IKM UKE 23 ♡

Jeg gleder meg til fredag!!
Jeg og! Kjenner testetrangen :hilarious:
Og gratulerer forresten! :Heartred Må spiren klore seg fast til uti februar :happy:

Mine tidligtester skal også komme på fredag :D er bare 6 dpo da, så bør jo egentlig vente, men fredag er visst den store testdagen i denne gruppa :D:p

Ja, tror vi er mange her med ikm på tirsdag, så da blir fredag testedag :wacky: jeg skal egentlig holde meg til tirsdag, men det klarer jeg ikke :hilarious:

Mye gøy her inne!
Deilig med så mye glede! Så glad jeg joina her!

Og frøken testefredag som ble til testetorsdag ble til testeonsdagskveld:angelic:

Haha.
Så mannen fikk hasteoppdrag og må reise i natt, så vi bare fuck it: test nå!
Det var kjedelige greier du:wacky: Så mannen bare: kan ikke du bare si i fra om du får positiv en dag?:laughing021
Men jeg prøver å trøste meg med at det bare er 9dpo såvidt jeg vet:wacky:

Blir nok en test i morgen tidlig også:) Håpet er ikke ute før tr kommer?!
Helt enig! Med forrige testa jeg først svakt positivt på 11dpo :woot:

Jeg er 8 dpo i dag og testen i morges var b l e n d a! Gadd ikke legge ut bilde engang:p Har vært trøtt de siste par dagene og puppene er ømme, men det er ikke uvanlig fra EL til IKM... Veldig typisk at det skal vare og rekke nå. Jeg har ikke vært gravid på 8 år, ikke gått på noe prevensjon, det tåler jeg ikke. Det betyr ikke at vi har vært munk og nonne, det har bare vært så mye annet som har skjedd, vi har ikke vært i babymodus. Vi begynte prøvinga ordentlig like før jul 2020 og i pp 3 var jeg søren meg gravid:wideyed: Trudde ikke mine egne øyne. Endte med SA, så ble jeg gravid igjen påfølgende pp, som også endte i SA. En privat gyn ga meg støttemedisiner som ligger klare og venter på neste positive test... Prøver å ikke stresse med noe, men når jeg først har kommet i babybobla er det ikke lett å ikke ønske seg baby i går:p

Moro å se flere positive tester her inne, gratulerer!!!:happy093

Jeg er 8 dpo i dag og testen i morges var b l e n d a! Gadd ikke legge ut bilde engang:p Har vært trøtt de siste par dagene og puppene er ømme, men det er ikke uvanlig fra EL til IKM... Veldig typisk at det skal vare og rekke nå. Jeg har ikke vært gravid på 8 år, ikke gått på noe prevensjon, det tåler jeg ikke. Det betyr ikke at vi har vært munk og nonne, det har bare vært så mye annet som har skjedd, vi har ikke vært i babymodus. Vi begynte prøvinga ordentlig like før jul 2020 og i pp 3 var jeg søren meg gravid:wideyed: Trudde ikke mine egne øyne. Endte med SA, så ble jeg gravid igjen påfølgende pp, som også endte i SA. En privat gyn ga meg støttemedisiner som ligger klare og venter på neste positive test... Prøver å ikke stresse med noe, men når jeg først har kommet i babybobla er det ikke lett å ikke ønske seg baby i går:p

Wow, for et tøft halvår det må ha vært!
Håper dette er din pp:Heartpink

Mye gøy her inne!
Deilig med så mye glede! Så glad jeg joina her!

Og frøken testefredag som ble til testetorsdag ble til testeonsdagskveld:angelic:

Haha.
Så mannen fikk hasteoppdrag og må reise i natt, så vi bare fuck it: test nå!
Det var kjedelige greier du:wacky: Så mannen bare: kan ikke du bare si i fra om du får positiv en dag?:laughing021
Men jeg prøver å trøste meg med at det bare er 9dpo såvidt jeg vet:wacky:

Blir nok en test i morgen tidlig også:) Håpet er ikke ute før tr kommer?!

Håpet er aldri ute før TR kommer!! 9 dpo er veldig tidlig også! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Krysser fingrene for deg! Dere klarer jo å bli gravide, også er det bare å håpe at medisinene gjør at spiren klorer seg fast ❤️❤️

Spennende!! lykke til:happy::happy: kan jeg spørr hvilke støttemedisiner du får? Har selv mistet to ganger, men da MA..

Kveldstesten ❤️

Vedlegg

• ED922790-541A-425A-9D20-CE5615F0F6B5.jpeg
    ED922790-541A-425A-9D20-CE5615F0F6B5.jpeg
    720,9 KB · Visninger: 70
Haha, her snakker vi hormoner :laughing002 Gubben glemte å kjøpte potetsalat til middagen, og jeg ble skikkelig forbanna og lei meg. Utrolig irrasjonelt :laughing002

Spennende!! lykke til:happy::happy: kan jeg spørr hvilke støttemedisiner du får? Har selv mistet to ganger, men da MA..

Takk!:) Jeg har fått Crinone og
Albyl-E. Gyn trodde det kunne være aldersrelatert, at kroppen ikke produserer nok progesteron i starten av svangerskapet.

Nå begynner jeg å miste troa litt:shy: må le av meg selv:laughing002tok en cbd grunnet skyggen på onestep: ikke gravid (ja, jeg måtte åpne å se:playful:). Jeg har kun sett en ordentlig skygge på onestep testene, ikke metode. Jeg har mye å glede meg til dersom det ikke klaffer så er litt ambivalent:hilarious: og tenker det går bra om det ikke klaffer denne gangen:happy:

Vedlegg

• ABDCE94E-D2E5-4D53-A05C-A34567617112.jpeg
    ABDCE94E-D2E5-4D53-A05C-A34567617112.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 60
  • 85F11FD0-2068-4544-ABDB-192EA481E5D0.jpeg
    85F11FD0-2068-4544-ABDB-192EA481E5D0.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 57
Last edited:
Nå begynner jeg å miste troa litt:shy: må le av meg selv:laughing002tok en cbd grunnet skyggen på onestep: ikke gravid (ja, jeg måtte åpne å se:playful:). Jeg har kun sett en ordentlig skygge på onestep testene, ikke metode. Jeg har mye å glede meg til dersom det ikke klaffer så er litt ambivalent:hilarious: og tenker det går bra om det ikke klaffer denne gangen:happy:

Cbd har alltid streker uansett gravid eller ei :(

men er ikke dette den andre streken du får på onestep nå?? Jeg krysser fortsatt fingrene for deg!

Fantastisk! I morra ønsker jeg meg bilde av alle testene dine til nå:pompus:

I bruksanvisninga til babyplan står det at urinen må være 15-30 grader. Venter dere til den har kjølt seg?:smiley-ashamed008:smiley-ashamed005:laughing002

La ut tidligere i dag hele testrekken fra 8 dpo, testene før det har jeg kastet, men de strekene får jeg uansett ikke med på bilde! Kan uansett legge ut nytt bilde av testrekke i morgen sammen med kveldens og morgenens test :love017

Og nei! Har aldri ventet på å avkjøle urinen! Hahah, har jeg ikke litt tålmodighet til engang :laughing002

Cbd har alltid streker uansett gravid eller ei :(

men er ikke dette den andre streken du får på onestep nå?? Jeg krysser fortsatt fingrene for deg!
Ja, jeg vet! De skal bare være sterke de to svakeste strekene der:shy:
Det er den andre ja, fikk den første på mandag 6dpo. Vet ikke om jeg stoler helt på det, og er usikker på om det er stigning:confused:

Back
Topp