Trulteguri
Betatt av forumet
Syns jeg ser antydning til noe der!
Syns jeg også! Litt tydeligere enn skygge men samtidig ikke sterk nok til strek på en måte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser antydning til noe der!
Har fu ikke tatt digital enda? Venter i spenning!!!Vi kan si det var på tide, etter å ha vært prøver så lenge, tenk så mange IKM-grupper jeg har deltatt i Tusen takk, og gratulerer så mye med tvillingene dine, det høres herlig ut tar en digital om ikke så alt for lenge, la akkurat ut bilde av dagens strimmeltest, den er super sterk
Haha, innså egentlig det, jeg også. Det er bare at jeg tenker at det er fordi det har vært så mye i det siste. Varmt vær og mye utetid pluss flytting og maling av vegger inne. Ikke et sekund i ro! Men vi får se da...Hihi, sliten, trøtt og småkvalm er jo masse symptomer
Jeg er ca 12 dpo.Hvor mange dpo er du? Så bra det ikke har vært noe mer da
Da er vi ca like langt. Ikm i morgen, enda ikke noe spotting. Har mest lyst til å gå og legge meg sånn at det kan bli morgen å testingJeg er ca 12 dpo.
Jeg er allerede med i neste ikm gruppa miDa var TR her, og ny pp kan begynne Gratulerer såå mye til dere med positiv test!!
Streken går fortsatt oppover dag, har bare en digital så jeg fikk for meg at den skulle spares til når begge strekene er like sterkeHar fu ikke tatt digital enda? Venter i spenning!!!
@Leonore tar vi sats på testeonsdag, eller??
Skrekkblanda fryd altså Vet ikke om jeg orker flere negative tester…Jaaa
Jeg henger meg på testeonsdag! Da er jeg 10 dpo!Jaaa
WiiiJeg henger meg på testeonsdag! Da er jeg 10 dpo!
Dritt Sto opp og tok en test, ingen blod. Måtte enda mer tisse før testen var ferdig, gjett hvem som har begynt spottingen
Vis vedlegget 358440
Dagens test-11dpo- fortsatt optimistisk men ikke overbevist. Må bare fortsette å teste
Plutseliten: hvor er testen din fra i dag?