IKM UKE 23 ♡

Jeg elsker at det begynner å dukke opp flere tester her inne! Men jeg vil bare komme med en liten påminnelse:

Hos noen fester egget seg tidlig, hos andre senere, noen har rask hcg-stigning, andre ikke. Ikke ta sorgene på forskudd fordi at du ikke får positiv på 8dpo selvom om noen andre har fått det.

Her vil jeg bruke meg selv som eksempel. Forrige svangerskap fikk jeg den svakeste streken på 11dpo, den ble ikke med på bilder en gang så svak var den. Denne gangen var den samme streken der på 7 dpo!

Vi er alle forskjellige, og IKM uken vår er ikke kommet enda en gang ❤️ Det er fortsatt håp for alle, og håpet er faktisk ikke ute før TR kommer!

Jeg håper det dukker opp streker hos alle i uken som kommer nå, og i mellomtiden må vi smøre oss med den ekle tålmodigheten.

Jeg legger ved en statistikk her:

6 dpo: 3.6% sjans for positiv test
7 dpo: 7.4%
8 dpo: 18.1%
9 dpo: 47.5%
10 dpo: 66%
11 dpo: 79.4%
12 dpo: 85.3%
13 dpo: 89.9%
14 dpo: 91.8%

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php

Så husk, ikke ta noen sorger på forskudd!! Mange tester positiv selv etter IKM ❤️❤️
Takk, denne var fin og nyttig :cat: Viktig å huske på at håpet ikke er ute før TR kommer.

Jeg elsker at det begynner å dukke opp flere tester her inne! Men jeg vil bare komme med en liten påminnelse:

Hos noen fester egget seg tidlig, hos andre senere, noen har rask hcg-stigning, andre ikke. Ikke ta sorgene på forskudd fordi at du ikke får positiv på 8dpo selvom om noen andre har fått det.

Her vil jeg bruke meg selv som eksempel. Forrige svangerskap fikk jeg den svakeste streken på 11dpo, den ble ikke med på bilder en gang så svak var den. Denne gangen var den samme streken der på 7 dpo!

Vi er alle forskjellige, og IKM uken vår er ikke kommet enda en gang ❤️ Det er fortsatt håp for alle, og håpet er faktisk ikke ute før TR kommer!

Jeg håper det dukker opp streker hos alle i uken som kommer nå, og i mellomtiden må vi smøre oss med den ekle tålmodigheten.

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php

Så husk, ikke ta noen sorger på forskudd!! Mange tester positiv selv etter IKM ❤️❤️
Du er god, altså!:Heartred Elsker viben i den gruppa her. Håper på mange positive tester framover:love7 Selv er jeg en av de som er sist ut, og må egentlig vente over 10 dager etter eggløsning før jeg kan teste pga ovitrelle som inneholder hcg:rolleyes:

Du er god, altså!:Heartred Elsker viben i den gruppa her. Håper på mange positive tester framover:love7 Selv er jeg en av de som er sist ut, og må egentlig vente over 10 dager etter eggløsning før jeg kan teste pga ovitrelle som inneholder hcg:rolleyes:

Ja dette har blitt en ordentlig fin gruppe med gode og støttende damer! ❤️ Det er jeg veldig glad for!

Tester du ut sprøyten? Jeg har selv brukt ovitrelle noen ganger, og jeg klarte ikke å la være å se at streken ble svakere og svakere, og med håpet om at den på et tidspunkt skulle snu og begynne å øke igjen ❤️

Jeg krysser fingrene for deg, virkelig ❤️

Takk, denne var fin og nyttig :cat: Viktig å huske på at håpet ikke er ute før TR kommer.

Det er helt sant, og det er så viktig!

