Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også slik idag, at jeg smågruer meg til hvert dobesøk. I morges var det antydning til spotting, men det har ikke vist seg mer..Kjenner jeg gruer meg til hvert dobesøk i dag Har hatt en del kvasse stikkende smerter i dag, varer noen få sekunder før det går over. Har litt murringer av å på som jeg har hatt i siden 6 dpo ca. Kjennes ut så tanta skal komme.. håper ho holder langt unna men har likksom ingen symptomer på graviditet
Syns jeg ser noe der!Dagens første test fra i dag tidlig. 10dpo
Kan skimte noe såvidt ja... Vises sikkert bedre irl.Dagens første test fra i dag tidlig. 10dpo
Hvor mange dpo er du? Så bra det ikke har vært noe mer daJeg er også slik idag, at jeg smågruer meg til hvert dobesøk. I morges var det antydning til spotting, men det har ikke vist seg mer..
8 dpo og jeg gadd ikke ta test i morges. Har ingen symptomer på noe som helst... Bortsett fra at jeg er veldig sliten og trøtt og småkvalm. Forrige syklus hadde jeg masse stikking og mensmurring og da kom mensen. Nå kjenner jeg nada.
Herlighet jeg sliter sånn med å få et godt bilde ikm den 12. juni så er nok ingenting, men synes jeg skimtet noe og jeg har alltid fått blenda tester selv med tidligtester
Kan skimte noe såvidt ja... Vises sikkert bedre irl.
Syns jeg ser noe der!
Så spennende første test med antydning til noe for min del ila 7 måneder med prøving null symptomer egentlig bortsett fra unektelige tydelige ligamentsmerter :b men det kan man vel ha ellers ogsåVeldig dårlig bilde, men synes jeg ser noe!
Syns jeg ser antydning til noe der!Dagens første test fra i dag tidlig. 10dpo