IKM UKE 23 ♡

Okei, What?? Whatttt? 8 dpo i dag

Jeg våkner, tar tempen som er høy og fin i dag også. Står opp, går på toalettet og gjør klart til testing. Tørker meg og ser at jeg spotter litt. Blir skikkelig skuffet. Tar testen likevel siden den er lagt frem og klar. Ser bare kjapt på testen etter 1 minutt fordi jeg forventer negativ og det var litt travel morgen med mini-me. Ser på testen igjen ca 20 min etterpå, og dette??

Det var i tillegg blitt skvettet litt vann på vasken der testen lå, så det kan også være pga det? Ååå så mange faktorer. Utgått på tid, og muligens sølt litt vann på.
Så spennende!! Krysser fingrene :D

Er i første prøveperiode og har ikke testet etter el. I følge kalenderen var el i går, så vi har koset oss hver dag i helga kan man si :P I dag fikk jeg mensenlignende smerter, så antar at det er el smerter. Betyr det at el er i dag? :D blir kos i kveld og da vel for sikkerhets skyld :D

Jeg fikk en liten knekk når jeg fikk forrige mens noen dager før tiden (kort lutealfase) så jeg sendte en litt desperat melding til den nye fastlegen min. Jeg var litt usikker på om hun kom til å gjøre noe, siden vi ikke har prøvd i et helt år ennå, men hun sender henvisning til gyn på sykehuset, og tror jeg vil få innkalling etter sommeren en gang :D:D skikkelig lettelse! Så nå kan vi bare slappe av og prøve gjennom sommeren, og håpe at spiren sitter før innkallingen kommer :p

Satser på at spiren sitter denne mnd ❤️

Er i første prøveperiode og har ikke testet etter el. I følge kalenderen var el i går, så vi har koset oss hver dag i helga kan man si :p I dag fikk jeg mensenlignende smerter, så antar at det er el smerter. Betyr det at el er i dag? :D blir kos i kveld og da vel for sikkerhets skyld :D

Bare å fortsette med babydansing så lenge dere orker og har lyst! Da er du sikker på at dere hvertfall treffer ❤️

Idag har jeg sånn ubehag i magen slik jeg pleier å få dagen tante rød kommer. Men våger jo ikke å tro for mye heller...:sorry:

Okei, What?? Whatttt? 8 dpo i dag

Jeg våkner, tar tempen som er høy og fin i dag også. Står opp, går på toalettet og gjør klart til testing. Tørker meg og ser at jeg spotter litt. Blir skikkelig skuffet. Tar testen likevel siden den er lagt frem og klar. Ser bare kjapt på testen etter 1 minutt fordi jeg forventer negativ og det var litt travel morgen med mini-me. Ser på testen igjen ca 20 min etterpå, og dette??

Det var i tillegg blitt skvettet litt vann på vasken der testen lå, så det kan også være pga det? Ååå så mange faktorer. Utgått på tid, og muligens sølt litt vann på.
Ta ny test!! Altfor spennende:nailbiting:

Tok en test nå, på litt utvanna urin.. ikke store forhåpninger fordi det enda er veldig tidlig:)er det noen som ser noe?:nailbiting:

Vedlegg

• C20243A1-D677-46DA-A8AA-FFEA327C3AC4.jpeg
    C20243A1-D677-46DA-A8AA-FFEA327C3AC4.jpeg
    280,2 KB · Visninger: 77
  • 05BF1232-BD46-43C8-A0A1-021E295CAB57.jpeg
    05BF1232-BD46-43C8-A0A1-021E295CAB57.jpeg
    280,2 KB · Visninger: 79
Tok en test nå, på litt utvanna urin.. ikke store forhåpninger fordi det enda er veldig tidlig:)er det noen som ser noe?:nailbiting:

Jaaa, endelig flere som tester!! :smiley-bounce016

og JA, Jeg ser noe! :excited001 Det mååå jo være starten på en strek?! Hvilket merke er det?

Jaaa, endelig flere som tester!! :smiley-bounce016

og JA, Jeg ser noe! :excited001 Det mååå jo være starten på en strek?! Hvilket merke er det?
Hehe ja, klarer ikke å la være! Sist svangerskap synes jeg at jeg fikk så sen positiv test, men hadde ikke peiling på syklusen.
Det er onestep fra eBay, ser mange har forskjellige erfaringer av de, noen sier de slår ut sent - men jeg har ikke fått noe skygge på de tidligere:)håååper virkelig det!! Jeg synes jeg ser den selv og er redd jeg får en overtenning snart:hilarious:

Hehe ja, klarer ikke å la være! Sist svangerskap synes jeg at jeg fikk så sen positiv test, men hadde ikke peiling på syklusen.
Det er onestep fra eBay, ser mange har forskjellige erfaringer av de, noen sier de slår ut sent - men jeg har ikke fått noe skygge på de tidligere:)håååper virkelig det!! Jeg synes jeg ser den selv og er redd jeg får en overtenning snart:hilarious:

Jeg heier alltid på testing :woot: spennende hvis ikke du pleier å få skygge på de, for det er jo noe der!

