IKM UKE 23 ♡

Åå, nå stresser jeg. Veldig.

Dagens test er svakere enn i går!! Nei, nei, nei... jeg orker ikke dette igjen, ikke denne gangen også :crybaby2
Huff, krysser fingrene for at det bare er litt utvannet urin eller dårlig fargestoff i dag! Har troa på deg og spiren din :Heartred:Heartred

Huff, krysser fingrene for at det bare er litt utvannet urin eller dårlig fargestoff i dag! Har troa på deg og spiren din :Heartred:Heartred

Med 3 kjemiske og en SA bak meg så virker ikke dette veldig lovende ❤️ Men takk for at du har trua når jeg ikke har det selv ❤️

11 dpo. Gadd nesten ikke legge ut bilde engang:blackeye:
Men tr er da ikke kommet enda:bookworm:

Vedlegg

• 20210604_083402.jpg
    20210604_083402.jpg
    558,5 KB · Visninger: 97
Har jeg utviklet streksyn over natta eller ser dere også denne svake streken? :woot::shy:

Vedlegg

• 20210604_093709.jpg
    20210604_093709.jpg
    973,3 KB · Visninger: 100
Åå, nå stresser jeg. Veldig.

Dagens test er svakere enn i går!! Nei, nei, nei... jeg orker ikke dette igjen, ikke denne gangen også :crybaby2
Nei, nei, nei!! Det går ikke.. kanskje mindre utvannet urin eller noe feil med testen? Håper spiren holder:Heartred:Heartred

Morgenurin, 10 dpo:happy:

Vedlegg

• 28CF7BAE-CAF1-4FB9-9723-B5B623F4FC54.jpeg
    28CF7BAE-CAF1-4FB9-9723-B5B623F4FC54.jpeg
    1.008,9 KB · Visninger: 89
  • C75D2C39-4FF5-42DA-9CDC-748575107B18.jpeg
    C75D2C39-4FF5-42DA-9CDC-748575107B18.jpeg
    941,7 KB · Visninger: 91
Nei, nei, nei!! Det går ikke.. kanskje mindre utvannet urin eller noe feil med testen? Håper spiren holder:Heartred:Heartred

det er ikke noe å gjøre annet enn å vente likevel, men jeg gruer meg til neste test ja.. håper jo at det bare er lite fargestoff, eller noe annet tilfeldig.

Viste det til samboer, han ble helt frustrert over at jeg testet så mye og ikke bare kunne slå meg til ro med at vi er gravid. «Du må lære deg å chille» sa han ganske ordrett. Kanskje han har rett i det. Men akkurat nå, så går det ikke an å slutte å teste. Hvis neste test blir sterkere igjen så skal jeg roe ned testingen og bare vente noen dager før jeg tar digital igjen.

Uansett resultat så er det ikke noe jeg kan forandre desverre :(

det er ikke noe å gjøre annet enn å vente likevel, men jeg gruer meg til neste test ja.. håper jo at det bare er lite fargestoff, eller noe annet tilfeldig.

Viste det til samboer, han ble helt frustrert over at jeg testet så mye og ikke bare kunne slå meg til ro med at vi er gravid. «Du må lære deg å chille» sa han ganske ordrett. Kanskje han har rett i det. Men akkurat nå, så går det ikke an å slutte å teste. Hvis neste test blir sterkere igjen så skal jeg roe ned testingen og bare vente noen dager før jeg tar digital igjen.

Nei, man må bare vente å se.. det høres ut som en god plan å vente noen dager, hvis den neste er positiv. Når skal du ta en ny? Håper inderlig at den sitter for dere:smiley-angelic001

Nei, man må bare vente å se.. det høres ut som en god plan å vente noen dager, hvis den neste er positiv. Når skal du ta en ny? Håper inderlig at den sitter for dere:smiley-angelic001

Nei, nå ligger jeg bare i sengen og venter på at klokken går slik at jeg kan ta neste test.. Tisset sist i 8-tiden, så det er vel snart innafor å prøve igjen.

Lettere sagt enn gjort :Heartred men ligger kanskje noe i det..

Hormonell og fæl har jeg fått lufte mine bekymringer og attpåtil for første gang noensinne vært kvass i et kommentarfelt her på forumet. Jeg skjemmes, men noen ganger tar følelsene overhånd :(

Nå er det 3,5 time siden jeg tok forrige test og jeg har siden det ikke klart å tenke på noe annet, jammen godt jeg har fri fra jobb i dag. Ny test nå 3,5 time senere viser et mye mer tilfredsstillende resultat og jeg har nå lovet meg selv og samboer at jeg ikke skal teste før på mandag, IKM, og foreløpig bare nyte den lille som ligger i magen min akkurat nå ❤️

Vedlegg

• 9FA204F7-53B0-4375-968D-1A996DC2840D.jpeg
    9FA204F7-53B0-4375-968D-1A996DC2840D.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 95
Back
Topp