Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt mat til de tolkesultne jeg synes jeg kan skimte en svaak strek (vanlig test) 9 dpo
Blenda hvite tester 9dpo morgen her.. prøver igjen å teste i kveld babyplan er 25mlu og onestep er 10mlu.
10 dpo og heeeelt blenda
Hehe, hvem av de ser du på?Ser ingenting jegGi deg! Den er jo ikke blenda
Hehe, hvem av de ser du på?Ser ingenting jeg
Da blir det spennende å seSer den godt på babyplan!
Da blir det spennende å se
Litt mat til de tolkesultne jeg synes jeg kan skimte en svaak strek (vanlig test) 9 dpo
Er det bare jeg som skimter noe på onestep eller??Blenda hvite tester 9dpo morgen her.. prøver igjen å teste i kveld babyplan er 25mlu og onestep er 10mlu.
Jeg må kjøpe flere tester
Hvilken ser noe tidligst?
Jeg trodde jeg kjøpte babyplan tidligtest, men har tydeligvis rota det til men men, da får vanligtester holde for denne runden.
Og sånn ser en blenda 5 dpo test ut
Åh, så bra Da er det bare å vente til helgen når jeg faktisk kan begynne å se etter svake strekerJeg bruker bare 25mIU tester fra babyplan, og fikk svake streker fra 7dpo! Ser også når folk har tatt både tidlig og vanlig at forskjellen er ekstremt liten!
Åh, så bra Da er det bare å vente til helgen når jeg faktisk kan begynne å se etter svake streker
Hihi! Jeg har en digital liggende i skuffen fra typ mars 2018 Det kan jo tenkes at den fremdeles fungerer.. Prøver i morgen, når jeg ser hvordan strimmeltesten ser ut, så går vi inn i helga med en stor nyhet