Her ser det jammen og meg ut til å være en babystrek?
Jaa Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ser det jammen og meg ut til å være en babystrek?
Huff, krysser fingrene for at det bare er litt utvannet urin eller dårlig fargestoff i dag! Har troa på deg og spiren dinÅå, nå stresser jeg. Veldig.
Dagens test er svakere enn i går!! Nei, nei, nei... jeg orker ikke dette igjen, ikke denne gangen også
Huff, krysser fingrene for at det bare er litt utvannet urin eller dårlig fargestoff i dag! Har troa på deg og spiren din
Åå, nå stresser jeg. Veldig.
Dagens test er svakere enn i går!! Nei, nei, nei... jeg orker ikke dette igjen, ikke denne gangen også
Kanskje vente til IKM på mandag for å være sikker?GRATULERER
Skal jeg flytte deg over til Gravid?
Krysser fingrene for deg!! Dette skal gå braÅå, nå stresser jeg. Veldig.
Åh, krysser fingrene for at det er en terminspire!! Jeg har troaÅå, nå stresser jeg. Veldig.
Åå, nå stresser jeg. Veldig.
Også så fin en strek daHer ser det jammen og meg ut til å være en babystrek?
Nei, nei, nei!! Det går ikke.. kanskje mindre utvannet urin eller noe feil med testen? Håper spiren holderÅå, nå stresser jeg. Veldig.
Har jeg utviklet streksyn over natta eller ser dere også denne svake streken?
Har jeg utviklet streksyn over natta eller ser dere også denne svake streken?
Nei, nei, nei!! Det går ikke.. kanskje mindre utvannet urin eller noe feil med testen? Håper spiren holder
Nei, man må bare vente å se.. det høres ut som en god plan å vente noen dager, hvis den neste er positiv. Når skal du ta en ny? Håper inderlig at den sitter for deredet er ikke noe å gjøre annet enn å vente likevel, men jeg gruer meg til neste test ja.. håper jo at det bare er lite fargestoff, eller noe annet tilfeldig.
Viste det til samboer, han ble helt frustrert over at jeg testet så mye og ikke bare kunne slå meg til ro med at vi er gravid. «Du må lære deg å chille» sa han ganske ordrett. Kanskje han har rett i det. Men akkurat nå, så går det ikke an å slutte å teste. Hvis neste test blir sterkere igjen så skal jeg roe ned testingen og bare vente noen dager før jeg tar digital igjen.
Uansett resultat så er det ikke noe jeg kan forandre desverre
Nei, man må bare vente å se.. det høres ut som en god plan å vente noen dager, hvis den neste er positiv. Når skal du ta en ny? Håper inderlig at den sitter for dere
det er ikke noe å gjøre annet enn å vente likevel, men jeg gruer meg til neste test ja.. håper jo at det bare er lite fargestoff, eller noe annet tilfeldig.
Viste det til samboer, han ble helt frustrert over at jeg testet så mye og ikke bare kunne slå meg til ro med at vi er gravid. «Du må lære deg å chille» sa han ganske ordrett. Kanskje han har rett i det. Men akkurat nå, så går det ikke an å slutte å teste. Hvis neste test blir sterkere igjen så skal jeg roe ned testingen og bare vente noen dager før jeg tar digital igjen.
Uansett resultat så er det ikke noe jeg kan forandre desverre
Kanskje vente til IKM på mandag for å være sikker?