IKM UKE 23 ♡

Her er mine, en skam å legge ut når plutseliten har så fine streker men:hilarious:føler ikke at jeg ser noe særlig jeg.. 7dpo:happy:

Vedlegg

• 38EA04BB-6B36-4D23-8442-757D14E76CA7.jpeg
    38EA04BB-6B36-4D23-8442-757D14E76CA7.jpeg
    315,7 KB · Visninger: 91
  • 1ED09237-6141-4864-BEE6-60CBFAFF9488.jpeg
    1ED09237-6141-4864-BEE6-60CBFAFF9488.jpeg
    307,3 KB · Visninger: 81
Ja, mtp alder så er det en stund til jeg ville fått tilbud også, men pga jobb så får jeg tilbudet her, så da blir det jo arbeidsgiver og ikke lege jeg må svare til på evt avslag på tilbudet :banghead: håper jeg slipper å måtte si nei til den :sorry:

Jeg er sykepleier, men har ikke hørt noe enda. Men er i perm da:wacky: Litt redd jeg får tilbudet når jeg begynner i jobb igjen og bare må si "uhm.. blir her bare noen mnd jeg før ny perm":nailbiting::laughing025

Her har det skjedd litt ja:hello2 Såå spennende med testene dine, plutseliten. Dette måå jo bare være babystrek?:excited001

Her tror jeg det rykes på en test i morgen... svakt:smiley-ashamed005 Ellers så ser vel tempen grei ut, og har ømme pupper. Meeen det kan jo komme av at jeg går å kjenner og grafser mange ganger til dagen..:happy112

Synes du bare skal ryke på jeg:angelic:
Puppegrafses her og:hello2

Holder dere andre dere fortsatt til testefredag eller?:shy:dere er jammen flink, jeg ler av meg selv:hilarious:nå har jeg slutta å drikke for kvelden, og tar ny test før jeg legger meg;)vann altså..
Har oppgradert til testetorsdag jeg:angelic: Sida ikm ble en dag før så hadde jeg en goood unnskyldning:wacky:

7 år og snart 5 år er mine to❤️ Det er så deilig når ungene er blitt større og mer selvstendig, fatter ikke hva jeg skal med en baby til :p Men er veldig babysjuk og håper på et lite søsken til flinkingene mine :)
Fordelen er at du har gode barnevakter i framtida og at de nå forstår hvadet vil si at det kommer en baby;) Lettere å forklare hvorfor mamma blir litt sliten osv osv:)
Tenker det blir stas for de:rolleyes:

Men kjære deg!! Den er jo sterkere?:dance008:love7kan du legge de forrige ovenfor så vi kan se stigning?
Denne er jo positiv:wav:Heartred
Den er jo positiv?:D:D❤️

Håper det ❤️ Den er fortsatt veldig svak, den er tydelig, men den er svak! Så er veldig spent på fortsettelsen :oops:

her er testene sammen:

8dpo kveld
9dpo morgen
9dpo kveld

de er blitt litt svakere etter de er tørket, også er det utrolig dårlig lys her på kvelden så bildet ble litt så som så. Ser ikke streken på 8dpo engang, men det er hvertfall stigning, selvom alle testene er blitt svakere etter tørk :smiley-ashamed004

Vedlegg

• 5F0B0EAA-FD88-41C6-8AED-4EEF72EA34A2.jpeg
    5F0B0EAA-FD88-41C6-8AED-4EEF72EA34A2.jpeg
    466,6 KB · Visninger: 92
Her er mine, en skam å legge ut når plutseliten har så fine streker men:hilarious:føler ikke at jeg ser noe særlig jeg.. 7dpo:happy:

Ser du noe irl? Synes jeg ser noe på metode?

Mine streker på 7dpo gikk ikke an å få med på bilde, men jeg så at det var noe der

Håper det ❤️ Den er fortsatt veldig svak, den er tydelig, men den er svak! Så er veldig spent på fortsettelsen :oops:

her er testene sammen:

8dpo kveld
9dpo morgen
9dpo kveld

de er blitt litt svakere etter de er tørket, også er det utrolig dårlig lys her på kvelden så bildet ble litt så som så. Ser ikke streken på 8dpo engang, men det er hvertfall stigning, selvom alle testene er blitt svakere etter tørk :smiley-ashamed004
Synes de har økt fra 9 morgen til kveld:happy:krysser fingra for at det fortsetter:smiley-angelic001

Ser du noe irl? Synes jeg ser noe på metode?

