IKM UKE 23 ♡

Vi kan si det var på tide, etter å ha vært prøver så lenge, tenk så mange IKM-grupper jeg har deltatt i :nailbiting: Tusen takk, og gratulerer så mye med tvillingene dine, det høres herlig ut ❤️tar en digital om ikke så alt for lenge, la akkurat ut bilde av dagens strimmeltest, den er super sterk:woot:
Definitivt gravid!!!! Gratulerer så masse! Håper det blir tvillinger på deg også! Super travelt, men super koselig!

Andre natt på rad hvor jeg har drømt at jeg får positiv test:wacky: Veldig dårlig gjort av hodet mitt om det ikke stemmer!!

Tok test sammen med svigerinna mi nå. Hun mikset dem opp for å være litt morsom, men det spiller ingen rolle, for de var blenda begge to :wacky:

Vedlegg

• 89FA85E4-5BF5-4736-A49D-3109E2195572.jpeg
    89FA85E4-5BF5-4736-A49D-3109E2195572.jpeg
    1.020,8 KB · Visninger: 105
Her er min hvite, 12dpo:hilarious:den nederste. Burde vel snart se en strek hvis det skal være noe?

Vedlegg

• 31FC9C32-5457-46B7-948E-51D495B6C6F4.jpeg
    31FC9C32-5457-46B7-948E-51D495B6C6F4.jpeg
    88,9 KB · Visninger: 91
Så mange fine tester!! Gratulerer til dere med positiv:Heartred Kan jeg be om en symptomliste for dere som har fått to streker?:rolleyes:

Har hatt bølger av småkvalme de siste dagene. I går følte jeg meg fyllesyk hele dagen. Har den uggenheten i dag også :depressed: I går kom også vonde/ømme bryst. Har også mye luft og bevegelse i magen, veksler mellom å kjennes som menssmerte og luftsmerte.

Klarte jo ikke la vær å teste i dag heller 13 dpo. Tok på solbriller så jeg ikke skulle bli blenda, men det hjalp ikke.

Nå kan tr bare komme, jeg er veldig klar for neste pp:D Har sneket litt på uke 22 og de snakker heldigvis allerede om å lage de neste ikm gruppene som jeg vil passe inn i:woot:

Første symptomet mitt var nok endring i smaksløker og luktesans. Vi hadde fiskegrateng tidligere i uken, kanskje mandag? Og det smakte rart, og etterpå satt jeg igjen med en metallsmak som var der hele kvelden. Onsdag åt jeg fiskesuppe, og den smakte papp :hilarious: samboer mener det smakte helt normalt. Bosset har også blitt tømt hver dag denne uken, mot normalen, fordi jeg plutselig lukter det på laaang avstand

Tok en test i dag å der er Skyggen tilbake:inpain: kommer til å bli så skuffa når tanta kommer:smiley-angry007:laughing002 Håpe blir jo tent med en gang! Skal begynne å spotte i dag om jeg er 11 dpo, men litt usikker på om det er 10 eller 11. Vet ikke om noen klarer å se den? Så dårlig lys på badet
15DD8ADF-1640-445B-B196-660D74CF47E0.jpeg

Tok en test i dag å der er Skyggen tilbake:inpain: kommer til å bli så skuffa når tanta kommer:smiley-angry007:laughing002 Håpe blir jo tent med en gang! Skal begynne å spotte i dag om jeg er 11 dpo, men litt usikker på om det er 10 eller 11. Vet ikke om noen klarer å se den? Så dårlig lys på badet Vis vedlegget 358320

skimter noe :woot: håper den utvikler seg videre til en babystrek :Heartred

Så mange fine tester!! Gratulerer til dere med positiv:Heartred Kan jeg be om en symptomliste for dere som har fått to streker?:rolleyes:

Ingen symptomer. Og jeg har vanligvis mye PMS med fet hud, ømme bryster nesten hele lutealfasen og spotting fra 3-5 dpo.

Jeg har hatt noe småblødninger/spotting rundt 10dpo, men varte bare et par dager. Trodde mens var på vei da, men så ombestemte den seg, nå er det fortsatt litt brunt i utfloden men ikle noe nevneverdig. ;) har stigende graviditetstester så anser blødningen som uskylidg.

Det eneste jeg kan komme på er at jeg kanskje er litt ekstra trøtt plutselig, men det kan like gjerne være sommervarmen.

Tok test sammen med svigerinna mi nå. Hun mikset dem opp for å være litt morsom, men det spiller ingen rolle, for de var blenda begge to :wacky:
Haha, det gjorde meg og venninnen min for maaange år siden. Vi trodde begge vi var gravide, og hadde bare en test, sent en lørdagskveld når alt var stengt. Så vi tisse liksågodt begge i samme kopp, og jaggu ble den positiv. Var noen lange dager til mandag for å finne ut hvem av oss som var gravid :hilarious:

Back
Topp