IKM UKE 23 ♡

Jeg fikk løs mage den pp jeg var gravid sist før ikm:)

Men ikke ellers? Jeg har det hver eneste pp, og ikke gravid enda :sick009

jeg så tilbake på grafen i FF fra sist jeg tempet, hadde faktisk løs mage på 5dpo da også, samme som nå. Men den endte i kjemisk da :sad002

Kanskje litt TMI men dette skjer hver eneste gang i DPO-land (så ikke noe symptom på noe med andre ord) så jeg må høre om flere har det sånn; jeg får altså så løs mage. Det er ingen mageknip eller noe «smerter» forbundet med det, men noen dager i DPO-dagene så er det helt krise altså. Noen andre som også har det sånn, eller evt vet hvorfor det skjer?

Og en annen ting som har dukket opp som er litt nytt for å være meg er utflod, våt rennende utflod :rolleyes: jeg ser sjelden noe særlig til utfloden, den er heller sparsom av seg, ja før i dag da. Må bruke truseinnlegg :eek:

Samme utflod her! Føles nesten som da vannet gikk:playful: Neida, ikke helt:wacky: Men aldri opplevd sånn utflod før:bored:

Jeg er svak min venn, veldig svak :shy: også har jeg per nå 36 tester liggende, så det var liksom ikke noe å tape heller :hilarious::hilarious: det er galskap, det er det det er, rein galskap :rolleyes:
Hadde jeg hatt så mange tester liggende hadde jeg garantert røket på jeg og:angelic:

Og deeer var det gjort ser dere :happy118 jeg føler jo også selvfølgelig at jeg ser noe da :laughing002 men den er foreløpig helt uten farge, eller hvertfall så svak at det er umulig å se farge :laughing001

Ånei... Nå får jeg også lyst til å teste. 4 DPO!!! Må i hvert fall klare å holde meg til 7, helst til fredag når jeg er 11 dpo:rolleyes:

Ånei... Nå får jeg også lyst til å teste. 4 DPO!!! Må i hvert fall klare å holde meg til 7, helst til fredag når jeg er 11 dpo:rolleyes:

Sniker på uke 22 og det er så gøy å se de tidlige testene der:angelic:
Gleder meg til dere tar av med tester så jeg kan stirre på bildene:smiley-bounce022
Bare en uke til testefredag nå:dance008

Men ikke ellers? Jeg har det hver eneste pp, og ikke gravid enda :sick009

jeg så tilbake på grafen i FF fra sist jeg tempet, hadde faktisk løs mage på 5dpo da også, samme som nå. Men den endte i kjemisk da :sad002
Ikke som jeg har tenkt over, er til vanlig veldig hard og husker at jeg reagerte på løs mage over flere dager noe som aldri pleier å skje ellers;)hender seg jeg har en eller to løse tømminger på etpar dager rundt ikm/dpo, men ikke sånn som da jeg var gravid:happy:

Ikke som jeg har tenkt over, er til vanlig veldig hard og husker at jeg reagerte på løs mage over flere dager noe som aldri pleier å skje ellers;)hender seg jeg har en eller to løse tømminger på etpar dager rundt ikm/dpo, men ikke sånn som da jeg var gravid:happy:

Hm, nei det er ikke godt å si hva som gjør det altså. Jeg hadde mye løs mage helt i starten når jeg var gravid med førstemann. Men for meg er det ikke noe graviditetstegn, siden jeg jo har det noen dager etter EL hver mnd :hilarious:

Men i dag føler jeg meg så sinnsykt oppblåst og kjenner at det bygger seg opp mye luft, og det er for meg et graviditetstegn! Det hadde jeg med førstemann, og jeg hadde det i februar når vi mistet! Helt enorme mengder luft, og jeg kjente meg som en levende gassballong :smiley-ashamed004 så det er jo unektelig moro å kjenne på. Kjenner også litt svake murringer nederst i magen som jo også er litt spennende da.

Og hey! Jeg har ikke testet i dag og jeg har tisset to ganger :greet025

Hm, nei det er ikke godt å si hva som gjør det altså. Jeg hadde mye løs mage helt i starten når jeg var gravid med førstemann. Men for meg er det ikke noe graviditetstegn, siden jeg jo har det noen dager etter EL hver mnd :hilarious:

Men i dag føler jeg meg så sinnsykt oppblåst og kjenner at det bygger seg opp mye luft, og det er for meg et graviditetstegn! Det hadde jeg med førstemann, og jeg hadde det i februar når vi mistet! Helt enorme mengder luft, og jeg kjente meg som en levende gassballong :smiley-ashamed004 så det er jo unektelig moro å kjenne på. Kjenner også litt svake murringer nederst i magen som jo også er litt spennende da.

Kjenner jeg blir stolt av deg:rolleyes:
Jeg kjenner også på så mye "liv" der nede:angelic: spennende! Men jeg prøver jo å tenke og lese meg gravid da:pompus: Så kan like greit være nada niks:wacky:

Hehe, det blir spennende å se! Jeg føler også at det skjer noe nederst i magen:smiley-angelic001
Nå ble jeg faktisk stolt av deg:hilarious:men kjenner selv testetrangen...

