IKM UKE 23 ♡

tusen takk ❤️❤️ Det er akkurat som jeg ikke klarer å ta det helt inn over meg! Jeg har ikke noen symptomer heller!! Litt hodepine - men det er også 149 grader og stekende sol så det er nok heller det som er grunnen :wacky:
Skjønner at det er vanskelig da, men nyt det!! Håper spiren er godt klort fast:Heartred:Heartred

Fikk meld fra posten om at testene mine kommer på fredag.. så lenge å vente da :hilarious: men synes det er flaut å kjøpe slik på butikken, så får bare vente :wacky: Da er jeg jo også ca 10 dpo, så passer jo bra sånn sett :angelic:

Fikk meld fra posten om at testene mine kommer på fredag.. så lenge å vente da :hilarious: men synes det er flaut å kjøpe slik på butikken, så får bare vente :wacky: Da er jeg jo også ca 10 dpo, så passer jo bra sånn sett :angelic:

Jeg gleder meg til fredag!!

Mine tidligtester skal også komme på fredag :D er bare 6 dpo da, så bør jo egentlig vente, men fredag er visst den store testdagen i denne gruppa :D:p

Eehm,, jeg klarte jo ikke dy meg da. 8dpo kveld o_O

Vedlegg

• 01328630-306D-48F5-A4B3-144E9C6FAB09.jpeg
    01328630-306D-48F5-A4B3-144E9C6FAB09.jpeg
    451,8 KB · Visninger: 83
Herre min hatt! Det kan ikke være sant?! På PP1?? Riktignok med litt hjelp fra Letrozol :woot: Likevel, symptomene har vært helt like som sist. Det utmerker seg spesielt med disse stikkene under navlen! Blir spennende å se de neste dagene om dette går riktig vei:nailbiting:

Herre min hatt! Det kan ikke være sant?! På PP1?? Riktignok med litt hjelp fra Letrozol :woot: Likevel, symptomene har vært helt like som sist. Det utmerker seg spesielt med disse stikkene under navlen! Blir spennende å se de neste dagene om dette går riktig vei:nailbiting:

Så fantastisk:excited001 Krysser fingrene!!:Heartred

Mye gøy her inne!
Deilig med så mye glede! Så glad jeg joina her!

Og frøken testefredag som ble til testetorsdag ble til testeonsdagskveld:angelic:

Haha.
Så mannen fikk hasteoppdrag og må reise i natt, så vi bare fuck it: test nå!
Det var kjedelige greier du:wacky: Så mannen bare: kan ikke du bare si i fra om du får positiv en dag?:laughing021
Men jeg prøver å trøste meg med at det bare er 9dpo såvidt jeg vet:wacky:

Blir nok en test i morgen tidlig også:) Håpet er ikke ute før tr kommer?!

Vedlegg

• 20210602_195549.jpg
    20210602_195549.jpg
    580,1 KB · Visninger: 69
Mye gøy her inne!
Deilig med så mye glede! Så glad jeg joina her!

Og frøken testefredag som ble til testetorsdag ble til testeonsdagskveld:angelic:

Haha.
Så mannen fikk hasteoppdrag og må reise i natt, så vi bare fuck it: test nå!
Det var kjedelige greier du:wacky: Så mannen bare: kan ikke du bare si i fra om du får positiv en dag?:laughing021
Men jeg prøver å trøste meg med at det bare er 9dpo såvidt jeg vet:wacky:

Blir nok en test i morgen tidlig også:) Håpet er ikke ute før tr kommer?!
Hehehe, elsker det:laughing002Håpet er definitivt ikke ute før tr kommer:smug:synes ikke jeg har sett noe på de siste testene mine, er 8dpo og gir ikke opp håpet:happy:

Back
Topp