Liker den ish-en på slutten. Håper den blir positiv mot helgen
Ååh Krysser fingrene for sterkere test til helgen
Ja, det hadde vært en drøm Krysser fortsatt fingrene, og det er fortsatt tidlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker den ish-en på slutten. Håper den blir positiv mot helgen
Ååh Krysser fingrene for sterkere test til helgen
Godt jeg ikke er alene om å bestille flere testerSpennende! Gleder meg til testing!
Godt jeg ikke er alene om å bestille flere tester
Spennende! Gleder meg til testing!
Ja! Blir spennende ❤ Blir nok å ta en test da de kommer i posten Er 6 dpo i dag ca, så passer fint om de kommer til torsdag/fredag. Skal egentlig holde meg til neste tirsdag, men vet at det ikke går
Det er noe der!Nei altså, hva skal man tro? Det er jo så tidlig enda at små forskjeller på urinen kan bety forskjellen på negativ og positiv test, og det her er jo til og med en 25mIU test som er beregnet fra etter mens tok denne nå på 3 timers kveldsurin, ikke helt utvannet og ikke konsentrert. Jeg er så spent på dagene som kommer nå!!
Herregud, hva skjer? Det er jo helt tydelig noe derer den rosa i virkeligheten?Nei altså, hva skal man tro? Det er jo så tidlig enda at små forskjeller på urinen kan bety forskjellen på negativ og positiv test, og det her er jo til og med en 25mIU test som er beregnet fra etter mens tok denne nå på 3 timers kveldsurin, ikke helt utvannet og ikke konsentrert. Jeg er så spent på dagene som kommer nå!!
Det er noe der!
Nå blir jeg fristet til å teste selv snart , og jeg som skulle være sterk helt frem til tidligst fredag
Herregud, hva skjer? Det er jo helt tydelig noe derer den rosa i virkeligheten?
venter spent på ny test i morgen tidlig før jobb
Nei altså, hva skal man tro? Det er jo så tidlig enda at små forskjeller på urinen kan bety forskjellen på negativ og positiv test, og det her er jo til og med en 25mIU test som er beregnet fra etter mens tok denne nå på 3 timers kveldsurin, ikke helt utvannet og ikke konsentrert. Jeg er så spent på dagene som kommer nå!!
Gleder meg! Jeg har fri i morgen så skal sjekke med en gang jeg våknersynes dagene går ekstremt fort i turnuslivet!Eh, spent? Det dekker ikke begynnelsen engang Jeg har senvakt i morgen så testen kommer nok sikkert ikke heeelt tidlig på morgenen
har du testet noe mer?
Jeg har fått litt prikking i spesielt ene brystvorten i dag, spennende. Gleder meg til testetorsdag og fredag når så mange fler starter testingen. Enda mer å myse etterJeg ser noe! Dette er så spennende! Håper flere starter testinga snart
Fra null symptomer på morgenen i dag til ømhet i livmor og ØMME NIPLER! Det var mitt første symptom sist og har ikke hatt det siden Så et lite håp der altså hos frk pessimist
Plutseliten du fikk meg nesten til å ryke på testing i kveld! Henta mine splitter nye babyplan tidlig strimler i postkassa Men jeg klarte å holde meg! Har heldigvis myyye planer de neste to dagene så er det plutselig testetorsdag!
Dere med barn fra før: Hvor gamle er de?
Har en på 12 mnd her
Det er noe der!
Nå blir jeg fristet til å teste selv snart , og jeg som skulle være sterk helt frem til tidligst fredag
Jeg har fått litt prikking i spesielt ene brystvorten i dag, spennende. Gleder meg til testetorsdag og fredag når så mange fler starter testingen. Enda mer å myse etter
Min er snart 2 år
Har ei på 6 år.Jeg ser noe! Dette er så spennende! Håper flere starter testinga snart
Fra null symptomer på morgenen i dag til ømhet i livmor og ØMME NIPLER! Det var mitt første symptom sist og har ikke hatt det siden Så et lite håp der altså hos frk pessimist
Plutseliten du fikk meg nesten til å ryke på testing i kveld! Henta mine splitter nye babyplan tidlig strimler i postkassa Men jeg klarte å holde meg! Har heldigvis myyye planer de neste to dagene så er det plutselig testetorsdag!
Har en på 12 mnd her
Har en på 12 mnd her
Her har mi på 6 holdt på på nettene stort sett til nå3-åring, født i mars her! Sluttet med både smokk og bleie i påsken, og ble med ett sååå stooor Så nå når vi endelig stort sett sover natta gjennom, ikke har en som trenger bleieskift eller lur midt på dagen trenger vi en ny baby som kan komme for å shake things up Hahaha oouufff, blir litt sliten av å bare tenke på det faktisk