IKM UKE 23 ♡

Og jammen kom ikke tanta to dager før tida! Så da kan jeg settes på TR:(
Men jeg kan ikke klage, første PP. På PP2 skal jeg teste etter el så det blir ekstra spennende:nailbiting:

Nå gleder jeg meg til ikm uke her inne:) Håper på mange spirer:rolleyes:

Jeg er helt sikker, vanlig for meg å spotte noen dager før IKM:)
Og jammen kom ikke tanta to dager før tida! Så da kan jeg settes på TR:(
Men jeg kan ikke klage, første PP. På PP2 skal jeg teste etter el så det blir ekstra spennende:nailbiting:

Nå gleder jeg meg til ikm uke her inne:) Håper på mange spirer:rolleyes:

nei å nei ❤️❤️❤️

sender gode styrkeklemmer til dere! Og massse lykke til neste PP ❤️

12 dpo i følge premo-appen. Kjenner i kveld på noe jeg tror er trykk i livmor, milde menssmerter, så regner med at mensen kanskje dukker opp i løpet av morgendagen/tirsdag :)
Kjente litt på livmortappen i kveld også, og den kjennes sånn passe myk ut, høyt plassert, men synes jeg kjente en liten åpning :wacky:
Testa negativt nå i kveld :)

Spent på morgendagen… forrige runde begynte jeg å spotte på 9 dpo og fikk TR 10 dpo.

I dag er 12 dpo og IKM, ingen tegn til tanta så langt:nailbiting: premom har lagt inn el til dagen etter peak, som var siste dag med positiv test og eggløsningsslim. Så kan jo være 11 dpo, selv om jeg tror peak dagen er rett.. Har bare en test igjenn så tenkte å spare den til i morgen om spottingen ikke starter i kveld. Begynner bestandig og spotte 11 dpo:bag:

Ikke noe å skryte av på 9 dpo heller! Øverste er fra 7 dpo, de to nederste er 9.. hadde håp om en svak skyggestrek i dag, men det ser ut til å la vente på seg.

Vedlegg

• 5011F0F6-42A6-4149-950B-71E5402A9C14.jpeg
    5011F0F6-42A6-4149-950B-71E5402A9C14.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 84
Hadde IKM på torsdag forrige uke, men den har ikke dukket opp..så mulig jeg hører til her :angelic: Ikke testet siden torsdag, og da var den blenda. Så veldig spent på dagens test etter jobb :nailbiting:

Ikke noe å skryte av på 9 dpo heller! Øverste er fra 7 dpo, de to nederste er 9.. hadde håp om en svak skyggestrek i dag, men det ser ut til å la vente på seg.
Enda tidlig da:cat: krysser fingrene for at det dukker opp en strek❤️:joyful:

Jeg tok en test i natt når jeg våkna. Så ikke noe da men synes jeg kan skimte noe der nå. Prøver å holde meg for å teste på nytt nå straks :nailbiting:

Ååh, jeg kan skimte noe her i virkeligheten altså.:nailbiting::nailbiting: Vanskelig å få med på bilde da:wtf:

Vedlegg

• IMG_20210607_092303.jpg
    IMG_20210607_092303.jpg
    695,4 KB · Visninger: 104
Herlighet jeg sliter sånn med å få et godt bilde :hilarious: ikm den 12. juni så er nok ingenting, men synes jeg skimtet noe :nailbiting: og jeg har alltid fått blenda tester selv med tidligtester

Vedlegg

• CDA981CF-E7B7-4BFD-81B5-6FA2E78E5D3F.jpeg
    CDA981CF-E7B7-4BFD-81B5-6FA2E78E5D3F.jpeg
    674,4 KB · Visninger: 98
Back
Topp