IKM UKE 23 ♡

Jeg har best erfaring med babyplan 25mIU, men jeg har en teori om at jeg alltid har litt hcg i kroppen. De sier jo at under 5 er ikke gravid. Altså man kan ha både 3 og 4 i hcg uten å være gravid, og hvis jeg ligger oppimot 5 så vil det slå ut som svak skyggestrek på de mest sensitive testene. Dette er bare min teori, men det er jo noen, meg deriblant, som får skyggestrek på uansett hva. Så jeg holder meg til 25mIU testene og opplever hvertfall færre skygger nå!

Hvis du ikke er utsatt for skyggestreker så tror jeg ikke det er så veldig nøye hvilken test du bruker, eneste jeg ser går igjen er at RFSU slår sent ut og gir ofte skyggestreker. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd ut babyplan, veldig mange er fornøyd med de ❤️❤️

og du, egentlig spiller det ingen rolle for du skal jo få streker på de alle sammen! :laughing002
Ja, det kan jo virke som at du har bittelitt hcg som gir skygge så lenge du "alltid" får det. Bra du får færre skygger, og det gjør det lettere å unngå store skuffelser vil jeg tro? Eller hvertfall senker sjansen for å få falsk positive tester.
Jeg tenkte å ta en til i kveld etter jobb (babyplan), pleier ikke å rekke å drikke eller tisse der, så får vi se. Uansett stoler jeg ikke helt på svaret før om 2 døgn og jeg ser om det er noe økning:happy: Hehe, ikke sant! Vi får se på det:laughing002

Ja, det kan jo virke som at du har bittelitt hcg som gir skygge så lenge du "alltid" får det. Bra du får færre skygger, og det gjør det lettere å unngå store skuffelser vil jeg tro? Eller hvertfall senker sjansen for å få falsk positive tester.
Jeg tenkte å ta en til i kveld etter jobb (babyplan), pleier ikke å rekke å drikke eller tisse der, så får vi se. Uansett stoler jeg ikke helt på svaret før om 2 døgn og jeg ser om det er noe økning:happy: Hehe, ikke sant! Vi får se på det:laughing002

Det er hvertfall den eneste fornuftige teorien jeg har klart å gruble sammen :hilarious: I starten av prøvingen ble jeg veldig skuffet når strekene aldri ble til noe, nå derimot tror jeg at jeg er litt herdet. En svak strek er for meg negativ, og jeg legger ikke noe i det egentlig selvom det selvfølgelig er spennende i et par dager mens jeg håper på økning.

Og ja, jeg holder med deg. Det går enda noen dager før jeg stoler på resultatet, siden det er så voldsomt tidlig enda :rolleyes:

Du får oppdatere når du har testet! Jeg er veldig spent!

Jeg har andre tester som jeg kan bruke, har liksom ikke klart å finne ut hva folk synes er de beste. Føler det varierer fra person til person. Jeg har babyplan tidlig, vanlig babyplan, onestep, rfsu tidlig, clearblue med kryss og clearblue med uke:hilarious: det er uansett veldig tidlig, i følge Premom er jeg 6dpo. Håper virkelig for deg, at den er rosa og ikke grå:smiley-angelic001vebter spent på test i ettermiddag!

Ville anbefalt deg å prøve make sure testene. Får skyggestreker på babyplan, rfsu og clearblue hver eneste prøveperiode.. ikke opplevd det på make sure enda, ser mange andre her inne som også er super fornøyd med det merket:D

Ville anbefalt deg å prøve make sure testene. Får skyggestreker på babyplan, rfsu og clearblue hver eneste prøveperiode.. ikke opplevd det på make sure enda, ser mange andre her inne som også er super fornøyd med det merket:D
Jeg har ingen meny i nærheten og farmasiet er utsolgt, hvor andre steder kan jeg få tak i de?:happy:

Jeg heier på testetorsdag :woot:

her er mannen omvendt, han vil ikke se eller høre om testene egentlig, før det eventuelt er en tydelig strek som ikke trenger tolkning og aller helst digital :hilarious: han er møkk lei hele strektydingen etter 14pp, spesielt mine tester som får skygge uansett hva :bored::hilarious:

Skjønner mannen godt etter så lang tid! Jeg er jo her inne for å spare han for galskapen:wacky:
Men ved første graviditet fant jeg det ut på ferie og ville ikke si det til noen før jeg hadde sagt det til han face2face:stop: Så jeg holdt det for meg selv en uuuke og når jeg møtte han igjen holdt jeg meg en hel dagså jeg kunne overraske han på kvelden:rolleyes:
Så denne gangen skal vi dele testeøyeblikket:D

