IKM UKE 23 ♡

Håper det ikke er for sent å slenge seg på:)

Marie29 - 29 år - PP2 - B1 - EL 25.05 - IKM 10.06

Jeg har ikke turt å teste enda, men tenker jeg skal teste onsdag :p Samboer mener det ikke er noe poeng å teste seg før IKM, men det føles som en evighet til :oops:

Kjenner jeg gruer meg til hvert dobesøk i dag:bag::dead::hilarious: Har hatt en del kvasse stikkende smerter i dag, varer noen få sekunder før det går over. Har litt murringer av å på som jeg har hatt i siden 6 dpo ca. Kjennes ut så tanta skal komme.. håper ho holder langt unna:hilarious: men har likksom ingen symptomer på graviditet

Da var TR her, og ny pp kan begynne:angelic::Heartred Gratulerer såå mye til dere med positiv test!!:love7

Kjenner jeg gruer meg til hvert dobesøk i dag:bag::dead::hilarious: Har hatt en del kvasse stikkende smerter i dag, varer noen få sekunder før det går over. Har litt murringer av å på som jeg har hatt i siden 6 dpo ca. Kjennes ut så tanta skal komme.. håper ho holder langt unna:hilarious: men har likksom ingen symptomer på graviditet
Jeg er også slik idag, at jeg smågruer meg til hvert dobesøk. I morges var det antydning til spotting, men det har ikke vist seg mer..

Ikm i morgen her, men ingen tegn på mensen enda.. skal ned å kjøpe tester så fort mini våkner selvom jeg er ganske sikker på at den er negativ.. var negativ 9/10 dpo og jeg har alltid testet positiv 10 dpo så har ikke trua.. ikke testet siden..

Dagens første test fra i dag tidlig. 10dpo

Vedlegg

• 6BE248E5-A4AB-4763-8884-58B1ED34751D.jpeg
    6BE248E5-A4AB-4763-8884-58B1ED34751D.jpeg
    872,1 KB · Visninger: 119
8 dpo og jeg gadd ikke ta test i morges. Har ingen symptomer på noe som helst... Bortsett fra at jeg er veldig sliten og trøtt og småkvalm. Forrige syklus hadde jeg masse stikking og mensmurring og da kom mensen. Nå kjenner jeg nada.

8 dpo og jeg gadd ikke ta test i morges. Har ingen symptomer på noe som helst... Bortsett fra at jeg er veldig sliten og trøtt og småkvalm. Forrige syklus hadde jeg masse stikking og mensmurring og da kom mensen. Nå kjenner jeg nada.

Hihi, sliten, trøtt og småkvalm er jo masse symptomer :hilarious:

Jeg har regnet helt feil, i dag jeg skal begynne å spotte og ikm i morgen:dead: enda ingen tegn til spotting da. Har så lyst å svi av den siste testen:hilarious: må vente til i morgen:nailbiting:

13 dpo og negativ test. Fortsatt ingen tr på besøk, men synes jeg kjenner at noe er på gang :)
Huevondt og sliten i dag, men kan være været som påvirker det også :wacky:

Gratulerer så mye til dere med positiv test. Måtte spira sitte til termin! :Heartred og til dere som fremdeles tester, håper på to streker til dere! :D
Ooog, til dere som spotter eller har fått TR på besøk, føler med dere og måtte neste PP bli våres babymnd :happy:

Her er forresten min test fra etter jobb i dag.
Den logiske tankegangen sier jo at håpet er ute, men vil så gjerne se to rosa fine streker.. :sorry:
Har igjen 6 babyplantester, så de ryker nok med frem til TR melder ankomst. Ikm skal være i morgen. Blir nervøs for hvert dobesøk. Vil jo i grunn at TR skal dukke opp fortest mulig nå, så lenge testene forblir like hvite som nysnøen :wacky:

Vedlegg

• Snapchat-1376237970.jpg
    Snapchat-1376237970.jpg
    280,6 KB · Visninger: 82
Back
Topp