Har enda ikke begynt å spotte så håper det er noeDet er jo ikke svak skygge det der vel?? Ser ut som strek for meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har enda ikke begynt å spotte så håper det er noeDet er jo ikke svak skygge det der vel?? Ser ut som strek for meg!
Har enda ikke begynt å spotte så håper det er noe
men, det er jo 4 dager til ikm? Er du sikker på det ikke er en festeblødning? Jeg kan flytte deg altså, hvis du er helt sikker
Jeg er helt sikker, vanlig for meg å spotte noen dager før IKM
Og jammen kom ikke tanta to dager før tida! Så da kan jeg settes på TR
Men jeg kan ikke klage, første PP. På PP2 skal jeg teste etter el så det blir ekstra spennende
Nå gleder jeg meg til ikm uke her inne Håper på mange spirer
Spent på morgendagen… forrige runde begynte jeg å spotte på 9 dpo og fikk TR 10 dpo.
Kanskje en svak strek, siden det har vært blenda så langtSatser på positiv test i morgen
Enda tidlig da krysser fingrene for at det dukker opp en strekIkke noe å skryte av på 9 dpo heller! Øverste er fra 7 dpo, de to nederste er 9.. hadde håp om en svak skyggestrek i dag, men det ser ut til å la vente på seg.
Ikke noe å skryte av på 9 dpo heller! Øverste er fra 7 dpo, de to nederste er 9.. hadde håp om en svak skyggestrek i dag, men det ser ut til å la vente på seg.
Virkelig?? Jeg eier ikke streksyn, så jeg håper du har rettJeg synes jeg kan skimte noe på den i midten jeg
Virkelig?? Jeg eier ikke streksyn, så jeg håper du har rett