IKM UKE 23 ♡

Prøver først når streken er mer tydelig på avstand, med første fikk jeg positiv digital på 11dpo ❤️ Men da testet jeg ikke før heller, hverken med strimmel eller digital. I teorien så skal jo digital slå ut samtidig med strimlene jeg bruker, i og med at de begge er 25mIU, meeen jeg vil ikke få ikke gravid slengt i ansiktet svart på hvitt unødvendig. Såå det går hvertfall noen dager før jeg tør å prøve ❤️
Ahaa, ser den! Man vil liksom være sikker når man tar en digital, og spesielt med din historie❤️Gleder meg til du tar den og håper den fortsatt er positiv da:love7

Ahaa, ser den! Man vil liksom være sikker når man tar en digital, og spesielt med din historie❤️Gleder meg til du tar den og håper den fortsatt er positiv da:love7

Ja, nå må testene bare fortsette å bli sterkere også må gullegget bli der det skal!!

Når skal du teste igjen?? ❤️❤️

Jeg ser noe! :D Dette er så spennende! Håper flere starter testinga snart:wacky:

Fra null symptomer på morgenen i dag til ømhet i livmor og ØMME NIPLER! Det var mitt første symptom sist og har ikke hatt det siden:angelic: Så et lite håp der altså hos frk pessimist:pompus:

Plutseliten du fikk meg nesten til å ryke på testing i kveld! Henta mine splitter nye babyplan tidlig strimler i postkassa;) Men jeg klarte å holde meg! Har heldigvis myyye planer de neste to dagene så er det plutselig testetorsdag!

Dere med barn fra før: Hvor gamle er de?:happy:
Har en på 12 mnd her:rolleyes:
Har en på 2.5 :happy:

Altså, makan til stikking og prikking om dagen.. Hvis dette ikke blir noe er jeg definitivt sprø :p

Da har jeg vært på apoteket en liten tur og kjøpt èn stavtest fra metode, det er innafor bare for å kryssjekke strekene fra babyplan! Også har jeg kjøpt en 2-pakning med digital som skal få ligge i skuffen i noen dager til. Den er så brutal at jeg ikke vil bruke den før jeg er ganske sikker på resultatet ❤️

men hallo damer, nå klarer jeg snart ikke vente til dere andre begynner å legge ut bilder!! Jeg vil se streker! :woot::woot:

Da har jeg vært på apoteket en liten tur og kjøpt èn stavtest fra metode, det er innafor bare for å kryssjekke strekene fra babyplan! Også har jeg kjøpt en 2-pakning med digital som skal få ligge i skuffen i noen dager til. Den er så brutal at jeg ikke vil bruke den før jeg er ganske sikker på resultatet ❤️

men hallo damer, nå klarer jeg snart ikke vente til dere andre begynner å legge ut bilder!! Jeg vil se streker! :woot::woot:
Det er veldig innafor:cat: Holdte på å ryke på en test i dag, har sååå lyst.. men er bare 6 dpo så er ikke Vits, har heller ingen tegn på noe som helt:dead: måtte ta den siste el testen bare for å se, tror aldri jeg har hatt en så
Negativ el test før, nesten så jeg måtte myse for å se teststreken:hilarious:

Jeg vil også se flere streker:pompus: Blir så spennende neste uke når alle har ikm!
8 dpo i dag! Nå sitter jeg og holder meg litt på doen hver gang jeg skal tisse og tenker skaaal jeg ryke nå?!
Men så klarer jeg å la vær også tisser jeg og tenker at jaja, nå blir jeg ikke frista før om noen timer igjen:angelic:
Bare en og en halv dag igjen før morgentesting på torsdag:woot:

Tester dere alltid om morgenen?

Det er veldig innafor:cat: Holdte på å ryke på en test i dag, har sååå lyst.. men er bare 6 dpo så er ikke Vits, har heller ingen tegn på noe som helt:dead: måtte ta den siste el testen bare for å se, tror aldri jeg har hatt en så
Negativ el test før, nesten så jeg måtte myse for å se teststreken:hilarious:

Er det ikke sånn at el test også kan vise graviditet?:wideyed:

Nå har jeg selvfølgelig fått innkalling til vaksine gjennom jobben!! Pokkers greier altså, jeg vil jo ha den, men jeg vil jo også ha positiv test! Vanskelig å skulle forklare hvorfor jeg ikke kan ta i mot heller, det er jo ALT for tidlig å evt si noe til arbeidsgiver :eek:

Har bestilt time til neste uke, da vet jeg jo helt sikkert om jeg er gravid eller ikke også får jeg avklare det med lege. Jeg så en artikkel om at FHI hadde snudd ang vaksinering av gravide?