Jeg har dårlig erfaring med onestep og skygger da, men jeg har også dårlig erfaring med alle tester og skygger. Får svake skyggestreker hele syklusen uansett. Men ikke så sterk og rosa som jeg fikk i dag. Jeg bare håååper at den ikke er defekt pga vannet som ble skvettet :arghh: timene på jobb går rimelig tregt nå :wtf:

Her inne hadde det skjedd litt:wideyed:
Koselig med flere damer som venter spent!

Synes selv dette dpo land er eviglangt!
Heldigvis så ble jo min ikm tirsdagen i stedet så jeg flytter herved min testefredag til TESTETORSDAG :cool::rolleyes::D Da er jeg 10 dpo:wacky:
Jeg gleder meg over de testene som allerede er her inne og håper på mange flere snart!
Hadde testa vilt hvis det ikke var for at mannen vil være med denne gangen:stop:

7 dpo i dag og symptomløs! Så håper de tidligere stikkingene var festing:woot:

Jeg heier alltid på testing :woot: spennende hvis ikke du pleier å få skygge på de, for det er jo noe der!

Jeg har dårlig erfaring med onestep og skygger da, men jeg har også dårlig erfaring med alle tester og skygger. Får svake skyggestreker hele syklusen uansett. Men ikke så sterk og rosa som jeg fikk i dag. Jeg bare håååper at den ikke er defekt pga vannet som ble skvettet :arghh: timene på jobb går rimelig tregt nå :wtf:
Jeg har andre tester som jeg kan bruke, har liksom ikke klart å finne ut hva folk synes er de beste. Føler det varierer fra person til person. Jeg har babyplan tidlig, vanlig babyplan, onestep, rfsu tidlig, clearblue med kryss og clearblue med uke:hilarious: det er uansett veldig tidlig, i følge Premom er jeg 6dpo. Håper virkelig for deg, at den er rosa og ikke grå:smiley-angelic001vebter spent på test i ettermiddag!

Heldigvis så ble jo min ikm tirsdagen i stedet så jeg flytter herved min testefredag til TESTETORSDAG :cool::rolleyes::D Da er jeg 10 dpo:wacky:
Jeg gleder meg over de testene som allerede er her inne og håper på mange flere snart!
Hadde testa vilt hvis det ikke var for at mannen vil være med denne gangen:stop:

Godt å få flytta testedagen da! Heldig, men jeg har allerede startet:laughing002 veldig spent på testene som kommer denne uken!

Nå har jeg nettopp lagt inn bestilling av flere tester. Tipper jeg kommer til å teste som en gal :smiley-bounce022:happy093:happy093:happy093

Jeg heier på testetorsdag :woot:

her er mannen omvendt, han vil ikke se eller høre om testene egentlig, før det eventuelt er en tydelig strek som ikke trenger tolkning og aller helst digital :hilarious: han er møkk lei hele strektydingen etter 14pp, spesielt mine tester som får skygge uansett hva :bored::hilarious:

Jeg har andre tester som jeg kan bruke, har liksom ikke klart å finne ut hva folk synes er de beste. Føler det varierer fra person til person. Jeg har babyplan tidlig, vanlig babyplan, onestep, rfsu tidlig, clearblue med kryss og clearblue med uke:hilarious: det er uansett veldig tidlig, i følge Premom er jeg 6dpo. Håper virkelig for deg, at den er rosa og ikke grå:smiley-angelic001vebter spent på test i ettermiddag!

Jeg har best erfaring med babyplan 25mIU, men jeg har en teori om at jeg alltid har litt hcg i kroppen. De sier jo at under 5 er ikke gravid. Altså man kan ha både 3 og 4 i hcg uten å være gravid, og hvis jeg ligger oppimot 5 så vil det slå ut som svak skyggestrek på de mest sensitive testene. Dette er bare min teori, men det er jo noen, meg deriblant, som får skyggestrek på uansett hva. Så jeg holder meg til 25mIU testene og opplever hvertfall færre skygger nå!

Hvis du ikke er utsatt for skyggestreker så tror jeg ikke det er så veldig nøye hvilken test du bruker, eneste jeg ser går igjen er at RFSU slår sent ut og gir ofte skyggestreker. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd ut babyplan, veldig mange er fornøyd med de ❤️❤️

og du, egentlig spiller det ingen rolle for du skal jo få streker på de alle sammen! :laughing002

Back
Topp