IKM UKE 23 ♡

uff, jeg røyk på en test i dagtidlig.. den var selvfølgelig helt blendahvit (7 dpo, vanlig test)..:hilarious:

Ellers har jeg murringer/stikkinger i dag.. kjennes nesten som om mensen er rett rundt hjørnet, men jeg det er nok ikke tilfellet. så spent på om det kan være noe eller om det er jeg som overanalyserer:woot:

Krysser fingrene for at det er noe!! ❤️❤️

Jeg har fått litt prikking i spesielt ene brystvorten i dag, spennende. Gleder meg til testetorsdag og fredag når så mange fler starter testingen. Enda mer å myse etter:hilarious:
Min er snart 2 år:)

Min også er snart 2, om bare en måned faktisk :eek: hvor blir tiden av!

9 dpo ❤️ Nå sliter jeg litt med å ikke få opp forhåpningene altså... hvis dette ender i blenda tester igjen så blir jeg skikkelig skuffet :oops:

Vedlegg

• C443881D-0A9A-48F8-841A-446CBF788055.jpeg
    C443881D-0A9A-48F8-841A-446CBF788055.jpeg
    597,2 KB · Visninger: 95
Det der må vel være babystrek?? Jeg eier ikke streksyn, og jeg ser den klart :D

Jeg håper virkelig! Men, skadet av skyggestreker og kjemiske graviditeter i løpet av 14pp, så tror jeg ikke på noe før det slår ut på digital og den prøver jeg ikke før streken er vesentlig mye sterkere og testen slipper å ligge i «riktig» lys for at den skal bli synlig på bilde. Streken er fortsatt veldig svak, som jo er naturlig 9 dpo, så jeg avventer litt enda ❤️❤️

men ja, jeg håper så virkelig!

9 dpo ❤️ Nå sliter jeg litt med å ikke få opp forhåpningene altså... hvis dette ender i blenda tester igjen så blir jeg skikkelig skuffet :oops:
Ser den veldig godt:happy:synes den ser mer rosa ut i dag enn i går også?:smiley-angelic001

Oi, min blir også 2 i juli:hilarious:
Jeg skal fortsette! Skal også kjøpe metode sine i dag, ser flere liker de:happy:

Ja, jeg så de hadde kommet med strimler? Jeg har ikke testet strimlene, men har faktisk aldri fått skygge på stavene! De er bare så voldsomt dyre de stavene, og med mitt forbruk så går det ikke an :oops:

Ja, jeg så de hadde kommet med strimler? Jeg har ikke testet strimlene, men har faktisk aldri fått skygge på stavene! De er bare så voldsomt dyre de stavene, og med mitt forbruk så går det ikke an :oops:
Ja, var det jeg så også! Det er 25% nå, så da koster strimlene 149. Skal definitivt kjøpe det i dag:happy:

Ja på bilde kanskje? De har vært rosa irl hele tiden da, spesielt den første, men den ble det jo mye styr med vannsøl og alt mulig :smiley-ashamed004
Ja, synes den ser mer rosa ut i dag på bildet hvertfall:happy:men så lenge de er rosa irl, så er det jo noe der:happy093

3-åring, født i mars her! Sluttet med både smokk og bleie i påsken, og ble med ett sååå stooor:woot: Så nå når vi endelig stort sett sover natta gjennom, ikke har en som trenger bleieskift eller lur midt på dagen trenger vi en ny baby som kan komme for å shake things up :p :hilarious: Hahaha oouufff, blir litt sliten av å bare tenke på det faktisk :wacky: :hilarious:

På tide med litt mindre søvn da ja!
Her er det amming minst hver andre time natta gjennom så vi tenkte "la oss bare ta noen år uten søvn nå sammenhengende":smiley-bounce015

Ja, var det jeg så også! Det er 25% nå, så da koster strimlene 149. Skal definitivt kjøpe det i dag:happy:

Hvor mange er det i en pakke? Jeg har nok av tester da, så jeg blir nok halvveis halshugd av mannen hvis kjøper flere :laughing002 blir evt en digital etterhvert hvis streken min blir sterkere :smiley-ashamed005

Hvor mange er det i en pakke? Jeg har nok av tester da, så jeg blir nok halvveis halshugd av mannen hvis kjøper flere :laughing002 blir evt en digital etterhvert hvis streken min blir sterkere :smiley-ashamed005
10 i pakken:happy:jeg tar på munnbindet og putter de rett i skuffen MIN på badet, der er han aldri:hilarious: når tenker du å prøve en digital? Jeg har 4 stk liggende å vente:happy:

Jeg håper virkelig! Men, skadet av skyggestreker og kjemiske graviditeter i løpet av 14pp, så tror jeg ikke på noe før det slår ut på digital og den prøver jeg ikke før streken er vesentlig mye sterkere og testen slipper å ligge i «riktig» lys for at den skal bli synlig på bilde. Streken er fortsatt veldig svak, som jo er naturlig 9 dpo, så jeg avventer litt enda ❤️❤️

men ja, jeg håper så virkelig!

Ååå jeg håper sånn for deg! :nailbiting::)
Null streksyn her og jeg ser den tyyydelig!

10 i pakken:happy:jeg tar på munnbindet og putter de rett i skuffen MIN på badet, der er han aldri:hilarious: når tenker du å prøve en digital? Jeg har 4 stk liggende å vente:happy:

Prøver først når streken er mer tydelig på avstand, med første fikk jeg positiv digital på 11dpo ❤️ Men da testet jeg ikke før heller, hverken med strimmel eller digital. I teorien så skal jo digital slå ut samtidig med strimlene jeg bruker, i og med at de begge er 25mIU, meeen jeg vil ikke få ikke gravid slengt i ansiktet svart på hvitt unødvendig. Såå det går hvertfall noen dager før jeg tør å prøve ❤️

Back
Topp