IKM UKE 23 ♡

Godt jeg ikke er alene om å bestille flere tester:smiley-bounce022

hahaha, det er du hvertfall ikke, jeg bestilte først 20 G-tester og 20 el-tester, så bestilte jeg 30 g-tester til et par dager etterpå!! Ikke fordi det var tomt altså, men fordi jeg vet det kommer til å bli tomt med mitt enorme forbruk!! :laughing001 Gaaalskap

Nei altså, hva skal man tro? Det er jo så tidlig enda at små forskjeller på urinen kan bety forskjellen på negativ og positiv test, og det her er jo til og med en 25mIU test som er beregnet fra etter mens :hilarious: tok denne nå på 3 timers kveldsurin, ikke helt utvannet og ikke konsentrert. Jeg er så spent på dagene som kommer nå!! :rolleyes:

Vedlegg

• 96D0D9A1-DD51-4074-A1DF-A526E4685020.jpeg
    96D0D9A1-DD51-4074-A1DF-A526E4685020.jpeg
    216,2 KB · Visninger: 88
Last edited:
Nei altså, hva skal man tro? Det er jo så tidlig enda at små forskjeller på urinen kan bety forskjellen på negativ og positiv test, og det her er jo til og med en 25mIU test som er beregnet fra etter mens :hilarious: tok denne nå på 3 timers kveldsurin, ikke helt utvannet og ikke konsentrert. Jeg er så spent på dagene som kommer nå!! :rolleyes:
Det er noe der! :woot:
Nå blir jeg fristet til å teste selv snart :hilarious:, og jeg som skulle være sterk helt frem til tidligst fredag:hilarious:

Herregud, hva skjer? Det er jo helt tydelig noe der:love017er den rosa i virkeligheten?
venter spent på ny test i morgen tidlig før jobb:laughing002

Nå blir jeg fristet til å teste selv snart :hilarious:, og jeg som skulle være sterk helt frem til tidligst fredag:hilarious:

Haha, det er lett for! :nailbiting: Som sagt tidligere, jeg heier alltid på testing, så hvis du virkelig vil vente til fredag så må du ikke spørre meg, for mitt svar er: test! Alltid ta en test! :laughing002:laughing002:laughing002:laughing002

Herregud, hva skjer? Det er jo helt tydelig noe der:love017er den rosa i virkeligheten?
venter spent på ny test i morgen tidlig før jobb:laughing002

Eh, spent? Det dekker ikke begynnelsen engang :wacky: Jeg har senvakt i morgen så testen kommer nok sikkert ikke heeelt tidlig på morgenen :rolleyes:

har du testet noe mer? :shy:

Jeg ser noe! :D Dette er så spennende! Håper flere starter testinga snart:wacky:

Fra null symptomer på morgenen i dag til ømhet i livmor og ØMME NIPLER! Det var mitt første symptom sist og har ikke hatt det siden:angelic: Så et lite håp der altså hos frk pessimist:pompus:

Plutseliten du fikk meg nesten til å ryke på testing i kveld! Henta mine splitter nye babyplan tidlig strimler i postkassa;) Men jeg klarte å holde meg! Har heldigvis myyye planer de neste to dagene så er det plutselig testetorsdag!

Dere med barn fra før: Hvor gamle er de?:happy:
Har en på 12 mnd her:rolleyes:

Eh, spent? Det dekker ikke begynnelsen engang :wacky: Jeg har senvakt i morgen så testen kommer nok sikkert ikke heeelt tidlig på morgenen :rolleyes:

har du testet noe mer? :shy:
Gleder meg! Jeg har fri i morgen så skal sjekke med en gang jeg våkner:hilarious:synes dagene går ekstremt fort i turnuslivet!
Skal snaaart ta en tenker jeg:p

Jeg ser noe! :D Dette er så spennende! Håper flere starter testinga snart:wacky:

Fra null symptomer på morgenen i dag til ømhet i livmor og ØMME NIPLER! Det var mitt første symptom sist og har ikke hatt det siden:angelic: Så et lite håp der altså hos frk pessimist:pompus:

Plutseliten du fikk meg nesten til å ryke på testing i kveld! Henta mine splitter nye babyplan tidlig strimler i postkassa;) Men jeg klarte å holde meg! Har heldigvis myyye planer de neste to dagene så er det plutselig testetorsdag!

Jeg har fått litt prikking i spesielt ene brystvorten i dag, spennende. Gleder meg til testetorsdag og fredag når så mange fler starter testingen. Enda mer å myse etter:hilarious:
Min er snart 2 år:)

Jeg har fått litt prikking i spesielt ene brystvorten i dag, spennende. Gleder meg til testetorsdag og fredag når så mange fler starter testingen. Enda mer å myse etter:hilarious:
Min er snart 2 år:)

Jeg er veldig klar for å starte testingen! Disse to dagene fyker avgårde og så er jeg med i galskapen:angelic:

Veldig spennende med søskenprøving synes jeg:D

Her er mine for i kveld! Ganske utvanna urin, så er ikke skuffa akkurat:hilarious:

Vedlegg

• 09AA60C5-E199-4B73-B3A8-89B588262F4B.jpeg
    09AA60C5-E199-4B73-B3A8-89B588262F4B.jpeg
    230,8 KB · Visninger: 84
  • 7B142ED8-FC72-4027-83A6-6EC5E0F2E291.jpeg
    7B142ED8-FC72-4027-83A6-6EC5E0F2E291.jpeg
    228,3 KB · Visninger: 85

Har ei på 6 år.

3-åring, født i mars her! Sluttet med både smokk og bleie i påsken, og ble med ett sååå stooor:woot: Så nå når vi endelig stort sett sover natta gjennom, ikke har en som trenger bleieskift eller lur midt på dagen trenger vi en ny baby som kan komme for å shake things up :p :hilarious: Hahaha oouufff, blir litt sliten av å bare tenke på det faktisk :wacky: :hilarious:

3-åring, født i mars her! Sluttet med både smokk og bleie i påsken, og ble med ett sååå stooor:woot: Så nå når vi endelig stort sett sover natta gjennom, ikke har en som trenger bleieskift eller lur midt på dagen trenger vi en ny baby som kan komme for å shake things up :p :hilarious: Hahaha oouufff, blir litt sliten av å bare tenke på det faktisk :wacky: :hilarious:
Her har mi på 6 holdt på på nettene stort sett til nå:woot:

uff, jeg røyk på en test i dagtidlig.. den var selvfølgelig helt blendahvit (7 dpo, vanlig test)..:hilarious:

Ellers har jeg murringer/stikkinger i dag.. kjennes nesten som om mensen er rett rundt hjørnet, men jeg det er nok ikke tilfellet. så spent på om det kan være noe eller om det er jeg som overanalyserer:woot:

Back
Topp