Vurderte å teste i kveld, men fant ut at det er jo bare bortkasta penger
Håper vi får litt farge på disse testene våre snart
Det håper jeg også!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderte å teste i kveld, men fant ut at det er jo bare bortkasta penger
Håper vi får litt farge på disse testene våre snart
Dette er en vanlig test hatt en ganske fin stigning de siste 24 timene- så dette har jeg troen på
tror samboer egentlig bare ikke orker å forholde seg til at det «kanskje» er en baby. Må liksom være enten eller men det er helt greit
Hvordan står det til med symptomer hos dere alle nå? Er det noen som kjenner på noe, eller kanskje kjenner på fraværet av noe?
Her har jeg begynt å få litt symptomer nå. Jeg er 12 dpo i dag, og symptomene har kommet gradvis snikende nå siden 10 dpo ca:
- Økt utflod
- Lett kvalme sporadisk gjennom dagen
- Såre brystvorter
- Periodevis murring nederst i magen
10dpo i dag. Har kjent på noen kjente symptomer fra forrige svangerskap, så jeg var egentlig aldri i tvilHvordan står det til med symptomer hos dere alle nå? Er det noen som kjenner på noe, eller kanskje kjenner på fraværet av noe?
Her har jeg begynt å få litt symptomer nå. Jeg er 12 dpo i dag, og symptomene har kommet gradvis snikende nå siden 10 dpo ca:
- Økt utflod
- Såre brystvorter
Hvordan står det til med symptomer hos dere alle nå? Er det noen som kjenner på noe, eller kanskje kjenner på fraværet av noe?
- Økt utflod
- Såre brystvorter
Ikke no særlig egentlig… syns urinen har vært mer gul. Og jeg drikker masse vann, så det er ikke dehydrering. Ellers litt murringer neddi der og ømme brysterHvordan står det til med symptomer hos dere alle nå? Er det noen som kjenner på noe, eller kanskje kjenner på fraværet av noe?
- Økt utflod
- Såre brystvorter
Tusen takk Ble ett glass for alle i denne gruppa tror jegKos deg med reker og hvitvin!! Drikk et glass eller to for meg også, i dag hadde jeg jammen trengt det!
Det skal være 3 streker på disse uansett. De to svakeste av dine, er de som skal bli sterke ved graviditetmin var også ganske lik som din, ikke gravid, men det var 9dpo.Tok ut stripsa i en digital.. men aner jo ikke helt hva de betyr. Men jeg tror jeg venter til over helga med å teste igjen..
Så nå har jeg begynt med selvtortur er ca 6-7 dpo. Ser noe svakt, men skjønner jo at det ikke er gyldig resultat øverste test på begge bildene er foresten tatt i går, og nederst i dag
Tok ut stripsa i en digital.. men aner jo ikke helt hva de betyr. Men jeg tror jeg venter til over helga med å teste igjen..
Gratulerer så mye!! Deilig med en digital bekreftelse nå da!Da kan jeg føres opp som gravid
samboer erklærte forresten meg gravid Strimmeltest fremstod ikke troverdig, tydeligvis måtte en digital til
Gratulerer så mye!! Deilig med en digital bekreftelse nå da!
Gleder meg til å ta første test i morgen, da er jeg 9dpo
Da kan jeg føres opp som gravid
samboer erklærte forresten meg gravid Strimmeltest fremstod ikke troverdig, tydeligvis måtte en digital til
Jaaa!! Det var det jeg visste! GRATULERER Jeg skal sette deg på gravid!!
Nå tør jeg også flyttes til gravid, så får det briste eller bære 11dpo morgen med vanlig strimmeltest.
Det var denne dag jeg SÅVIDT fikk en antydning, etter at strimmel hadde tørket ved forrige svangerskap.
Så ulikt kan det altså være fra gang til gang!
(Hjelp, tenk om det er flere)