligtester i lunsjen, men håpet svinner altså:wtf:. Har en del utflod og det kjennes hele tiden om TR kommer, men ingenting enn så lenge. Merker også mye småsmerter i livmorområdet.

11dpo i dag. Så har tydeligvis klart å forlenge lutealfasen med Wild yam. Og det er jo bra:p

Jeg tok en test i går kveld som jeg var sikker på at hadde noe på seg. Hadde forhåpninger til dagens test, men den er helt blenda gitt:(

Skal ut og kjøpe flere tidligtester i lunsjen, men håpet svinner altså:wtf:. Har en del utflod og det kjennes hele tiden om TR kommer, men ingenting enn så lenge. Merker også mye småsmerter i livmorområdet.

11dpo i dag. Så har tydeligvis klart å forlenge lutealfasen med Wild yam. Og det er jo bra:p

Jeg har også økt utflod! Det fikk jeg både med førstemann og denne gangen ganske tidlig, det er for meg et ganske sikkert tegn på graviditet :D

Dagens test, håååper den stiger!! Må ut på meny å kjøpe meg mer tester. For nå er det helt tomt:rolleyes:

Vedlegg

• 150371F2-C511-403F-BF74-6930EDF6A63E.jpeg
    150371F2-C511-403F-BF74-6930EDF6A63E.jpeg
    936,5 KB · Visninger: 124
kjempefin strek ❤️ Fikk ikke du den første positive i går kveld? Kroppen trenger litt mer tid på å øke hcg enn bare en natt ❤️ Og jeg for eksempel tester sterkere positiv på andre morgenurin enn på første morgenurin, noen ganger sterkere igjen på kvelden enn på morgenen ❤️

Det er i tillegg fortsatt tidlig, og du trenger ikke bekymre deg for svak strek, den er kjempefin den til å være 11 dpo ❤️❤️
Åh, tusen takk! Jeg trengte å høre det. Er så vanskelig å falle til ro og tro på det etter man har prøvd lenge og vært uheldig to ganger. Jeg kjenner på så lite symptomer i tillegg. Men jeg glemmer litt hvor kort jeg har kommet også. Det er jo bare snart to uker siden el. Det er så skummelt å føle på glede, så redd for å bli skuffet og lei meg. Men man må jo bare ta det som kommer og glede seg her og nå. :Heartred

Hatt så mensmurringer og stikkinger i kveld at det gjør vondt å stå oppreist/gå.. :( Håper det gir seg til i mårra og at det hjelper med søvn :)

Dagens test, håååper den stiger!! Må ut på meny å kjøpe meg mer tester. For nå er det helt tomt:rolleyes:
Åh, tusen takk! Jeg trengte å høre det. Er så vanskelig å falle til ro og tro på det etter man har prøvd lenge og vært uheldig to ganger. Jeg kjenner på så lite symptomer i tillegg. Men jeg glemmer litt hvor kort jeg har kommet også. Det er jo bare snart to uker siden el. Det er så skummelt å føle på glede, så redd for å bli skuffet og lei meg. Men man må jo bare ta det som kommer og glede seg her og nå. :Heartred

Har dere testet igjen i kveld?

Har dere testet igjen i kveld?

Jepp, svakere i kveld. Og blør fortsatt. Lurer veeeldig på hva som foregår inni der. Synes det er rart å fortsatt få positive tester etter 4 dager med blødning:confused: Får nok sterkest test på 2. morgenurin her

Vedlegg

• E66F6D48-A7BF-4D4E-8124-4397E587B901.jpeg
    E66F6D48-A7BF-4D4E-8124-4397E587B901.jpeg
    1 MB · Visninger: 101
12 dpo og testen er sterkere i dag! Så da går det vel fremover da! Nå tror jeg at jeg skal vente med å teste til søndag, som er ikm. Måtte bare få en test som ikke kunne misforstås som en skygge og se at den ble sterkere.

Vedlegg

• IMG_20210611_074243.jpg
    IMG_20210611_074243.jpg
    1,5 MB · Visninger: 98
  • IMG_20210611_074239.jpg
    IMG_20210611_074239.jpg
    1,5 MB · Visninger: 97
Ok, nå tror jeg jeg blir gal her. Nå ser jeg noe på denne metode tidligtesten. Det har jeg ikke tidligere:nailbiting:

12 dpo idag.
Er det noen som ser noe her?
IMG_20210611_082123__01.jpg

12 dpo og testen er sterkere i dag! Så da går det vel fremover da! Nå tror jeg at jeg skal vente med å teste til søndag, som er ikm. Måtte bare få en test som ikke kunne misforstås som en skygge og se at den ble sterkere.
Ser to tydelige streker her:Heartred:Heartred

Back
Topp