IKM UKE 23 ♡

Ca 8-9 dpo :sorry:

Vedlegg

• 6D40B8FC-7C39-4E20-9255-87BEA8C6C6F0.jpeg
    6D40B8FC-7C39-4E20-9255-87BEA8C6C6F0.jpeg
    127 KB · Visninger: 98
Jaa å den vises mye bedre på ekte:sad010 har fått så masse streker på babyplan uten Å være gravid, men dette må være den sterkeste

Krysser fingrene for uskyldig blødning/spotting og sterkere tester etterhvert ❤️❤️

og hvis ikke, anbefaler jeg deg veldig å bytte fra tidligtest til vanlig 25mIU tester fra babyplan. Jeg også får ALLTID skyggestreker på alt (!) av tester, spesielt babyplan tidlig. Men med babyplan vanlig får jeg så og si aldri falske skyggestreker!

Noen som ser noe på disse eller?:wtf:

Vedlegg

• IMG_20210608_084713__01.jpg
    IMG_20210608_084713__01.jpg
    1,1 MB · Visninger: 102
Klarte ikke å dy meg, testa i dag jeg også :( Den var negativ. Men håpet er ikke ute før TR melder ankomst. Bare litt kjedelig å kjenne på så mange symptomer, også er det ingenting :(

Dagens, var nok bare skygge i går :(

Vedlegg

• B083A981-CBC4-49A3-8DED-225DAEDC1A6F.jpeg
    B083A981-CBC4-49A3-8DED-225DAEDC1A6F.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 84
Ikm idag. Spottingen som kom igår tidlig forsvant. Så jeg klamrer meg enda i håpet… :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Våger meg nesten ikke på do idag, det er skikkelig nervepirrende! :eek:

Jeg prøver å ikke stresse så voldsomt med disse testene og prøver å teste annenhver dag, så jeg testet på søndag (en dag før jeg skulle) og skal teste litt senere i dag ❤️

Publiserte jeg ikke her på søndag? :nailbiting: Det var hvertfall gode nyheter!!
Så nydelig! Jeg prøvde å lese gjennom og fant ikke innlegget hvertfall. Håper spiren klamrer seg godt fast og blir der:Heartred

Da kom tr her:(gratulerer så mye til dere som har fått positiv test, flere etter lange tider med prøving:Heartredhåper alle spirene her klamrer seg godt fast og blir februarbabyer:smiley-angelic002

Da kom tr her:(gratulerer så mye til dere som har fått positiv test, flere etter lange tider med prøving:Heartredhåper alle spirene her klamrer seg godt fast og blir februarbabyer:smiley-angelic002

Åååneii!! jeg som ville ha dere alle med i termingruppen sammen!

Hei flotte damer! Jeg har vært litt fraværende i helgen, det har vært mye jobb og samtidig er jeg helt ekstremt(!) trøtt om dagen. I går sovnet jeg kl 19:30 etter å ha lagt mini, og sov til 09 i dag tidlig! Jeg tror jeg har fått oppdatert IKM-listen på forsiden, men hvis jeg har oversett noe så please siter meg her så skal jeg få ordnet det! :Heartpink

Nå er jo IKM-uken vår her, endelig! Noen har allerede testet positivt, mens andre allerede har fått TR. Men det er fortsatt MANGE igjen som er litt i limbo fortsatt, er det skygge eller er det strek?! Jeg HÅPER vi får enda flere på Gravid-listen!! :Heartred:Heartred:Heartred

Krysser fingrene for uskyldig blødning/spotting og sterkere tester etterhvert ❤️❤️

og hvis ikke, anbefaler jeg deg veldig å bytte fra tidligtest til vanlig 25mIU tester fra babyplan. Jeg også får ALLTID skyggestreker på alt (!) av tester, spesielt babyplan tidlig. Men med babyplan vanlig får jeg så og si aldri falske skyggestreker!
Takk❤️❤️Gruer meg skikkelig til hvert dobesøk nå:bag: Har ikke blødd noe mer enda, men så har jeg ikke hatt tid til å gå på do før nå heller:dead:Dette er vanlig 25mlU. Har en digital igjenn som jeg kommer til å ta om det ikke starter onkli:happy:

Takk❤️❤️Gruer meg skikkelig til hvert dobesøk nå:bag: Har ikke blødd noe mer enda, men så har jeg ikke hatt tid til å gå på do før nå heller:dead:Dette er vanlig 25mlU. Har en digital igjenn som jeg kommer til å ta om det ikke starter onkli:happy:

Åja, ja jeg ser det nå! Pleier du å få så sterke skygger på de også?o_O Jeg synes virkelig det så ut som en babystrek, og hvis dumme tr kommer hadde jeg tenkt kjemisk! ❤️ MEN, det skal hun ikke!

10 dpo. Blir vel ikke mer blenda enn dette. Veldig svak spotting i dag også pluss masse murringer nedi der, så det er nok over for denne gang.

10 dpo. Blir vel ikke mer blenda enn dette. Veldig svak spotting i dag også pluss masse murringer nedi der, så det er nok over for denne gang.

Vedlegg

• D39C71A7-0EC5-44F8-8B4C-B3C411D30AEF.jpeg
    D39C71A7-0EC5-44F8-8B4C-B3C411D30AEF.jpeg
    730,6 KB · Visninger: 79
Måtte bare ta en test nå:dead: Har ikke testa på et par dager.. ble blendahvitt:inpain: Men tr har enda ikke kommet heller…o_O

Jeg vet avtalen var testeonsdag, men jeg røk på en test nå:hilarious: Blir testing igjen i morgen for å si det sånn!!! 11 dager siden ovitrellesprøyta, 10 dpo. Hvor sannsynlig er det at det er babystrek? Kan det være sprøyta som enda henger igjen?:(

Vedlegg

• 4F9707DB-8FC5-4E18-8D6B-EF64D33E5D16.jpeg
    4F9707DB-8FC5-4E18-8D6B-EF64D33E5D16.jpeg
    424,3 KB · Visninger: 101
Back
Topp