IKM UKE 23 ♡

det er fortsatt tidlig!! Med førstemann testet jeg ultrasvak positivt 11dpo, kunne se streken med lupe i akkurat riktig belysning med øynene litt i kryss :laughing002

og dessuten; er det ikke en svak stek på makesure-testen???

Tenker nok det er skygge :wtf: Den andre testen er tidlig, så ville vel sett noe der om det var noe?

Ja, det er jo forsåvidt tidlig. Men mistet troen når det ikke var noe svaakt på tidligtesten engang:bored:. Føler nesten alle gravide får det.

Fortsetter selvsagt å teste da:) Og det er jo positivt at det ikke er noe tegn på TR enda. Og tempen steg i igjen etter en dipp i går.

10 dpo. Jeg bare måtte ta en test til etter jobb i dag. Har faktisk følt meg litt gravid i dag også. Vært småkvalm etter mye aktivitet og stress på jobb og hatt litt ømhet/murring nedi magen. Og her er det en synlig, men svak, rosa strek. :happy7:smiley-bounce016

Vedlegg

• IMG_20210609_150105.jpg
    IMG_20210609_150105.jpg
    720,9 KB · Visninger: 107
10 dpo. Jeg bare måtte ta en test til etter jobb i dag. Har faktisk følt meg litt gravid i dag også. Vært småkvalm etter mye aktivitet og stress på jobb og hatt litt ømhet/murring nedi magen. Og her er det en synlig, men svak, rosa strek. :happy7:smiley-bounce016
For en flott strek!! Gratulerer :Heartred:Heartred:Heartred

Nå er vi halvveis i IKM-uken vår ❤️

Statistikken vår er jeg foreløpig ganske misfornøyd med, jeg er UTROLIG glad på vegne av alle gravide, men jeg er også UTROLIG lei meg på vegne av alle som nå går inn i ny pp ❤️ Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper på at det er neste pp som klaffer for dere ❤️ Samtidig er det fortsatt mange som ikke har nådd ikm enda, og det dukker fortsatt opp veldig lovende tester her inne!! Jeg GLEDER meg til fortsettelsen og håper vi blir enda flere under fanen GRAVID ❤️❤️

Så langt er det noen som i følge listen min som allerede har passert ikm, men som jeg ikke har fått med meg hvordan det har gått med?

Miami92, snm93? Hvordan går det med dere?

og Attpåklatt22 med ikm i dag? ❤️

Jeg tok digital idag, eneste jeg hadde igjen :hilarious:ikke gravid og ingen TR. Men TR kommer sikkert snart tipper jeg...
Har kjempetrua på neste PP.. tiden som gressenke er nemlig over og da blir det enklere å legge inn aksjer litt oftere enn det har vært hittil :p:D

Tenker nok det er skygge :wtf: Den andre testen er tidlig, så ville vel sett noe der om det var noe?

Ja, det er jo forsåvidt tidlig. Men mistet troen når det ikke var noe svaakt på tidligtesten engang:bored:. Føler nesten alle gravide får det.

Fortsetter selvsagt å teste da:) Og det er jo positivt at det ikke er noe tegn på TR enda. Og tempen steg i igjen etter en dipp i går.

Jeg fikk som sagt en ultrasvak strek på 11dpo med forrigemann ❤️ Jeg har fortsatt troen for deg ❤️

jaaaaa!!! Babystrek!! GRATULERER
:wav

Blendahvit på Metode-tidligstest nå. 9 dpo, burde vel vist noe om det var noe der nå? :sorry:

Neida, det burde det ikke ❤️ Egget kan feste seg så sent som på 12 dpo!

Forrige svangerskap fikk jeg den svaaaakeste streken på 11 dpo! Og du ser jo selv flere i gruppen her som har fått svake streker 10 dpo kveld og 11 dpo! Og tilogmed det er jo tidlig! Ta det helt med ro! Det er langt i fra over ❤️

Neida, det burde det ikke ❤️ Egget kan feste seg så sent som på 12 dpo!

Forrige svangerskap fikk jeg den svaaaakeste streken på 11 dpo! Og du ser jo selv flere i gruppen her som har fått svake streker 10 dpo kveld og 11 dpo! Og tilogmed det er jo tidlig! Ta det helt med ro! Det er langt i fra over ❤️
Blir jo bare så utålmodig :banghead: Har ikke så alt for mye symptomer, men puppene er helt crazy denne syklusen! Stikker som bare f**n hele dagen, og de er ømme overalt, og tunge! Er også meget unormalt tørst, men ikke noe murring eller følelse av noe i livmorområdet.. Om dette bare er skikkelig mye pms så vet jeg jaggu ikke!

ho

Er jeg den eneste som holder på å bli gal i dpo-land?