edit: legger ved artikkelen her: https://www.fhi.no/nyheter/2021/koronavaksine-aktuelt-for-gravide-uten-andre-risikofaktorer/

men slik jeg tolker det så skal jeg ikke ta den nå hvis jeg er gravid uansett. For pdd er det lite smitte her jeg bor og jeg er evt i aller høyeste grad i første trimester. Så da må jeg vel bare vente og se om testene øker også får jeg jo bare være ærlig med arbeidsgiver og forklare at det er helt enormt tidlig enda :banghead:

Last edited:
Det ser jo veldig lovende ut da:D❤️ Har du noen symptomer?

har hatt litt tidligere i dpo-land, men det er sannsynligvis etterdønninger etter EL vil jeg tro. Akkurat nå har jeg bare en form for ubehag nederst i magen, et slags trykk på en måte. Vanskelig å beskrive, det er hvertfall ikke som mensensmerter, og det er ikke vondt. Men kjennes ut som et svakt press fra innsiden :hilarious: midt i magen helt nederst. Ingenting utenom det :bored:

Nå har jeg selvfølgelig fått innkalling til vaksine gjennom jobben!! Pokkers greier altså, jeg vil jo ha den, men jeg vil jo også ha positiv test! Vanskelig å skulle forklare hvorfor jeg ikke kan ta i mot heller, det er jo ALT for tidlig å evt si noe til arbeidsgiver :eek:

Har bestilt time til neste uke, da vet jeg jo helt sikkert om jeg er gravid eller ikke også får jeg avklare det med lege. Jeg så en artikkel om at FHI hadde snudd ang vaksinering av gravide?

edit: legger ved artikkelen her: https://www.fhi.no/nyheter/2021/koronavaksine-aktuelt-for-gravide-uten-andre-risikofaktorer/

men slik jeg tolker det så skal jeg ikke ta den nå hvis jeg er gravid uansett. For pdd er det lite smitte her jeg bor og jeg er evt i aller høyeste grad i første trimester. Så da må jeg vel bare vente og se om testene øker også får jeg jo bare være ærlig med arbeidsgiver og forklare at det er helt enormt tidlig enda :banghead:
Skjønner dilemmaet ditt. Jeg skal selv ta dose 2 på fredag, altså 8 dager før ikm:) Jeg spurte gynekolog om dette, og hun sa jeg skulle ta den. Det er «for tidlig» til at en eventuell baby kan ta skade av vaksina, sa hun. Som du sier så har også FHI snudd angående vaksina til gravide:D

Testene dine måå jo bare være positiv, ser streken godt!:Heartred

Skjønner dilemmaet ditt. Jeg skal selv ta dose 2 på fredag, altså 8 dager før ikm:) Jeg spurte gynekolog om dette, og hun sa jeg skulle ta den. Det er «for tidlig» til at en eventuell baby kan ta skade av vaksina, sa hun. Som du sier så har også FHI snudd angående vaksina til gravide:D

Testene dine måå jo bare være positiv, ser streken godt!:Heartred

Ja, jeg håper det! Så fort jeg har fått en test som viser en strek som er utvilsom så ringer jeg legen og avklarer om jeg kan ta vaksinen eller ikke ❤️ Håper det går fint og at et evt foster ikke kan ta skade av det, som du skriver ❤️

Ja, jeg håper det! Så fort jeg har fått en test som viser en strek som er utvilsom så ringer jeg legen og avklarer om jeg kan ta vaksinen eller ikke ❤️ Håper det går fint og at et evt foster ikke kan ta skade av det, som du skriver ❤️

Forstår dilemmaet så godt! Håper på babystrek for deg og så får legen ta en avgjørelse:happy:
De gir den til gravide nå, men legen min sa for en mnd sida at ho ikke kunne anbefale den til ammende, så jeg får ikke tatt den pdd. Men det endrer seg hele tida. Er lenge til min gruppe får tilbud og innen da er jeg forhåpentligvis gravid. Vil ikke vente med prøvinga pga vaksinen:shifty: Så vi får bare ta det som det kommer.

Forstår dilemmaet så godt! Håper på babystrek for deg og så får legen ta en avgjørelse:happy:
De gir den til gravide nå, men legen min sa for en mnd sida at ho ikke kunne anbefale den til ammende, så jeg får ikke tatt den pdd. Men det endrer seg hele tida. Er lenge til min gruppe får tilbud og innen da er jeg forhåpentligvis gravid. Vil ikke vente med prøvinga pga vaksinen:shifty: Så vi får bare ta det som det kommer.

Ja, mtp alder så er det en stund til jeg ville fått tilbud også, men pga jobb så får jeg tilbudet her, så da blir det jo arbeidsgiver og ikke lege jeg må svare til på evt avslag på tilbudet :banghead: håper jeg slipper å måtte si nei til den :sorry:

Back
Topp