Kjenner jeg blir stolt av deg:rolleyes:
Jeg kjenner også på så mye "liv" der nede:angelic: spennende! Men jeg prøver jo å tenke og lese meg gravid da:pompus: Så kan like greit være nada niks:wacky:

Hehe, det blir spennende å se! Jeg føler også at det skjer noe nederst i magen:smiley-angelic001
Nå ble jeg faktisk stolt av deg:hilarious:men kjenner selv testetrangen...

Jeg er også stolt av meg selv nå :hilarious:

så gøy at dere også kjenner «noe» nedi der. Det er jo som Babyonemoretime skriver, det kan jo være hva som helst, og det er jo en stor sjanse for å bli veldig skuffa, men jeg liker å kjenne litt på symptomene og spenningen. Det er jo der på ekte og istedenfor å fornekte og undertrykke det og tenke negativt så liker jeg personlig å embrace det og tenne litt på håpet. Selv om oddsen ikke er på min side etter så lang tid prøving. Kanskje det er derfor jeg nyter symptomene litt, for selvom det kan være hva som helst, så kan det jo også være en spire :shy:

Har dere noen andre symptomer?

Jeg har så langt en ganske kort liste

- Smått ømme bryst
- Oppblåst
- Stikking og murring

Er det noen av dere som kjenner eggløsningen? Isåfall, hvordan kjennes det ut?

Jeg lurer på om jeg kjente det i går kveld. Var først ganske øm nederst i magen, og så gjorde det vondt, slik som menssmerter. Det varte i ett par timer til jeg sovnet, og følte meg grei igjen i dag tidlig.
Tenker at jeg teknisk sett er 1 dpo i dag, men Premom sier at det er EL i dag, så 0 dpo :p

Jeg lurer på om jeg kjente det i går kveld. Var først ganske øm nederst i magen, og så gjorde det vondt, slik som menssmerter. Det varte i ett par timer til jeg sovnet, og følte meg grei igjen i dag tidlig.
Tenker at jeg teknisk sett er 1 dpo i dag, men Premom sier at det er EL i dag, så 0 dpo :p

Kjenner eggløsningen veldig godt! Synes ikke den minner om mensen, da jeg føler mensensmertene er mer krampeaktige. Eggløsningssmertene for meg er mer stikninger:) Kan ha det i 2-3 dager før, på og etter EL:D

Jeg kjenner EL veldig godt! Får ganske sterke smerter et par dager i forveien (det øker gradvis) i den siden som egget slipper fra, en dump smerte. I tillegg blir det veldig ubehagelig å ha samleie ettersom livmortappen er ganske lav og det gjør vondt når han støter i den. Må liksom bruke stillinger der han ikke kommer så dypt inn. Når smertene peaker er det vondt å sette seg ned, spesielt på harde stoler og lignende. Jeg blir i tillegg generelt ganske uvel på EL-dagen.

Premom regner EL 24 timer etter peak, men normalt slipper egget fra 12-48 timer etter peak, så du kan ha el både før og etter det Premom mener. Men hvis egget slapp i natt en gang, så blir jo det i dag EL er ifht til dato, egget lever jo i ett døgn, så da kan det jo befruktes i hele dag, og 1 dpo blir i morgen. Tenker jeg da ❤️

Glemte en ting og det er at jeg ALLTID får følelsen av at jeg har feber og er syk. Dette skjer hver eneste måned, rett før eggløsning.

Jeg er også stolt av meg selv nå :hilarious:

så gøy at dere også kjenner «noe» nedi der. Det er jo som Babyonemoretime skriver, det kan jo være hva som helst, og det er jo en stor sjanse for å bli veldig skuffa, men jeg liker å kjenne litt på symptomene og spenningen. Det er jo der på ekte og istedenfor å fornekte og undertrykke det og tenke negativt så liker jeg personlig å embrace det og tenne litt på håpet. Selv om oddsen ikke er på min side etter så lang tid prøving. Kanskje det er derfor jeg nyter symptomene litt, for selvom det kan være hva som helst, så kan det jo også være en spire :shy:

Har dere noen andre symptomer?

Jeg har så langt en ganske kort liste

- Smått ømme bryst
- Oppblåst
- Stikking og murring

Jeg er så enig! For om det faktisk er en spire så har man liksom kjent riktig fra dag 1 og det er kos:D

Min liste 5dpo:
- Konstant stikking i høyre side, kjennes ut som det ligger noe der
- Smerter i lysk som minner om ligamentsmerter
- Forsterka luktesans
- Uvanlig endring i utflod etter EL

Kjenner det ved at det kjennes ut som det renner vann innvendig på den sida egget slipper og får ganske store stikkinger i noen timer. Og mye ELslim. Etter EL pleier det være helt dødt der nede i noen dager:stop:

Jeg er så enig! For om det faktisk er en spire så har man liksom kjent riktig fra dag 1 og det er kos:D

Min liste 5dpo:
- Konstant stikking i høyre side, kjennes ut som det ligger noe der
- Smerter i lysk som minner om ligamentsmerter
- Forsterka luktesans
- Uvanlig endring i utflod etter EL

Uuh, spennende! Jaa de ligamentsmertene og utfloden har jeg også! Luktesansen er det værre med, etter jeg har vært syk :laughing002

jaja, det gjenstår å se da! Hvertfall ulidelig lang ventetid!!

Back
Topp