IKM UKE 23 ♡

Jeg klarer ikke se noen ting på noen, jeg. Hehe. Hvor mange dpo er du? De som lager sånne tester er veldig glad i deg!!
Hehe, ser såvidt på noen onestep men heller grå enn rosa det ultrasvake jeg ser. Er 9 dpo så lenge til håpet er ute:happy:tusen takk for at du svarte:smiley-angelic001

Måtte teste igjen nå før jeg la meg, 2 timer siden jeg sist tisset og hadde ganske utvanna urin. Men streken er faktisk litt sterkere enn tidligere i dag. Det lover jo godt ❤️❤️

Jeg prøvde også en EL-test bare for morro skyld! Vel, bildet taler jo for seg selv :laughing002
Helt nydelig❤️Gratulerer som første dame som gravid:love7

Er de klarere nå?:happy: Ser seriøst kun på onestep jeg, kanskje du har rtg syn?:laughing002tusen takk, håpet er her også:smiley-angelic001

Prøvde å sette pil der jeg ser:

Vedlegg

• 6ACC7EF1-416A-4890-A344-4A575B64B44A.jpeg
    6ACC7EF1-416A-4890-A344-4A575B64B44A.jpeg
    252 KB · Visninger: 86
Hm ja, ser en tynn strek på den første pila. Og der hvor fargestoffet flyter, den er vel ikke gyldig eller? Blir hvertfall spennende dager fremover:happy:

Nei, det kan jo være at du burde regne den som defekt ja. Det ser egentlig ut som den ikke har fått nok urin, for du kan se at der ligger igjen fargestoff inni testen helt til venstre som ikke er kommet ut på feltet en gang ❤️

Håper bare ikke det et skygge:bag: Har fått sterkere strek uten å være preggis:dead:

ah, skyggestreker er noe dritt! De har lurt meg også, hver eneste pp. Håper at det blir en klar og tydelig stigning for deg i dagene fremover nå, slik at du slipper å lure så lenge ❤️❤️

Helt nydelig❤️Gratulerer som første dame som gravid:love7

Tenk det?! ❤️ Tusen takk!

Og ut i fra testene som allerede er begynt å dukke opp her så kommer nok mange etter meg nå! Jeg ER så spent på å våkne i morgen. Jeg har fri før jobbhelg i morgen og mannen leverer i bhg slik at jeg skal få sove utpå etter en tung uke på jobb ❤️ Så når jeg våkner en gang, forhåpentligvis litt ut på formiddagen, så håper jeg det flommer over av positive tester her! Dere er jo flere med lovende tester her i dag!! :smiley-bounce016

Måtte teste igjen nå før jeg la meg, 2 timer siden jeg sist tisset og hadde ganske utvanna urin. Men streken er faktisk litt sterkere enn tidligere i dag. Det lover jo godt ❤️❤️

Jeg prøvde også en EL-test bare for morro skyld! Vel, bildet taler jo for seg selv :laughing002

Ååå det er så gøy:smiley-angelic003

Gleder meg så til å teste i morgen! Ca 11 dpo og da hadde jeg svak positiv forrige graviditet:smiley-bounce012
Og ikke minst så er det jo testefredag!

Her er mine tester. Ser kun en liten skygge på onestep testene (klarer ikke se om de er rosa/grå), klarer ikke å se strek på hverken metode eller babyplan:happy:hva ser dere? De nederste er nå i kveld på 4 timers urin, uten å drikke noe. 9dpo i dag
Ja, jeg er en testetøs:hilarious:

Ser ikke noe dessverre, men husk at jeg ikke er strekvant og det er veldig tidlig :rolleyes: Satser på streken kommer:pompus:

ah, skyggestreker er noe dritt! De har lurt meg også, hver eneste pp. Håper at det blir en klar og tydelig stigning for deg i dagene fremover nå, slik at du slipper å lure så lenge ❤️❤️
Den var veldig negativ i dag igjenn så var sikkert en skygge. Har veldig mye murringer og ømme brystvorter igjenn, så enten kommer tanta for full styrke eller så må det være noe på gang:bag:

Åå, nå stresser jeg. Veldig.

Dagens test er svakere enn i går!! Nei, nei, nei... jeg orker ikke dette igjen, ikke denne gangen også :crybaby2

Vedlegg

• 16E763AF-84FE-466A-8DCE-31897BCB2F56.jpeg
    16E763AF-84FE-466A-8DCE-31897BCB2F56.jpeg
    917,1 KB · Visninger: 93
Her ser det jammen og meg ut til å være en babystrek? o_O

Vedlegg

• 4792E82C-83CC-4326-8589-88ECF8D9555B.png
    4792E82C-83CC-4326-8589-88ECF8D9555B.png
    1,5 MB · Visninger: 95
Back
Topp