IKM UKE 23 ♡

God morgen damer ❤️

I morges var jeg tidenes klovn! Gjorde selvfølgelig alt klart for testing med metode-staven som jeg kjøpte i går. Vel, man skulle jo tro at jeg hadde lært fra sist gang det ble vannsøl og ikke la testen så utsatt til. Den gang ei. Jeg gjør meg ferdig og legger testen ned igjen på kanten på vasken. Nå var det bare 3 minutter venting. Så jeg begynner å stelle meg. Først ut er håndvask etter alt dette testestyret. Hva skjer? Jeg setter på vasken, tar sepe på hendene og når jeg skal flytte henda under vasken slår jeg med meg hele testen så den ligger midt under kranen. Hele testen ødelagt, fargestoffet bare fløt ut over hele testen :banghead:

Så her har jeg ingen test å vise til i dag på morgenurin :wacky: og jeg som skulle være så rasjonell kjøpte jo bare èn stav med metode :wtf: jaja, jeg fortsetter med babyplan i dag også får vi se om jeg gidder prøve noe annet merke før det muligens blir digital om et par dager :rolleyes:
Ååånei:nailbiting: gleda meg så til å se testen din:facepalm::p:p Typisk at noe sånn skjer når man prøver ett annet merke da:shifty::wacky::hilarious:

Ååånei:nailbiting: gleda meg så til å se testen din:facepalm::p:p Typisk at noe sånn skjer når man prøver ett annet merke da:shifty::wacky::hilarious:

Jeg hadde ikke latt dere vente helt til i morgen :laughing002

8dpo
9dpo morgen
9dpo kveld
10 dpo formiddag ❤️ (Tatt nå)

Vedlegg

• 087C3622-E837-4055-B4A3-998F17DB0681.jpeg
    087C3622-E837-4055-B4A3-998F17DB0681.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 94
FYTTTTTIIIIKATTA!

jeg er tom for ord. OVER ETT ÅR MED PRØVING!

Vedlegg

• 23B75BEF-8248-4515-95E3-05E6B328E087.jpeg
    23B75BEF-8248-4515-95E3-05E6B328E087.jpeg
    1 MB · Visninger: 87
Herreguuud! Her kom det tårer på dine vegne:crybaby2:sad015:excited001:excited001:smiley-bounce016:smiley-bounce015

Heia spiren! Heia deg! Alt krysses for at dere går helt i mål sammen:Heartbigred:Heartbigred
WOHO GRATULERER:D:D:D:D:D:smiley-bounce016
Babystrek❤️❤️❤️❤️

Tusen takk ❤️❤️ Jeg skjelver her jeg sitter helt på gråten :sad002 tenk det!! I en prøveperiode HELT uten medisiner!! At vi skulle klare dette helt selv, helt uten kontroller, sprøyter og piller! Bare meg og mannen :schocked028

måtte denne klore seg fast med nebb og klør!

Tusen takk ❤️❤️ Jeg skjelver her jeg sitter helt på gråten :sad002 tenk det!! I en prøveperiode HELT uten medisiner!! At vi skulle klare dette helt selv, helt uten kontroller, sprøyter og piller! Bare meg og mannen :schocked028

Det er bare helt magisk!:smiley-bounce016

Kan jeg spør om det tok lang tid med første og?

Selvom dette sikkert er litt uvirkelig og skummelt, så nyt, gled, feire:smiley-bounce015
Dette gjorde dagen min altså!

Det er bare helt magisk!:smiley-bounce016

Kan jeg spør om det tok lang tid med første og?

Selvom dette sikkert er litt uvirkelig og skummelt, så nyt, gled, feire:smiley-bounce015
Dette gjorde dagen min altså!

Førstemann var et (heldig) uhell mens jeg gikk på p-piller av alle ting, så vi hadde ikke forventet oss at denne reisen skulle bli så lang og vanskelig som den har vært ❤️

Tissa for jeg dro fra jobb, 10 minutter senere var jeg hjemme og tok en test:hungover::hilarious: måtte presse ut noen dråper, klarte ikke la vær:jimlad: er 6-7 dpo, så hadde ikke forventet noe annet enn negativ på utvannet «rest»urin:bag::bag: glad mannen er jobb:hilarious:
C2ACB19D-307A-48DC-BC56-D8E498C922C5.jpeg

Blir så glad på dine vegne:D❤️ Skikkelig deilig når spiren sitter etter så lang tid❤️❤️

Back
Topp