I mange IKM grupper har jeg allerede på 8-9dpo kjent på håpløshet og tenkt at det er over bare fordi flere heldiggriser testet tidlig positivt, men det er jo helt feil! 8 dpo er man jo bare så vidt halvveis i dpo-land faktisk, og håpet om positiv test bør jo bare så vidt ha begynt, egget kan jo feste seg på 10 dpo, til og med på 12 dpo! Da er det jo helt umulig å få positiv test før det ❤️

Ja dette har blitt en ordentlig fin gruppe med gode og støttende damer! ❤️ Det er jeg veldig glad for!

Tester du ut sprøyten? Jeg har selv brukt ovitrelle noen ganger, og jeg klarte ikke å la være å se at streken ble svakere og svakere, og med håpet om at den på et tidspunkt skulle snu og begynne å øke igjen ❤️

Jeg krysser fingrene for deg, virkelig ❤️
Enig:Heartred

Nei, jeg har ikke gjort det. Men ryker sikkert på en test om ikke mange dagene:hilarious: Takk for fingerkryssing:love2

Så god du er:Heartpink Denne var fin!

Denne var nyttig! Skal tro om jeg klarer å vente til hvertfall 10dpo denne gangen:hilarious:

Denne var nyttig! Skal tro om jeg klarer å vente til hvertfall 10dpo denne gangen:hilarious:

Ja, det kan være greit å ha i bakhodet at hos noen så fester ikke egget seg før 12 dpo. 6-12 dpo er innenfor normalen! Så det er også HELT normalt å teste negativt da, selv om man er gravid! ❤️❤️❤️

Jeg heier på deg, og venter spent på test ❤️

Måtte bare teste igjen, da jeg synes jeg skimtet noe på den jeg tok tidligere når den hadde tørket:rolleyes: Blir spennende å se om dette bare er skyggestrek eller ikke:hello2

Vedlegg

• B4225580-ACBC-4430-A786-5BA2D1C582D2.jpeg
    B4225580-ACBC-4430-A786-5BA2D1C582D2.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 93
Måtte bare teste igjen, da jeg synes jeg skimtet noe på den jeg tok tidligere når den hadde tørket:rolleyes: Blir spennende å se om dette bare er skyggestrek eller ikke:hello2

Ååå Emfi!! ❤️❤️ Det er jo strek der!! :smiley-bounce016

Og da blir jeg så glad! Jeg vil ha dere alle med meg inn i terminforumet for februar ❤️❤️

Testene venta på meg i posten i dag Klarte ikke vente, men de er veldig blenda enda, 9 dpo.
En tidligtest og en vanlig.

Vedlegg

• Snapchat-1163314648.jpg
    Snapchat-1163314648.jpg
    248,5 KB · Visninger: 71
Goood tid enda ❤️❤️❤️

Ja, har forsåvidt det. Men da jeg var hos gyn så hun at eggløsning allerede hadde skjedd, og rakk ikke legge aksjer før på ettermiddagen samme dag, så er kanskje ikke så super optimistisk :nailbiting: siden samboer jobber 7 dagersturnus, så første aksjen var den dagen:wacky: men får gi det noen dager til! :)

Måtte ta en test etter jobb idag:hilarious::facepalm:syns jeg kan skimte noe men usikker på om det er skygge eller starten på noe. Har så syke murringer i dag, av og på. Syns det ligner veldig på murringene jeg hadde med første, men kan å bare være en hissig mens på vei:dead::smiley-bounce022
02279F43-F2C0-451A-90B4-0BBAC109010E.jpeg
75332FD8-58BF-4C4E-BED6-870168CDC324.jpeg

Her kommer testrekken min som etterspurt! ❤️

Synes egentlig ikke dagens test er noe særlig sterkere enn kveldstesten i går, men det var litt utvannet urin også. Også må jeg jo minne meg selv på at hcg dobles hver 48.time, og det er ikke gått et døgn en gang siden forrige test, så jeg kan jo ikke forvente kjempestigning heller :hilarious:

Vedlegg

• D2A6E32E-2FB1-4D02-929D-583E57FE9D26.jpeg
    D2A6E32E-2FB1-4D02-929D-583E57FE9D26.jpeg
    173,8 KB · Visninger: 88
Back
Topp