Nå er vi halvveis i IKM-uken vår ❤️

Statistikken vår er jeg foreløpig ganske misfornøyd med, jeg er UTROLIG glad på vegne av alle gravide, men jeg er også UTROLIG lei meg på vegne av alle som nå går inn i ny pp ❤️ Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper på at det er neste pp som klaffer for dere ❤️ Samtidig er det fortsatt mange som ikke har nådd ikm enda, og det dukker fortsatt opp veldig lovende tester her inne!! Jeg GLEDER meg til fortsettelsen og håper vi blir enda flere under fanen GRAVID ❤️❤️

Så langt er det noen som i følge listen min som allerede har passert ikm, men som jeg ikke har fått med meg hvordan det har gått med?

Miami92, snm93? Hvordan går det med dere?

og Attpåklatt22 med ikm i dag? ❤️

Her dukket TR opp i dag tidlig! Egentlig litt som forventa. Ny runde letrozol og prøving :)

Takk, tør ikke helt tro det! Veldig gøy å dele det med dere her inne! Jeg la testen på badet så mannen skulle finne den. Jeg spør han om han har sett det som lå på badet. Han svarer "Ja, negativ?" :shifty: :facepalm: :hilarious:

men de er jo helt håpløse disse mannfolka :hilarious:

Når tester du igjen?

Du kan vel deet:rolleyes: ikm på lørdag, så oppdaterer dere dersom det endrer seg. Men håper spira klamrer seg fast nå:Heartred:Heartred

Men åååå, så fantastisk Eple2021!!! Gratulerer!! Måtte det lille frøet bore seg godt fast inni huset sitt:Heartred

Det ble ikke noen test her idag, var så fokusert på andre oppgaver her på morgenen, som å få påkledd og levert en solkremnekter i barnehagen så fort jeg bare kunne, for jeg hadde en stor presentasjon kl 8! Og deretter var det teamsmøtermaraton resten av dagen. Så hodet idag har vært et helt annet sted.

Det får bli testetorsdag!!:dance018

Begynt å spotte i dag… så da kommer tr om tre dager. Kjenner at jeg ikke gidder mer:sorry:…… skal kjenne litt på den følelsen noen dager, åsså samle opp mot igjen senere. Er ditt lei å bare trist :( Gratulerer til alle som er blitt gravid:Heartred

Okei jenter!!! Trenger hjelp. «Fikk mensen» på mandag, med litt mensensmerter. I dag fikk jeg bare for meg for å ta en test pga kvalme og at mensen hadde vært mye mildere. Er det mulig at mensen kan slå ut på graviditetstest? Kan det vært festeblødning som varer så lenge? Eller mister jeg igjen..? Fikk jo negativ test søndag, eller, jeg skimtet noe lite på den da.. hjelp hjelp hjelp, super stressa

Vedlegg

• 6EDE71A7-4179-494C-8EAF-582B1A8394E2.jpeg
    6EDE71A7-4179-494C-8EAF-582B1A8394E2.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 95
  • 2542A172-F2B8-4F71-B3F2-448CBEF874CF.jpeg
    2542A172-F2B8-4F71-B3F2-448CBEF874CF.jpeg
    986,1 KB · Visninger: 98
Okei jenter!!! Trenger hjelp. «Fikk mensen» på mandag, med litt mensensmerter. I dag fikk jeg bare for meg for å ta en test pga kvalme og at mensen hadde vært mye mildere. Er det mulig at mensen kan slå ut på graviditetstest? Kan det vært festeblødning som varer så lenge? Eller mister jeg igjen..? Fikk jo negativ test søndag, eller, jeg skimtet noe lite på den da.. hjelp hjelp hjelp, super stressa

Tok enda en...

Vedlegg

• ADBFA15C-8612-4F78-9521-C50FCE30E452.jpeg
    ADBFA15C-8612-4F78-9521-C50FCE30E452.jpeg
    971,8 KB · Visninger: 99
Tok enda en...

Dette kan vel ikke være noe annet enn babystrek?? :woot: har aldri hørt at mensen skal slå ut på g-test før.. Det kan jo være mange grunnet til at man blør, og såvidt jeg har forstått er det ikke unormalt å ha en menslignende blødning :angelic: vi får håpe det er en spire som klamrer seg fast!

STREEEK!!!

Omg, Emfi!! Du kan jo ha hatt en festeblødning! Som jeg har sagt hundre ganger her inne (føler jeg) så kan egget feste seg sent i dpo-dagene og deretter blir jo testene senere positive og evt festeblødningen kan mistolkes som mens ❤️❤️

Test igjen litt senere, så ser du om streken blir sterkere eller svakere!! ❤️

Back
Topp