Jeg ser noe på begge testene! Shit, så spennende!! :happy093Gleder meg til jeg kan fyre av :joyful: Jobber med meg selv for å holde til helga, men djiz - det er vanskelig!!!:nailbiting: 6 dpo i dag

Okei, What?? Whatttt? 8 dpo i dag

Jeg våkner, tar tempen som er høy og fin i dag også. Står opp, går på toalettet og gjør klart til testing. Tørker meg og ser at jeg spotter litt. Blir skikkelig skuffet. Tar testen likevel siden den er lagt frem og klar. Ser bare kjapt på testen etter 1 minutt fordi jeg forventer negativ og det var litt travel morgen med mini-me. Ser på testen igjen ca 20 min etterpå, og dette??

Det var i tillegg blitt skvettet litt vann på vasken der testen lå, så det kan også være pga det? Ååå så mange faktorer. Utgått på tid, og muligens sølt litt vann på.
Åj åj:D:D den vistes godt! Krysser alt jeg kan for at det er noe på gang:D Det ser jo hvertfall lovende ut:D❤️har aldri sett en så sterk skygge før hvertfall!

I dag har jeg litt svake murringer, men det har jeg sikkert hver pp:bag::hilarious: syns det er så rart at nipplene ikke er ømme, de er bestandig det i dpo land. 5 dpo, prøver å holde å holde med til lørdag søndag med å teste:yuck: Men så spennende at det har begynt å komme bilder av tester her inne:D:D

Åj åj:D:D den vistes godt! Krysser alt jeg kan for at det er noe på gang:D Det ser jo hvertfall lovende ut:D❤️har aldri sett en så sterk skygge før hvertfall!

Nei, skygge er det ikke! Men det ble sølt litt vann på testen, så jeg er redd det har klusset til resultatet!

Håper ikke det er vannet som har klusset til! Skal du teste på nytt i dag eller i morgen?

Planen var å teste etter jobb, men urinen var så sykt utvannet at jeg droppet det. Blir ny i kveld forhåpentligvis ❤️ Vanskelig å ikke drikke så mye når det er så varmt!

Venter spent!!

jaa, det ser nok ut som det er vannet som har fått fargestoffet til å flyte over i teststreken ja. Denne er negativ(ish) samme svake streken som har vært tidligere. Legger ikke noe i den, annet enn at jeg håper den blir mer synlig etterhvert! ❤️

Det ble veldig rart lys på denne testen, tok bilde i vinduskarm på skyggesiden, menmen :hilarious:

Vedlegg

• 3D1AF532-E19F-40BF-8FF7-FA2FE38A1F24.jpeg
    3D1AF532-E19F-40BF-8FF7-FA2FE38A1F24.jpeg
    482,8 KB · Visninger: 88
jaa, det ser nok ut som det er vannet som har fått fargestoffet til å flyte over i teststreken ja. Denne er negativ(ish) samme svake streken som har vært tidligere. Legger ikke noe i den, annet enn at jeg håper den blir mer synlig etterhvert! ❤️
Det ble veldig rart lys på denne testen, tok bilde i vinduskarm på skyggesiden, menmen :hilarious:
Liker den ish-en på slutten. Håper den blir positiv mot helgen❤️

Ååh:inpain: Krysser fingrene for sterkere test til helgen❤️

Ups, da var tidligtester, vanlig tester og to digitale tester bestilt :hilarious: Tok med eggløsningstester også, så får de gis bort hvis g.test eventuelt blir positiv :)Kommer i postkassa i løpet av 2-4 dager, så da begynner ikke testinga alt for tidlig i alle fall :hilarious:

Kjenner egentlig ikke på noen spesielle symptomer. Vært litt uggen i formen i kveld, men legger ikke så mye i det :)

Ups, da var tidligtester, vanlig tester og to digitale tester bestilt :hilarious: Tok med eggløsningstester også, så får de gis bort hvis g.test eventuelt blir positiv :)Kommer i postkassa i løpet av 2-4 dager, så da begynner ikke testinga alt for tidlig i alle fall :hilarious:

Kjenner egentlig ikke på noen spesielle symptomer. Vært litt uggen i formen i kveld, men legger ikke så mye i det :)

Spennende! Gleder meg til testing! ❤️❤️

Back
Topp