IKM UKE 23 ♡

:Heartred

Dette er en vanlig test :happy: hatt en ganske fin stigning de siste 24 timene- så dette har jeg troen på :Heartred

tror samboer egentlig bare ikke orker å forholde seg til at det «kanskje» er en baby. Må liksom være enten eller :angelic: men det er helt greit:Heartred

Gleder meg til å se digital!
Synes mannfolka er litt heldige noenganger, de slipper å gå 24/7 og tenke på neste test:wacky:

Hvordan står det til med symptomer hos dere alle nå? Er det noen som kjenner på noe, eller kanskje kjenner på fraværet av noe?

Her har jeg begynt å få litt symptomer nå. Jeg er 12 dpo i dag, og symptomene har kommet gradvis snikende nå siden 10 dpo ca:
- Økt utflod
- Lett kvalme sporadisk gjennom dagen
- Såre brystvorter
- Periodevis murring nederst i magen

Fine symptomer!

Jeg har:
- Økt unormal utflod
- Trykkfølelse i livmor
- Sporadisk lett kvalme

I dag slo pms humørsvingninger inn for fullt! Mye kraftigere enn vanlig med tårer og hele pakka:nailbiting:
Om det er hormoner i storm eller tanta som melder sin ankomst gjenstår å se:wacky:

Hvordan står det til med symptomer hos dere alle nå? Er det noen som kjenner på noe, eller kanskje kjenner på fraværet av noe?

Her har jeg begynt å få litt symptomer nå. Jeg er 12 dpo i dag, og symptomene har kommet gradvis snikende nå siden 10 dpo ca:
- Økt utflod
- Såre brystvorter
10dpo i dag. Har kjent på noen kjente symptomer fra forrige svangerskap, så jeg var egentlig aldri i tvil :woot::hilarious:
- stikninger, spesielt disse under navlen som ikke er der ellers
- stikninger i bryst
- ømme bryst
- murringer
-små bølger av uvelhet gjennom dagen
- trøtt

- Økt utflod
- Såre brystvorter

10 dpo: Jeg er også litt småuggen av og til, første gang på tirsdag 7 dpo. MYE luft i magen, og ellers har jeg noe som minner meg veldig om svak mensmurring :happy:

Tok ut stripsa i en digital.. men aner jo ikke helt hva de betyr. Men jeg tror jeg venter til over helga med å teste igjen..

Vedlegg

• 4C2056B9-1632-4138-94B9-DBD564FC83B6.jpeg
    4C2056B9-1632-4138-94B9-DBD564FC83B6.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 104

- Økt utflod
- Såre brystvorter
Ikke no særlig egentlig… syns urinen har vært mer gul. Og jeg drikker masse vann, så det er ikke dehydrering. Ellers litt murringer neddi der og ømme bryster :wacky:

Tok ut stripsa i en digital.. men aner jo ikke helt hva de betyr. Men jeg tror jeg venter til over helga med å teste igjen..
Det skal være 3 streker på disse uansett. De to svakeste av dine, er de som skal bli sterke ved graviditet:happy:min var også ganske lik som din, ikke gravid, men det var 9dpo.

Så nå har jeg begynt med selvtortur :hilarious: er ca 6-7 dpo. Ser noe svakt, men skjønner jo at det ikke er gyldig resultat :hilarious::) øverste test på begge bildene er foresten tatt i går, og nederst i dag

Vedlegg

• BACDBD00-832D-473D-9E09-56CC69E90605.jpeg
    BACDBD00-832D-473D-9E09-56CC69E90605.jpeg
    347,9 KB · Visninger: 91
Så nå har jeg begynt med selvtortur :hilarious: er ca 6-7 dpo. Ser noe svakt, men skjønner jo at det ikke er gyldig resultat :hilarious::) øverste test på begge bildene er foresten tatt i går, og nederst i dag

Jeg fikk min første (supersvake) strek denne gangen på 7 dpo, så ikke avfei det som falsk strek helt enda!! :woot:

Clearblue digital har alltid tre streker, og det er tilnærmet umulig å tolke strekene som er inni testen - ei heller skal de tolkes. Hvis du er like glad i strektolking som meg så er det best å holde seg til vanlige strimmeltester. De er myyye billigere enn digital-testene og de kan tolkes mye lettere enn Stripsene i den digitale testen som ikke skal tolkes. Jeg tenker den er digital av en grunn, den skal vi slippe å tolke :Heartred

Med det sagt, så håååååper jeg så veldig for deg at du snart får en tydelig babystrek OG positiv digital!! Du la jo ut bilde tidligere i dag, hvor det så ut som begynnelsen på en strek på Clearblue sin tidligtest. Den er jo bare 10mIU og digital er jo 25mIU, så når CB early har svak strek foreløpig så er det nok bare litt tidlig med digital enn så lenge. Fortsett med vanlige tester et par dager til du ser ordentlig stigning før du prøver igjen :wav

Da kan jeg føres opp som gravid :Heartred

samboer erklærte forresten meg gravid :Heartred Strimmeltest fremstod ikke troverdig, tydeligvis :hilarious: måtte en digital til

Vedlegg

• 343D7F86-B5C7-4A7F-8479-5F42A415E40F.png
    343D7F86-B5C7-4A7F-8479-5F42A415E40F.png
    1,3 MB · Visninger: 94
Nå tør jeg også flyttes til gravid, så får det briste eller bære :hilarious: 11dpo morgen med vanlig strimmeltest.
Det var denne dag jeg SÅVIDT fikk en antydning, etter at strimmel hadde tørket ved forrige svangerskap.

Så ulikt kan det altså være fra gang til gang!
(Hjelp, tenk om det er flere) :nailbiting:

Vedlegg

• F2C42F30-B83E-46AF-A931-05E5AD14F84A.jpeg
    F2C42F30-B83E-46AF-A931-05E5AD14F84A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 97
Nå tør jeg også flyttes til gravid, så får det briste eller bære :hilarious: 11dpo morgen med vanlig strimmeltest.
Det var denne dag jeg SÅVIDT fikk en antydning, etter at strimmel hadde tørket ved forrige svangerskap.

Så ulikt kan det altså være fra gang til gang!
(Hjelp, tenk om det er flere) :nailbiting:

gratulerer til deg :Heartred:Heartred

Blenda 7 dpo :wacky:

Vedlegg

• AD93B97E-067F-4DC5-A636-ED437F0DC37D.jpeg
    AD93B97E-067F-4DC5-A636-ED437F0DC37D.jpeg
    1 MB · Visninger: 69
Back
Topp