IKM UKE 23 ♡

Jeg vet avtalen var testeonsdag, men jeg røk på en test nå:hilarious: Blir testing igjen i morgen for å si det sånn!!! 11 dager siden ovitrellesprøyta, 10 dpo. Hvor sannsynlig er det at det er babystrek? Kan det være sprøyta som enda henger igjen?:(
Jeg kjenner ikke til den sprøyta du sikter til, men jeg ser i hvertfall to streker :p:D:Heartred

Jeg kjenner ikke til den sprøyta du sikter til, men jeg ser i hvertfall to streker :p:D:Heartred
Eggløsingssprøyte som får egget til å slippe. Den inneholder hcg, og kan være i kroppen i opp til 10 dager etter den er satt:happy: Håper virkelig det er babystrek!!:smiley-angelic001

Åja, ja jeg ser det nå! Pleier du å få så sterke skygger på de også?o_O Jeg synes virkelig det så ut som en babystrek, og hvis dumme tr kommer hadde jeg tenkt kjemisk! ❤️ MEN, det skal hun ikke!
Ja har hatt noen skyggestreker på babyplan:hungover: Men nå har tanta i full sving her så kan settes på tr:sad002 Får bare se frem mot pp4:laughing002 det som er så dumt med lang syklus, ikke ny el før 1 juli. Blir så utolmodig:laughing002

Da starta tanta for fult og jeg kan sette på tr❤️ Bare å se frem mot ny pp og bestille masse nye tester :hilarious: Selv om jeg blir skuffa kan jeg glede meg ekstremt over at min aller aller beste venninne er gravid:D:D:D:D❤️❤️ så nå er det bare å sette i gang med litt babygavestrikk:joyful::joyful:❤️

Ja har hatt noen skyggestreker på babyplan:hungover: Men nå har tanta i full sving her så kan settes på tr:sad002 Får bare se frem mot pp4:laughing002 det som er så dumt med lang syklus, ikke ny el før 1 juli. Blir så utolmodig:laughing002
Samme her :wacky: Venter på at TR skal sette ordentlig i gang, men neste EL skal ifølge Premom være rundt 1. juli, så da ses vi nok i samme IKM-gruppe :)

Ikm i dag, 14 dager siden kontrolltimen hos gyn da hun så at egget alt hadde sluppet. Tr er fraværende enn så lenge, men negativ test. Tenker den burde vært positiv nå hvis det hadde vært en spire :)

Noen av dere som har erfaring med Metode sine strimmeltester? :) Har kjøpt tidligtester fra Metode og er 5 dager på overtid, men får bare skygger..kanskje det er bedre med «vanlige» tester når jeg er så langt over ikm?

PP7, 9 dpo... Skulle vente til i morgen med å ta test, men det var litt for enkelt å ta en av de mange testene og ta en nå rett etter jobb.

Jeg ser en svak strek, men om det er skygge eller baby, det vet jeg ikke. Var det ikke de der RFSU sine som var kjent for skyggetull? Mannen bare lo av meg når jeg prøvde å få han til å se streken. :hilarious: Ser dere noe? Hva tror dere, skygge eller? :nailbiting:

Jeg kjenner at jeg kommer til å grine om den der testen blir positiv om noen dager! Jeg er så sliten, så lei, nå vil jeg bare bli gravid og få den andre ungen vi ønsker oss.

Vedlegg

• IMG_20210608_163253.jpg
    IMG_20210608_163253.jpg
    117,5 KB · Visninger: 100
  • NegativeImage_40986281-b466-4d45-9c41-8fc623c7e544.png
    NegativeImage_40986281-b466-4d45-9c41-8fc623c7e544.png
    1,1 MB · Visninger: 100
Jeg vet avtalen var testeonsdag, men jeg røk på en test nå:hilarious: Blir testing igjen i morgen for å si det sånn!!! 11 dager siden ovitrellesprøyta, 10 dpo. Hvor sannsynlig er det at det er babystrek? Kan det være sprøyta som enda henger igjen?:(
Hahahaha, godt vi er to! Blir testing i morgen også her og da! Men wow, det der er jo ikke skygge akkurat. Positiv den!! Med mindre det er den sprøyta, det vet jeg ikke så mye om.

Hahahaha, godt vi er to! Blir testing i morgen også her og da! Men wow, det der er jo ikke skygge akkurat. Positiv den!!
Hahah, nå har vi holdt oss lenge nok syns jeg:rolleyes: Kan skimte noe på det øverste bildet ditt, så håper det dukker opp en synlig strek der:love2

Jeg er så redd for å bli skuffa, tenk om det bare er sprøyta som henger igjen. Tør ikke slippe jubelen løs helt enda:sorry:

Femte dagen på overtid, og svak strek idag også :( Hva skjeeeer? Håper den er sterkere i morgen evt at tr dukker opp snart :(

Hahah, nå har vi holdt oss lenge nok syns jeg:rolleyes: Kan skimte noe på det øverste bildet ditt, så håper det dukker opp en synlig strek der:love2

Jeg er så redd for å bli skuffa, tenk om det bare er sprøyta som henger igjen. Tør ikke slippe jubelen løs helt enda:sorry:
Forstår den godt. Jeg prøver å tenke at det sikkert bare var en skyggestrek...

PP7, 9 dpo... Skulle vente til i morgen med å ta test, men det var litt for enkelt å ta en av de mange testene og ta en nå rett etter jobb.

Jeg ser en svak strek, men om det er skygge eller baby, det vet jeg ikke. Var det ikke de der RFSU sine som var kjent for skyggetull? Mannen bare lo av meg når jeg prøvde å få han til å se streken. :hilarious: Ser dere noe? Hva tror dere, skygge eller? :nailbiting:

Jeg kjenner at jeg kommer til å grine om den der testen blir positiv om noen dager! Jeg er så sliten, så lei, nå vil jeg bare bli gravid og få den andre ungen vi ønsker oss.

Jaaaa! Jeg ser!! Disse er nok kjent for skygger ja, men de er også kjent for å slå ut veldig sent. Jeg brukte de med førstemann, gikk mange dager fra andre tester slo ut til disse slo ut! Har du et annet merke?

Dette er babystrek!!! Den hadde ikke vært så sterk hadde det vært sprøyten! GRATULERER :smiley-bounce016

Back
Topp