IKM UKE 23 ♡

Jaaaa! Jeg ser!! Disse er nok kjent for skygger ja, men de er også kjent for å slå ut veldig sent. Jeg brukte de med førstemann, gikk mange dager fra andre tester slo ut til disse slo ut! Har du et annet merke?
Jeg har flere merker, ja! Bare sparer de beste til slutt. :hilarious: Skal ta tre forskjellige i morgen, er planen.

Æsj altså... 9 dpo. Nå har livmortappen sneket seg nedover og den kjentes åpen ut i kveld... Da er nok mensen like rundt hjørnet. Skuffende altså. Men det blir testing i morgen likevel.

Æsj altså... 9 dpo. Nå har livmortappen sneket seg nedover og den kjentes åpen ut i kveld... Da er nok mensen like rundt hjørnet. Skuffende altså. Men det blir testing i morgen likevel.

ånei! Krysser fingrene for at den ombestemmer seg og kryper pent opp igjen der den hører til!!

Ikke vært med på lenge pga spontanabort i vinter.. 13.dpo idag, ikm i morgen. Fikk positiv test idag :angelic: Krysser fingrene for at det går bra denne gangen :Heartred

Vedlegg

• 5B82094A-E268-4D4E-A47E-62ABE6A4FD1D.jpeg
    5B82094A-E268-4D4E-A47E-62ABE6A4FD1D.jpeg
    75,6 KB · Visninger: 70
Testeonsdag er i gang! 10 dpo. Tidlig oppe her og jeg må bare legge ut med en gang. Jeg gikk og repeterte inni hodet mitt "blenda i dag også" og tok testene for å se. Og der var det jammen en strek på babyplan tidligtest. Kan fortsatt skimte en skygge på RFSU sin og den blå også. Jeg får det ikke til å vises så godt på bilde, men ganske sikker på at dere ser streken på babyplan sin!

Og den der livmortappen kjennes egentlig fortsatt ganske lukket ut...

Vedlegg

• IMG_20210609_065159.jpg
    IMG_20210609_065159.jpg
    609,8 KB · Visninger: 106
Etter et år med prøving, kan jeg virkelig ikke tro det er sant. Vi har til og med prøverør som plan b til høsten:smiley-angry017 Er vi virkelig så heldige????:Heartred:Heartred 12 dager siden ovitrelle, 11 dpo:nailbiting:

Vedlegg

• 51744BF9-F2A2-4DC4-850B-22C70BA16467.jpeg
    51744BF9-F2A2-4DC4-850B-22C70BA16467.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 108
Testeonsdag er i gang! 10 dpo. Tidlig oppe her og jeg må bare legge ut med en gang. Jeg gikk og repeterte inni hodet mitt "blenda i dag også" og tok testene for å se. Og der var det jammen en strek på babyplan tidligtest. Kan fortsatt skimte en skygge på RFSU sin og den blå også. Jeg får det ikke til å vises så godt på bilde, men ganske sikker på at dere ser streken på babyplan sin!

Ser jo en ekstra strek på den nederste! Gratulerer så mye xsmile9:Heartred

Jeg ser!! :woot:

Jeg ser strek på den nederste!! :D

Etter et år med prøving, kan jeg virkelig ikke tro det er sant. Vi har til og med prøverør som plan b til høsten:smiley-angry017 Er vi virkelig så heldige????:Heartred:Heartred 12 dager siden ovitrelle, 11 dpo:nailbiting:
Ååh, så fantastisk! Gratulerer så utrolig masse!! :D:Heartred:Heartred

15 dpo/ IKM i går- har slått meg til ro med at jeg er gravid :angelic: så nå blir det ikke flere tester på meg :rolleyes:

Vedlegg

• 71E48AD9-32AC-48C0-933B-B9C2AA88B639.png
    71E48AD9-32AC-48C0-933B-B9C2AA88B639.png
    1,2 MB · Visninger: 87
Back
Topp