Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på TR Har så smått begynt å spotte.
Gratulerer til dere med positiv test, masse lykke til
Hehe, det er stygt men jeg må le! Hvor mange dpo er du?Kveldens reklameinnslag fra blenda hvitt her
Hehe, det er stygt men jeg må le! Hvor mange dpo er du?
Hehe, jeg har blitt en livmortapp-tafser. Det er vel ikke værre enn å ha en penis inni der, vel? Hvor mange dpo er du? Jeg er 6 dpo og den har nå vært lukket i tre dager. Her visste jeg at mensen kom en eller to dager før mens forrige syklus, da den åpnet seg. Er man gravid, vil den ikke gjøre det. Men jeg har også opplevd at den har vært hard og lukket helt til den dagen jeg får mens.Sorry hvis tmi.
Men kjente på livmorhalstappen nå (vet man ikke skal tafse alt for mye på den) og den kjentes lavt plassert, hard og foreløpig lukket. Da jeg har kjent tidligere har den vært langt oppe.
Gjorde det i dusjen, så hadde rene fingre og var en rask kjenning
Kanskje det kan være et tegn, eller så gjør den seg klar for TR bare
Jeg kan settes på TR Har så smått begynt å spotte.
Gratulerer til dere med positiv test, masse lykke til
Samme som meg da, og her er det like hvittVet du, det var et humoristisk innslag, så bare å le Jeg er vel ca 11-12. Litt usikker for gyn så at egget alt hadde sluppet da jeg var på kontroll forrige tirsdag. Så hvis jeg tar utgangspunkt i 14dpo tirsdag som kommer så er jeg bare 11 dpo i dag
Kveldens reklameinnslag fra blenda hvitt her
Samme som meg da, og her er det like hvitt
God morgen. Ble en hvit test idag. Fikk ikke til å legge ut bildet, men lite vits i det uansett
Nå er jeg spent på dere andre som skal teste idag
Jeg er faktisk litt usikker... tror jeg er rundt 12 dpo.Så kjedelig! Hvor mange dpo er du i dag?
Jaa, i dag var det mange som skulle teste!! Jeg gleder meg
Hehe, jeg har blitt en livmortapp-tafser. Det er vel ikke værre enn å ha en penis inni der, vel? Hvor mange dpo er du? Jeg er 6 dpo og den har nå vært lukket i tre dager. Her visste jeg at mensen kom en eller to dager før mens forrige syklus, da den åpnet seg. Er man gravid, vil den ikke gjøre det. Men jeg har også opplevd at den har vært hard og lukket helt til den dagen jeg får mens.
Samme som meg da, og her er det like hvitt
Jeg ventet ikke på positiv eggløsningstest. Da vi så to store folikel satt jeg Ovitrelle, så visste det var sjans for det. Og nå sitter jeg her med min Saga og Storm. Husker du var med i samme gruppe denne gangen for eksakt ett år siden. Ønsker deg masse lykke til! Hadde tatt en digitale om du har en liggende i dag!!det er så vanskelig å ta innover seg. Tenk at det kanskje går på Pp17! Vi er henvist IVF og hele pakka, håper den sitter slik at vi slipper det.
Interessant at du nevner du fikk tvillinger med testen du la med. Jeg har kanskje to follikler som slapp egg, var til UL Cd10 og hadde enten en cyste eller en moden folikkel. Men den slo ikke ut på eggløsningstest, så vi satset på den som var nesten moden og ventet på positiv eggløsningstest før vi satt ovitrelle. Med risiko om at det kunne bli tvillinger
Jeg tror jeg kan settes på gravid
Fra 11, 12 og 13 (i dag) DPO. Strek fra testen fra 11 dpo ble jo nesten usynlig på bildet i forhold til dagens test. Litt av en stigning!
Vis vedlegget 358308
Vi kan si det var på tide, etter å ha vært prøver så lenge, tenk så mange IKM-grupper jeg har deltatt i Tusen takk, og gratulerer så mye med tvillingene dine, det høres herlig ut tar en digital om ikke så alt for lenge, la akkurat ut bilde av dagens strimmeltest, den er super sterkJeg ventet ikke på positiv eggløsningstest. Da vi så to store folikel satt jeg Ovitrelle, så visste det var sjans for det. Og nå sitter jeg her med min Saga og Storm. Husker du var med i samme gruppe denne gangen for eksakt ett år siden. Ønsker deg masse lykke til! Hadde tatt en digitale om du har en liggende i dag!!