Mine streker på 7dpo gikk ikke an å få med på bilde, men jeg så at det var noe der
Jeg også føler at noe er der! Har litt allergiøyne og trøtt, men synes kanskje det er noe veldig veldig svakto_O

her er testene sammen:

8dpo kveld
9dpo morgen
9dpo kveld

Dette ser så lovende ut at jeg tillater meg å være ekstremt håpefull for deg:smiley-angelic003:dance018

Det er en så vanskelig balanse det der! Å tillate seg å ha håp og glede seg, og kjenne på faren for å bli skuffet. Håper virkelig dette er din pp:Heartred

Ja, spesielt nå som det er så tidlig også. Hallo, jeg er kun 9 dpo liksom! Med mini var det ikke strek før 11 dpo, så litt svingninger må jeg nok tåle i dagene fremover. Men så lenge jeg ser stigning annenhver dag så er jeg egentlig ganske happy. Men det må nok en digital til før jeg slår meg mer til ro ❤️ Jeg har fortsatt mange tester og nyter hvertfall at det foreløpig dukker opp svake streker, jeg som snakket om å ikke ta sorgene på forskudd tidligere i dag ❤️

Fordelen er at du har gode barnevakter i framtida og at de nå forstår hvadet vil si at det kommer en baby;) Lettere å forklare hvorfor mamma blir litt sliten osv osv:)
Tenker det blir stas for de:rolleyes:
Ja de snakker mye om å få en lillebror eller søster, og krangler om hvilket kjønn det skal bli :) Det verste er at jeg har lyst på to, men det må bli to tette i såfall. Årene går så fort likevel, og før vi vet ordet av det er de store ❤️

God morgen damer ❤️

I morges var jeg tidenes klovn! Gjorde selvfølgelig alt klart for testing med metode-staven som jeg kjøpte i går. Vel, man skulle jo tro at jeg hadde lært fra sist gang det ble vannsøl og ikke la testen så utsatt til. Den gang ei. Jeg gjør meg ferdig og legger testen ned igjen på kanten på vasken. Nå var det bare 3 minutter venting. Så jeg begynner å stelle meg. Først ut er håndvask etter alt dette testestyret. Hva skjer? Jeg setter på vasken, tar sepe på hendene og når jeg skal flytte henda under vasken slår jeg med meg hele testen så den ligger midt under kranen. Hele testen ødelagt, fargestoffet bare fløt ut over hele testen :banghead:

Så her har jeg ingen test å vise til i dag på morgenurin :wacky: og jeg som skulle være så rasjonell kjøpte jo bare èn stav med metode :wtf: jaja, jeg fortsetter med babyplan i dag også får vi se om jeg gidder prøve noe annet merke før det muligens blir digital om et par dager :rolleyes:

God morgen damer ❤️

I morges var jeg tidenes klovn! Gjorde selvfølgelig alt klart for testing med metode-staven som jeg kjøpte i går. Vel, man skulle jo tro at jeg hadde lært fra sist gang det ble vannsøl og ikke la testen så utsatt til. Den gang ei. Jeg gjør meg ferdig og legger testen ned igjen på kanten på vasken. Nå var det bare 3 minutter venting. Så jeg begynner å stelle meg. Først ut er håndvask etter alt dette testestyret. Hva skjer? Jeg setter på vasken, tar sepe på hendene og når jeg skal flytte henda under vasken slår jeg med meg hele testen så den ligger midt under kranen. Hele testen ødelagt, fargestoffet bare fløt ut over hele testen :banghead:

Så her har jeg ingen test å vise til i dag på morgenurin :wacky: og jeg som skulle være så rasjonell kjøpte jo bare èn stav med metode :wtf: jaja, jeg fortsetter med babyplan i dag også får vi se om jeg gidder prøve noe annet merke før det muligens blir digital om et par dager :rolleyes:
Åh nei :wacky: Jeg som hadde gleda meg til å se en sterkere strek for deg i dag. Håper du får tatt en senere i dag da :p

4 DPO, dette går ulidelig sakte :yuck: det er jo egentlig for tidlig å kjenne etter symptomer, men har vært litt uggen og kvalm på formiddagen i dag.

Ja de snakker mye om å få en lillebror eller søster, og krangler om hvilket kjønn det skal bli :) Det verste er at jeg har lyst på to, men det må bli to tette i såfall. Årene går så fort likevel, og før vi vet ordet av det er de store ❤️

Dette første året har flydd så fort at jeg er nesten litt i sjokk:wacky:
God morgen damer ❤️

Altså, jeg som gleda meg sånn til å se dagens test fra deg:wacky:
Håper noen andre kan vise oss en test:woot:
Jeg er så spent på morgendagen:wideyed:

9 dpo og blenda. Kan skimte noe på bildet, men det ser jeg ikke i virkeligheten:p Veldig rart at det dukker opp streker på mine bilder, føler så mange sliter med å få dem med på bildene:hilarious:

Vedlegg

• 9C996F37-5EEA-4DB2-9355-492CA6244EF2.jpeg
    9C996F37-5EEA-4DB2-9355-492CA6244EF2.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 71
Back
Topp