Ønsker meg noen symptomer Kjenner ingenting, de ømme brystvortene jeg pleier å ha mellom el og ikm er borte så kjenner nada er bare 3/4 dpo så vet det er for tidlig, føler nesten at dagene går enda saktere nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det er et symptom da? At brystvortene ikke er ømmehvis de pleier å være det når du ikke er gravid tiden går veeeldig sakte ja...Ønsker meg noen symptomer Kjenner ingenting, de ømme brystvortene jeg pleier å ha mellom el og ikm er borte så kjenner nada er bare 3/4 dpo så vet det er for tidlig, føler nesten at dagene går enda saktere nå
Ja kanskje jeg kan ta det som et symptom Så sykt sakte, vanligvis er helgen over på ett blunk så litt positivt er det kanskjeKanskje det er et symptom da? At brystvortene ikke er ømmehvis de pleier å være det når du ikke er gravid tiden går veeeldig sakte ja...
Så spennendeTempen har steget igjen i dag, til sitt høyeste denne mnd faktisk. Også høyere enn forrige tempet pp med hele 37.18! Begynte nesten å frykte, når jeg målte i dag tidlig, at feberen var tilbake siden tempen liksom aldri sluttet å stige Så der var en solid dip på 5 dpo, så gjenstår det å se da; tidlig festing? Pga østrogenet? Tilfeldig? Ikke godt å si! Jeg har ikke testet i dag, venter til i kveld
Så spennende
Ser unektelig ut som en festedip ja! Veldig spennende å følge degTempen har steget igjen i dag, til sitt høyeste denne mnd faktisk. Også høyere enn forrige tempet pp med hele 37.18! Begynte nesten å frykte, når jeg målte i dag tidlig, at feberen var tilbake siden tempen liksom aldri sluttet å stige Så der var en solid dip på 5 dpo, så gjenstår det å se da; tidlig festing? Pga østrogenet? Tilfeldig? Ikke godt å si! Jeg har ikke testet i dag, venter til i kveld
Ja gleder meg til å se positive tester her inne håper det blir mangeVeldig!
Og nå er jo alle i gruppa her i DPO-land i følge listen på førstesiden, utenom Marsmammaen som har EL i dag! Det er jammen gøy det! Nå blir det forhåpentligvis masse symptomtolkning og snaaart flere som skal teste
Ja gleder meg til å se positive tester her inne håper det blir mange
1 DPO! Ekstremt sliten i dag, men det er nok pga varmen og sen kveld i går
Jeg kjenner vanligvis på masse symptomer i DPO-tiden, så skal prøve å ikke tenke så mye på det denne gangen. Har brent meg på ømme bryster, fatigue og murringer før! Skal også prøve å vente til 10 dpo (neste tirsdag) før jeg tester. Prøve er stikkordet, for jeg klarer sjelden å holde meg så lenge, spesielt når gruppa er så full av testetøser
5dpo i dag Noterer daglig symptomer og tar meg selv i å sammenligne med syklus der lillemann satt Lovende sålangt, men vet at mange av de samme kommer uansett, jeg bare kjenner så veldig etter de nå Håper jeg klarer å holde meg til 11dpo, det blir lørdag!
Jeg fant ingen ikm gruppe for 23, så here we go! Måtte dette bli uken for mange positive tester ♡
Skriv: brukernavn - alder - pp - barn du prøver på - el - ikm
Eksempel: Plutseliten - 26 år - PP14 - B2 - EL 23.05 - IKM 07.06
♡ Mandag 07.06
- Plutseliten - 26 år - PP14 - B2 - EL 23.05 - IKM 07.06
- Emfi - 23 - PP2 - B1 - EL 23-25.05 - IKM 07.06
- Nicoline90 - 31år - PP3 - B2 - EL 27/5 - IKM - 7/6
♡ Tirsdag 08.06
- Miami92 -28år- PP14 - B2 - EL 24/5 - IKM 8/6
- Inkognito - 26 år - PP2 - B1 - EL 25.05 - IKM 08.06
- AliceInWonderland - 28 - pp17 - B1 - EL 24/25.05 - IKM 08.06
- Snm93 - 27 - b1 - PP xx - EL 24/25 mai - IKM 08.06
- Helle - B2 - PP2 - ELca 25.mai - ikm ca 8. juni
- Blomsterbed - 33 - B2 - PP1 - EL 25.05 - IKM 08.06
- Babyonemoretime - 29 - pp1 - B2 - EL 24.05 - IKM 08.06
♡ Onsdag 09.06
- Attpåklatt22 - 34 år- PP2- B3-EL 26.5 -IKM 9.6
- mania - 38 - b2- pp6 (pp3 etter 2 SA) - EL 26.5 - IKM 9.6
- onske - 25 - pp1 - b2 - EL 26.05 - IKM 09.05
♡ Torsdag 10.06
♡ Fredag 11.06
- TFE30 - 30 - PP6/7 - B1 - EL 28.05 - IKM 11.06
- Leonore - B2 - PP2 - EL 29.05 - IKM 11.06
♡ Lørdag 12.06
- Guacamole - 29 år - PP6 - B3 - EL usikker - IKM 12.06
- Eple2021 - 24 - PP3 - B1 - EL 29.05 - IKM 12.06
♡ Søndag 13.06
- Marsmamman - 31 - B3 - PP1 - EL 30.05 - IKM 13.06
♡ Gravid:
♡ TR:
♡ Flyttet til annen IKM-gruppe
Heisann! Da flytter jeg også inn i gruppa her Spennende å følge alle sammen! Jeg er 2dpo i dag.
Trulteguri - 34 - B1 - EL 28.05 - IKM 11.06
Velkommen til oss
Spar opp urin og ta en ny test Dette er spennende!!!Okei, What?? Whatttt? 8 dpo i dag
Jeg våkner, tar tempen som er høy og fin i dag også. Står opp, går på toalettet og gjør klart til testing. Tørker meg og ser at jeg spotter litt. Blir skikkelig skuffet. Tar testen likevel siden den er lagt frem og klar. Ser bare kjapt på testen etter 1 minutt fordi jeg forventer negativ og det var litt travel morgen med mini-me. Ser på testen igjen ca 20 min etterpå, og dette??
Det var i tillegg blitt skvettet litt vann på vasken der testen lå, så det kan også være pga det? Ååå så mange faktorer. Utgått på tid, og muligens sølt litt vann på.