IKM UKE 23 ♡

Åh herre…. Som nevnt tidligere var jeg hos fastlegen på mandag fordi vi har prøvd siden i fjor høst og jeg har hatt flere måneder med kort lutealfase. Fikk henvisning til gyn på sykehuset, og trodde jeg bare skulle vente på time der. Nå fikk jeg den blekka i posten med info om infertilitet, om blodtester jeg må ta før timen og tester gubben må ta før :schocked028 Litt satt ut her nå :schocked028

Oi! Det må være litt tøft å få slengt på seg.
Se på det sånn at her setter de i gang ting med en gang:) Så kommer prosessen fort i gang så dere får hjelp:Heartred

10 dpo ca og fortsatt blenda.
Tissa i dag tidlig rundt halv 8 og holdt meg til nå, så er konsentrert urin.
Vet ikke om jeg gidder å teste mer, bare vente på TR :meh: Beklager sutring, men blir litt negativ med negativ test mnd etter mnd. Hadde et lite håp at vi rakk det nå siden Letrozol ga eggløsning denne mnd.

Ikke gi opp! Som jeg skrev, med førstemann hadde jeg den svakeste streken av alle svake streker på 11dpo!! Samboer trodde jeg var sprø som kunne se strek på den testen ❤️❤️ Det er ikke over før tr har kommet! 10 dpo er tidlig ❤️❤️

Ikke gi opp! Som jeg skrev, med førstemann hadde jeg den svakeste streken av alle svake streker på 11dpo!! Samboer trodde jeg var sprø som kunne se strek på den testen ❤️❤️ Det er ikke over før tr har kommet! 10 dpo er tidlig ❤️❤️

Tusen takk for oppmuntring og gode ord! ❤
Som noen har sagt tidligere, liker viben i denne gruppen her! :cool01:love7

Her er mine fra i kveld, de nederste. Ser streker på onestep, men ikke sjangs på makesure:bored::hilarious:
Nå: reker og hvitvin på terrassen:smiley-bounce012

Vedlegg

• E4AF535C-69E1-4335-A4B4-F48C8EA13497.jpeg
    E4AF535C-69E1-4335-A4B4-F48C8EA13497.jpeg
    83,2 KB · Visninger: 81
  • 7F746A40-2463-41C3-A104-EDDAA04EC32D.jpeg
    7F746A40-2463-41C3-A104-EDDAA04EC32D.jpeg
    81,6 KB · Visninger: 86
Her er mine fra i kveld, de nederste. Ser streker på onestep, men ikke sjangs på makesure:bored::hilarious:
Nå: reker og hvitvin på terrassen:smiley-bounce012

Kos deg med reker og hvitvin!! Drikk et glass eller to for meg også, i dag hadde jeg jammen trengt det! :hilarious:

Hormonell og fæl har jeg fått lufte mine bekymringer og attpåtil for første gang noensinne vært kvass i et kommentarfelt her på forumet. Jeg skjemmes, men noen ganger tar følelsene overhånd :(

Nå er det 3,5 time siden jeg tok forrige test og jeg har siden det ikke klart å tenke på noe annet, jammen godt jeg har fri fra jobb i dag. Ny test nå 3,5 time senere viser et mye mer tilfredsstillende resultat og jeg har nå lovet meg selv og samboer at jeg ikke skal teste før på mandag, IKM, og foreløpig bare nyte den lille som ligger i magen min akkurat nå ❤️
Sniker innom her for å si at alle mine tester var svakere på morgenen enn kvelden før! I tillegg var første testen min negativ på første morgen urin og positiv kl 10 på andre :happy: Ser at det er veldig mange andre som har samme opplevelse. Så anbefaler deg å heller teste ut på dagen hvis planen din er å teste videre. I tillegg så skal jo deg gå to dager før dobling. Så de kan svinge veldig, pluss at testene kan jo gi forskjellig fargestoff også. Så det er jo en grunn til at de sier at man ikke skal bruke testene for å se stigning. De skal jo egentlig bare gi svar på gravid/ikke gravid.
Men jeg forstår deg godt, for gjorde det samme selv:happy:

Sniker innom her for å si at alle mine tester var svakere på morgenen enn kvelden før! I tillegg var første testen min negativ på første morgen urin og positiv kl 10 på andre :happy: Ser at det er veldig mange andre som har samme opplevelse. Så anbefaler deg å heller teste ut på dagen hvis planen din er å teste videre. I tillegg så skal jo deg gå to dager før dobling. Så de kan svinge veldig, pluss at testene kan jo gi forskjellig fargestoff også. Så det er jo en grunn til at de sier at man ikke skal bruke testene for å se stigning. De skal jo egentlig bare gi svar på gravid/ikke gravid.
Men jeg forstår deg godt, for gjorde det samme selv:happy:

Tusen takk for svar :Heartred Nå skal jeg prøve å ikke teste på et par dager, men hvis jeg ikke klarer det så skal jeg holde meg til andre morgenurin, eller kveldsurin tenker jeg ja!:oops:

Tror dere digital vil slå ut i morgen tidlig? Bildet tatt nå 10 dpo kveld. Samboer er nemlig skeptisk til at dette er babystrek.. tror han er litt skadet av mange eggløsningstester :hilarious:

Vedlegg

• CE405759-FC64-4468-8C9A-E263ED1E0701.png
    CE405759-FC64-4468-8C9A-E263ED1E0701.png
    1,3 MB · Visninger: 103
Tror dere digital vil slå ut i morgen tidlig? Bildet tatt nå 10 dpo kveld. Samboer er nemlig skeptisk til at dette er babystrek.. tror han er litt skadet av mange eggløsningstester :hilarious:

Ja det tror jeg, for det der er BABYSTREK :dance008! Er det tidligtest eller vanlig?

Din samboer høres ut som min, stoler ikke på noe annet enn digital. Alt annet er helt fullstendig ubetydelig :laughing002

Kjør på, jeg gleder meg til digital i morgen!!

:Heartred
Ja det tror jeg, for det der er BABYSTREK :dance008! Er det tidligtest eller vanlig?

Din samboer høres ut som min, stoler ikke på noe annet enn digital. Alt annet er helt fullstendig ubetydelig :laughing002

Kjør på, jeg gleder meg til digital i morgen!!

Dette er en vanlig test :happy: hatt en ganske fin stigning de siste 24 timene- så dette har jeg troen på :Heartred

tror samboer egentlig bare ikke orker å forholde seg til at det «kanskje» er en baby. Må liksom være enten eller :angelic: men det er helt greit:Heartred

:Heartred

Dette er en vanlig test :happy: hatt en ganske fin stigning de siste 24 timene- så dette har jeg troen på :Heartred

tror samboer egentlig bare ikke orker å forholde seg til at det «kanskje» er en baby. Må liksom være enten eller :angelic: men det er helt greit:Heartred

Hvis den er vanlig så slår den garantert ut på digital, uten tvil! :woot:

Hvordan står det til med symptomer hos dere alle nå? Er det noen som kjenner på noe, eller kanskje kjenner på fraværet av noe?

Her har jeg begynt å få litt symptomer nå. Jeg er 12 dpo i dag, og symptomene har kommet gradvis snikende nå siden 10 dpo ca:
- Økt utflod
- Lett kvalme sporadisk gjennom dagen
- Såre brystvorter
- Periodevis murring nederst i magen

Back
Topp