Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa å den vises mye bedre på ekte har fått så masse streker på babyplan uten Å være gravid, men dette må være den sterkestejammen?? Her er det jo strek!?
Jaa å den vises mye bedre på ekte har fått så masse streker på babyplan uten Å være gravid, men dette må være den sterkeste
Så nydelig! Jeg prøvde å lese gjennom og fant ikke innlegget hvertfall. Håper spiren klamrer seg godt fast og blir derJeg prøver å ikke stresse så voldsomt med disse testene og prøver å teste annenhver dag, så jeg testet på søndag (en dag før jeg skulle) og skal teste litt senere i dag
Publiserte jeg ikke her på søndag? Det var hvertfall gode nyheter!!
Da kom tr hergratulerer så mye til dere som har fått positiv test, flere etter lange tider med prøvinghåper alle spirene her klamrer seg godt fast og blir februarbabyer
TakkGruer meg skikkelig til hvert dobesøk nå Har ikke blødd noe mer enda, men så har jeg ikke hatt tid til å gå på do før nå hellerDette er vanlig 25mlU. Har en digital igjenn som jeg kommer til å ta om det ikke starter onkliKrysser fingrene for uskyldig blødning/spotting og sterkere tester etterhvert
og hvis ikke, anbefaler jeg deg veldig å bytte fra tidligtest til vanlig 25mIU tester fra babyplan. Jeg også får ALLTID skyggestreker på alt (!) av tester, spesielt babyplan tidlig. Men med babyplan vanlig får jeg så og si aldri falske skyggestreker!
TakkGruer meg skikkelig til hvert dobesøk nå Har ikke blødd noe mer enda, men så har jeg ikke hatt tid til å gå på do før nå hellerDette er vanlig 25mlU. Har en digital igjenn som jeg kommer til å ta om det ikke starter onkli
10 dpo. Blir vel ikke mer blenda enn dette. Veldig svak spotting i dag også pluss masse murringer nedi der, så det er nok over for denne gang.
Dritt Sto opp og tok en test, ingen blod. Måtte enda mer tisse før testen var ferdig, gjett hvem som har begynt spottingen
Vis vedlegget 358440
jammen?? Her er det jo strek!?