IKM UKE 23 ♡

Nå har jeg mistet troa på denne pp. Gått litt i kjelleren nå:( fordi det betyr at jeg ikke engang vil være gravid på det som skulle være termin (MA).

10 dpo idag, og fortsatt bare spøkelsestreker godt lys:sorry: Burde vært sterkere nå. Ingen tegn på mensen da, så det er jo noe:wtf: Ser ut som lutealfasen blir litt lengre enn 9/10 dager:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20210609_082733__01.jpg
    IMG_20210609_082733__01.jpg
    698,7 KB · Visninger: 83
Da var TR offisielt i gang her også :arghh:

Gratulerer så masse til alle de fantastiske damene her som endelig har fått positiv test. Jeg er så utrolig glad på deres vegne :Heartred:Heartred Bestiller vakre terminspirer til alle sammen!
Og store klemmer til dere andre som også har fått eller kommer til å få fæle TR snart. Jeg bestiller marsbabyer til oss alle :p Jeg havner nok i IKM uke 28 pga lang syklus, men ser kanskje noen av dere der :D

Testeonsdag er i gang! 10 dpo. Tidlig oppe her og jeg må bare legge ut med en gang. Jeg gikk og repeterte inni hodet mitt "blenda i dag også" og tok testene for å se. Og der var det jammen en strek på babyplan tidligtest. Kan fortsatt skimte en skygge på RFSU sin og den blå også. Jeg får det ikke til å vises så godt på bilde, men ganske sikker på at dere ser streken på babyplan sin!

Og den der livmortappen kjennes egentlig fortsatt ganske lukket ut...

Jaaa, jeg ser!! Heia streken :wav

Nå har jeg mistet troa på denne pp. Gått litt i kjelleren nå:( fordi det betyr at jeg ikke engang vil være gravid på det som skulle være termin (MA).

10 dpo idag, og fortsatt bare spøkelsestreker godt lys:sorry: Burde vært sterkere nå. Ingen tegn på mensen da, så det er jo noe:wtf: Ser ut som lutealfasen blir litt lengre enn 9/10 dager:rolleyes:
Ikke mist troa før tr har kommet da!
Selv skulle jeg hatt tr på tirsdag ish, men den har enda ikke kommet (bank i bordet). Alle tester er negative.

hvor mange dpo er du? Kan det være festeblødning?

Jeg hadde en superliten spotting på 8dpo!

Det var nok ønsketenking - du kan sette meg opp på TR :(

Gratulerer så mye til dere alle som har blitt gravide, og masse lykke til dere andre :Heartred Eller så ser jeg sikkert dere andre med TR i en annen IKM-gruppe etter hvert ;)

Kjenner jeg blir litt smågal av dette. Det må være skygge? Er så grå.. aldri fått skygge før, så ganske kjedelig :shifty:

Vedlegg

• 725A602A-B776-4188-A6FB-9C13EE559C7C.jpeg
    725A602A-B776-4188-A6FB-9C13EE559C7C.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 99
Kjenner jeg blir litt smågal av dette. Det må være skygge? Er så grå.. aldri fått skygge før, så ganske kjedelig :shifty:

Hvor mange dpo? Vanskelig å si om det er babystrek, skygge eller kjemisk, men strek er det i alle fall! o_O har du historikk med skyggestreker?

Hvor mange dpo? Vanskelig å si om det er babystrek, skygge eller kjemisk, men strek er det i alle fall! o_O har du historikk med skyggestreker?
Aldri fått skygge før nei :sorry: vet ikke hvor mange dpo siden jeg ikke tester etter EL, men IKM på lørdag. Siste tidligtesten jeg har igjen, så nå blir det bare å vente på TR og evt svi av siste vanlige strimmel dersom den ikke kommer :joyful: men synes den streken er litt vel grå ja. Tror det blir en liten pause i sommer dersom det ikke klaffer nå

Jeg kan settes på tr.

