Ja, det kan jo virke som at du har bittelitt hcg som gir skygge så lenge du "alltid" får det. Bra du får færre skygger, og det gjør det lettere å unngå store skuffelser vil jeg tro? Eller hvertfall senker sjansen for å få falsk positive tester.Jeg har best erfaring med babyplan 25mIU, men jeg har en teori om at jeg alltid har litt hcg i kroppen. De sier jo at under 5 er ikke gravid. Altså man kan ha både 3 og 4 i hcg uten å være gravid, og hvis jeg ligger oppimot 5 så vil det slå ut som svak skyggestrek på de mest sensitive testene. Dette er bare min teori, men det er jo noen, meg deriblant, som får skyggestrek på uansett hva. Så jeg holder meg til 25mIU testene og opplever hvertfall færre skygger nå!
Hvis du ikke er utsatt for skyggestreker så tror jeg ikke det er så veldig nøye hvilken test du bruker, eneste jeg ser går igjen er at RFSU slår sent ut og gir ofte skyggestreker. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd ut babyplan, veldig mange er fornøyd med de
og du, egentlig spiller det ingen rolle for du skal jo få streker på de alle sammen!
Jeg tenkte å ta en til i kveld etter jobb (babyplan), pleier ikke å rekke å drikke eller tisse der, så får vi se. Uansett stoler jeg ikke helt på svaret før om 2 døgn og jeg ser om det er noe økning Hehe, ikke sant! Vi får se på det