Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg må prøve meg i morgen hvis streken er like sterk som i dag10 dpo
Jeg har flere merker, ja! Bare sparer de beste til slutt. Skal ta tre forskjellige i morgen, er planen.Jaaaa! Jeg ser!! Disse er nok kjent for skygger ja, men de er også kjent for å slå ut veldig sent. Jeg brukte de med førstemann, gikk mange dager fra andre tester slo ut til disse slo ut! Har du et annet merke?
Krysser alt jeg har!!Æsj altså... 9 dpo. Nå har livmortappen sneket seg nedover og den kjentes åpen ut i kveld... Da er nok mensen like rundt hjørnet. Skuffende altså. Men det blir testing i morgen likevel.
Æsj altså... 9 dpo. Nå har livmortappen sneket seg nedover og den kjentes åpen ut i kveld... Da er nok mensen like rundt hjørnet. Skuffende altså. Men det blir testing i morgen likevel.
Æsj, har så vidt begynt å spotte Er det fortsatt lov å håpe helt til IKM?
Ikke vært med på lenge pga spontanabort i vinter.. 13.dpo idag, ikm i morgen. Fikk positiv test idag Krysser fingrene for at det går bra denne gangen
Der var det jo ikke tvil om streken da! Gratulerer!! Her har vi også prøvd ett år!Etter et år med prøving, kan jeg virkelig ikke tro det er sant. Vi har til og med prøverør som plan b til høsten Er vi virkelig så heldige???? 12 dager siden ovitrelle, 11 dpo
Taakk Har ikke gått opp for meg. Håper tr holder seg laangt unna! Ser strek på din nedersteDer var det jo ikke tvil om streken da! Gratulerer!! Her har vi også prøvd ett år!
Ser jo en ekstra strek på den nederste! Gratulerer så myeTesteonsdag er i gang! 10 dpo. Tidlig oppe her og jeg må bare legge ut med en gang. Jeg gikk og repeterte inni hodet mitt "blenda i dag også" og tok testene for å se. Og der var det jammen en strek på babyplan tidligtest. Kan fortsatt skimte en skygge på RFSU sin og den blå også. Jeg får det ikke til å vises så godt på bilde, men ganske sikker på at dere ser streken på babyplan sin!
Og den der livmortappen kjennes egentlig fortsatt ganske lukket ut...
Hurra!!Etter et år med prøving, kan jeg virkelig ikke tro det er sant. Vi har til og med prøverør som plan b til høsten Er vi virkelig så heldige???? 12 dager siden ovitrelle, 11 dpo
Jeg ser!!Testeonsdag er i gang! 10 dpo. Tidlig oppe her og jeg må bare legge ut med en gang. Jeg gikk og repeterte inni hodet mitt "blenda i dag også" og tok testene for å se. Og der var det jammen en strek på babyplan tidligtest. Kan fortsatt skimte en skygge på RFSU sin og den blå også. Jeg får det ikke til å vises så godt på bilde, men ganske sikker på at dere ser streken på babyplan sin!
Jeg ser strek på den nederste!!Testeonsdag er i gang! 10 dpo. Tidlig oppe her og jeg må bare legge ut med en gang. Jeg gikk og repeterte inni hodet mitt "blenda i dag også" og tok testene for å se. Og der var det jammen en strek på babyplan tidligtest. Kan fortsatt skimte en skygge på RFSU sin og den blå også. Jeg får det ikke til å vises så godt på bilde, men ganske sikker på at dere ser streken på babyplan sin!
Ååh, så fantastisk! Gratulerer så utrolig masse!!Etter et år med prøving, kan jeg virkelig ikke tro det er sant. Vi har til og med prøverør som plan b til høsten Er vi virkelig så heldige???? 12 dager siden ovitrelle, 11 dpo