gratulerer så mye til alle med positiv test:Heartred:Heartred:Heartred

Kanskje jeg er så heldig å møte noen av dere i neste ikm gruppe:Heartred

Aldri fått skygge før nei :sorry: vet ikke hvor mange dpo siden jeg ikke tester etter EL, men IKM på lørdag. Siste tidligtesten jeg har igjen, så nå blir det bare å vente på TR og evt svi av siste vanlige strimmel dersom den ikke kommer :joyful: men synes den streken er litt vel grå ja. Tror det blir en liten pause i sommer dersom det ikke klaffer nå

Jeg har lite erfaring med tidligtester, men har forstått det her at flere foretrekker vanlige tester fordi man opplever hyppigere skygger med tidligtester :eek: uansett så er det vel bare ta tiden til bruk.. hvis du bare har en test igjen ville jeg definitivt ventet noen dager før jeg prøvde igjen :angelic: men jeg tror i alle fall det kan være noe! synes streken din var veldig tydelig, og når jeg har sett andre sine skygger har de ikke brukt å være så tydelige

Jeg har lite erfaring med tidligtester, men har forstått det her at flere foretrekker vanlige tester fordi man opplever hyppigere skygger med tidligtester :eek: uansett så er det vel bare ta tiden til bruk.. hvis du bare har en test igjen ville jeg definitivt ventet noen dager før jeg prøvde igjen :angelic: men jeg tror i alle fall det kan være noe! synes streken din var veldig tydelig, og når jeg har sett andre sine skygger har de ikke brukt å være så tydelige
Hvis jeg sammenlikner med Eple sine tester tidligere i tråden som har ikm samme dag så får jeg mer tro på at det er skygge :facepalm: men men, jeg går heldigvis ikke helt i kjelleren dersom det er skygge denne pp. Har null symptomer så egentlig ingen grunn for å teste heller. Men takk for at du tar deg tiden til å tolke test med meg :D

Jeg vet avtalen var testeonsdag, men jeg røk på en test nå:hilarious: Blir testing igjen i morgen for å si det sånn!!! 11 dager siden ovitrellesprøyta, 10 dpo. Hvor sannsynlig er det at det er babystrek? Kan det være sprøyta som enda henger igjen?:(
Nei, den er ikke så tydelig med 10 dpo! Gratulerer!

Haha, jeg sjekka terminkalkulator for om jeg blir gravid i denne nye prøveperioden, og fikk termin på samme dag som jeg og samboer ble offisielt sammen :laughing002

Tusen takk til alle som så streken min! Håper håper håper den blir sterkere og at det lille frøet utvikles og holder seg der i 9 mnd. Sluttet på prevensjon i juni i fjor og vært gjennom exu (operasjon) og MA på veien. Det positive er at pcos'n har jeg ikke sett noe til.

Nå er vi halvveis i IKM-uken vår ❤️

Statistikken vår er jeg foreløpig ganske misfornøyd med, jeg er UTROLIG glad på vegne av alle gravide, men jeg er også UTROLIG lei meg på vegne av alle som nå går inn i ny pp ❤️ Jeg ønsker dere alle masse lykke til, og håper på at det er neste pp som klaffer for dere ❤️ Samtidig er det fortsatt mange som ikke har nådd ikm enda, og det dukker fortsatt opp veldig lovende tester her inne!! Jeg GLEDER meg til fortsettelsen og håper vi blir enda flere under fanen GRAVID ❤️❤️

Så langt er det noen som i følge listen min som allerede har passert ikm, men som jeg ikke har fått med meg hvordan det har gått med?

Miami92, snm93? Hvordan går det med dere?

og Attpåklatt22 med ikm i dag? ❤️

det er fortsatt tidlig!! Med førstemann testet jeg ultrasvak positivt 11dpo, kunne se streken med lupe i akkurat riktig belysning med øynene litt i kryss :laughing002

og dessuten; er det ikke en svak stek på makesure-testen???

Back
Topp