IKM UKE 23 ♡

Blenda i dag:sour::shifty: Kjenner jeg blir mektig irritert over de stygge skyggestrekene som får håpet opp. Så nå blir det ikke noen tester fra meg før mandag/tirsdag. Hvis TR ikke har kommet da..

Hormonell og fæl har jeg fått lufte mine bekymringer og attpåtil for første gang noensinne vært kvass i et kommentarfelt her på forumet. Jeg skjemmes, men noen ganger tar følelsene overhånd :(

Nå er det 3,5 time siden jeg tok forrige test og jeg har siden det ikke klart å tenke på noe annet, jammen godt jeg har fri fra jobb i dag. Ny test nå 3,5 time senere viser et mye mer tilfredsstillende resultat og jeg har nå lovet meg selv og samboer at jeg ikke skal teste før på mandag, IKM, og foreløpig bare nyte den lille som ligger i magen min akkurat nå ❤️
Det var godt å se! :Heartred:Heartred Nyt helgen med den flotte spiren din

Hormonell og fæl har jeg fått lufte mine bekymringer og attpåtil for første gang noensinne vært kvass i et kommentarfelt her på forumet. Jeg skjemmes, men noen ganger tar følelsene overhånd :(

Nå er det 3,5 time siden jeg tok forrige test og jeg har siden det ikke klart å tenke på noe annet, jammen godt jeg har fri fra jobb i dag. Ny test nå 3,5 time senere viser et mye mer tilfredsstillende resultat og jeg har nå lovet meg selv og samboer at jeg ikke skal teste før på mandag, IKM, og foreløpig bare nyte den lille som ligger i magen min akkurat nå ❤️
Godt å se at testen nå er sterk igjen :Heartred Det høres ut som en god ide å roe ned testingen nå når du har fått positiv :Heartred

Blenda i dag:sour::shifty: Kjenner jeg blir mektig irritert over de stygge skyggestrekene som får håpet opp. Så nå blir det ikke noen tester fra meg før mandag/tirsdag. Hvis TR ikke har kommet da..
Jeg fikk også blendahvitt på testen idag..

Ikm på tirsdag.. 10 dpo i dag.. hva tenker dere?

Vedlegg

• 15A02177-1320-41C1-9C15-053EA4C374CB.jpeg
    15A02177-1320-41C1-9C15-053EA4C374CB.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 110
10 dpo ca og fortsatt blenda.
Tissa i dag tidlig rundt halv 8 og holdt meg til nå, så er konsentrert urin.
Vet ikke om jeg gidder å teste mer, bare vente på TR :meh: Beklager sutring, men blir litt negativ med negativ test mnd etter mnd. Hadde et lite håp at vi rakk det nå siden Letrozol ga eggløsning denne mnd.

Vedlegg

• Snapchat-1815718589.jpg
    Snapchat-1815718589.jpg
    484,1 KB · Visninger: 74
Dagens blenda fra meg 8 eller 9 dpo,
Så er enda tidlig:cat: Vil ha to streker :jimlad::joyful:
Tror jeg kommer til å vente til søndag med ny test. Ikm mandag
29C15843-1443-4368-8EBC-6C2BDA42E21F.jpeg

Så godt å se den er sterkere igjen! Nå må du prøve å nyte helgen til det fulle og gjøre ting som gjør deg glad:Heartredgleder meg til Mandag og ny test:smiley-angelic002

Ååå dette var godt å se:smiley-bounce012
Vet det er vanskelig, men prøv å kose deg med at det er en liten spire der inne nå:Heartred
Så heier vi på deg på mandag til neste test:Heartred

Ååå dette var godt å se:smiley-bounce012
Vet det er vanskelig, men prøv å kose deg med at det er en liten spire der inne nå:Heartred
Så heier vi på deg på mandag til neste test:Heartred

Jeg skal prøve! ❤️❤️ Herregud så gode dere er! Jeg har lyst å invitere dere alle sammen på (alkoholfri?) vinkveld! :hilarious:

10 dpo ca og fortsatt blenda.
Tissa i dag tidlig rundt halv 8 og holdt meg til nå, så er konsentrert urin.
Vet ikke om jeg gidder å teste mer, bare vente på TR :meh: Beklager sutring, men blir litt negativ med negativ test mnd etter mnd. Hadde et lite håp at vi rakk det nå siden Letrozol ga eggløsning denne mnd.

Helt lov å være skuffa!
Jeg kjenner det jo selv i pp1 så kan bare forestille meg hvordan det er for dere som har prøvd lenge:Heartred
Fortsatt tidlig, håper for deg:Heartred

Jeg skal prøve! ❤️❤️ Herregud så gode dere er! Jeg har lyst å invitere dere alle sammen på (alkoholfri?) vinkveld! :hilarious:
Skåler med et glass vin i dag :D får besøk av svigerinna mi, så vi skal kose oss litt. Jeg er bare 6 dpo, så hvis spiren sitter, så er det fortsatt så tidlig at det ikke gjør noe. Har prøvd så lenge nå at jeg lever som vanlig frem til positiv test :p tenker jeg skal ta en test på søndag :D

Åh herre…. Som nevnt tidligere var jeg hos fastlegen på mandag fordi vi har prøvd siden i fjor høst og jeg har hatt flere måneder med kort lutealfase. Fikk henvisning til gyn på sykehuset, og trodde jeg bare skulle vente på time der. Nå fikk jeg den blekka i posten med info om infertilitet, om blodtester jeg må ta før timen og tester gubben må ta før :schocked028 Litt satt ut her nå :schocked028

Skåler med et glass vin i dag :D får besøk av svigerinna mi, så vi skal kose oss litt. Jeg er bare 6 dpo, så hvis spiren sitter, så er det fortsatt så tidlig at det ikke gjør noe. Har prøvd så lenge nå at jeg lever som vanlig frem til positiv test :p tenker jeg skal ta en test på søndag :D

Sniker. Jeg drakk en del dagen før første svake strek(9dpo), både cider, var med på ølsmaking(høye prosenter), etc. Det har ingenting å si så tidlig. Jeg er 5+1 idag! KOS DEG!:)

Back
Topp