Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 dpo i dag!Noen flere som er 4 dpo i dag? +-
Sorry hvis tmi.
Men kjente på livmorhalstappen nå (vet man ikke skal tafse alt for mye på den) og den kjentes lavt plassert, hard og foreløpig lukket. Da jeg har kjent tidligere har den vært langt oppe.
Gjorde det i dusjen, så hadde rene fingre og var en rask kjenning
Kanskje det kan være et tegn, eller så gjør den seg klar for TR bare
Spennende! Jeg kan ingenting om den da, men moro hvis det er et tegn
@onske @Emfi : jeg savner dagens tester!
Sorry hvis tmi.
Men kjente på livmorhalstappen nå (vet man ikke skal tafse alt for mye på den) og den kjentes lavt plassert, hard og foreløpig lukket. Da jeg har kjent tidligere har den vært langt oppe.
Gjorde det i dusjen, så hadde rene fingre og var en rask kjenning
Kanskje det kan være et tegn, eller så gjør den seg klar for TR bare
Skulle egentlig ikke teste mer denne perioden, så sint er jeg Men her er det ingenting, så tr kan bare komme
God og oppspart urin, viser ingenting i dag 11dpo. Litt brun/rosa på pairet, så det spørs om ikke tr kommer snart
Ingenting er TMI her inne!
Jeg er selverklært tappetafser, min tapp i dag 4+0 er ganske høyt oppe, myk utenpå og hard inni, litt flat og slimete
Den kan sitte lavt tidlig i graviditeten, men det er mest vanlig at den synker og så mykner opp før tr. Jeg hååper derimot at du er en som har lav tapp tidlig i graviditeten
Og tappen min er relativt lav, så tror det er tr på trappeneNei og nei og nei
Ingenting er TMI her inne!
Jeg er selverklært tappetafser, min tapp i dag 4+0 er ganske høyt oppe, myk utenpå og hard inni, litt flat og slimete
Den kan sitte lavt tidlig i graviditeten, men det er mest vanlig at den synker og så mykner opp før tr. Jeg hååper derimot at du er en som har lav tapp tidlig i graviditeten
Syns jeg kunne skimte noe rosa når jeg var på do, håper ikke det mensen så kommer 9 eller 10 dpo i dag. Håper det er festeblødning
Jeg skal teste i morraJeg tror jeg må teste imorgen, blir noen med?
Jeg tror jeg må teste imorgen, blir noen med?
TakkKjenner jeg er veldig spent! Hadde festeblødning rundt ikm med førsteHadde min festeblødning 9 dpo sist, så håper for deg
Du er gravid! 12 dpo klarer ikke Ovitrelle være så sterk! Min fra 11 dpo (og jeg fikk tvillinger):Hei
Det har vært så spennende å teste de siste dagene. Dette er tredje dag jeg sitter med positiv test etter at Ovitrelle forhåpentligvis har gått ut. Klarer ikke helt å ta det innover meg, håper det er en spire som klamrer seg fast. Har testet siden 7dpo for å sammenligne stigning fra negativ test etter ovitrelle.
7dpo/8dager etter Ovitrelle: Svak positiv, godt nok synlig (rester Ovitrelle)
8dpo/9 dager etter Ovitrelle: muligskyggestrek/negativ
9dpo/10 dager etter ovitrelle: negativ, ingen antydning til strek
10dpo/11 dager etter ovitrelle: Positiv! Ganske godt synlig også!
11dpo/12 dager etter ovitrelle: fortsatt positiv. Men litt lysere enn gårsdagen. Alle 4 testene jeg tok i løpet av dagen er fortsatt positiv, men er litt bekymret for at den er noe svakere. Ved ettertanke har jeg gått veldig ofte på toalettet og jeg har drukket veldig mye vann, så det kan jo forklare litt.
12dpo/13 dager etter ovitrelle: nå er den like positiv som 10 dpo igjen. Fin og klar.
kommer til å fortsette testing litt fremover for å følge med.
Bildet viser fra i går og i dag (12dpo)
Vis vedlegget 358263
Du er gravid! 12 dpo klarer ikke Ovitrelle være så sterk! Min fra 11 dpo (og jeg fikk tvillinger):