Ja da er det innafor Takk Har egentlig aldri tenkt over det her med lutefase for noen på jobb snakket om det i dagInnenfor normalen. 10 til 18 dager er normalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da er det innafor Takk Har egentlig aldri tenkt over det her med lutefase for noen på jobb snakket om det i dagInnenfor normalen. 10 til 18 dager er normalt
Er det noen av dere som fortsatt har EL-smerter etter EL? Jeg er jo 3 dpo i dag, men kjenner enda EL-smerter litt sånn nå og da
Snm93 - 27 - b1 - PP xx - EL 24/25 mai -IKM usikker.
Melder meg forsiktig inn her. Går på tredje runde letrozol nå, enkel dose. Var hos gyn. i går der hun så at egget allerede hadde sluppet, så vi var litt usikre på om EL var 24 eller natt til 25 mai. Var på cd15 da, til forandring fra tidligere runder med letrozol. Da har ikke EL funnet sted før cd 21-24, så litt usikker på når mensen eventuelt kommer nå
Pga samboers jobbturnus så vet jeg ikke om vi rakk å legge aksjer tidsnok, men tiden får vise. Mest glad for at enkel dose letrozol endelig ga effekt
Hei! Velkommen! Jeg må jo sette deg på en IKM, så da setter jeg deg bare opp 14 dager etter 25.05
Føler at el testen har begynt å bli litt svakere nå, så regner med el er i kveld/natt/imorgen en gang. Syns ikke linjene ser like sterke ut lenger? Har så mye el slim, hatt det i 2 dager, kan aldri huske å ha hatt så mye tidligere, håper det er ett godt tegn Sorry for tmi Vi hadde sex i går og annenhver dag før det, men burde kanskje ha i morgen å for større sjangs? Jeg er så spent på denne pp!
Vis vedlegget 357470
Takk for det!
Ja, gjør det. Var slik jeg regna det også for å finne rett IKM-gruppe, så får man bare vente å se. Normalt sett så har syklusene vært på 35 dager, men siden EL kom såpass tidlig nå blir jeg litt usikker på IKM-dato Helst så vil man jo slippe å få tante rød på besøk
Føler at el testen har begynt å bli litt svakere nå, så regner med el er i kveld/natt/imorgen en gang. Syns ikke linjene ser like sterke ut lenger? Har så mye el slim, hatt det i 2 dager, kan aldri huske å ha hatt så mye tidligere, håper det er ett godt tegn Sorry for tmi Vi hadde sex i går og annenhver dag før det, men burde kanskje ha i morgen å for større sjangs? Jeg er så spent på denne pp!
Vis vedlegget 357470
Tidligere i dag var teststrek sterkere enn kontrollstrek, så tar det som ett tegn på at det går riktig vei Ja, kan gjerne ha el slim i noen dager før og under el, så tror jeg det forsvinner bår el er over. Hvertfall det jeg har lest meg frem tilNå er ikke jeg kjent med EL tester, men ser litt svakere ut?
Når du har mye ELslim, tenker du da at EL er der eller at den kommer snart? Bare lurer for kan så lite om det
Satser på helt negativ i morgen etter jobbDenne er såvidt negativ ja! Omtrent like sterke, men teststreken er smått svakere
Litt av en timing dere. Helt i starten av DPO-land og den viktigste tempingen. Tror dere ikke at jeg har blitt forkjølt med feber da? Fysøren så kjedelig, for det første er formen skikkelig dritt! Hodepine, vond hals og rennende nese, og i tillegg feber som ødelegger hele tempingen min. Helsikens barnehagesykdommer som mini tar med seg hjem Nå håper jeg egentlig bare at ikke feberen og formen ødelegger for et evt egg som forhåpentligvis vil sette seg fast! Har noen kunnskap om dette? Jeg vet høy feber kan ødelegge for EL, men den har jo heldigvis vært, men jeg skulle likt å visst om det kunne ødelegge for hele befruktningsprossessen eller om jeg bare kan puste helt ut og konsentrere meg om å hvile og bli frisk
Litt av en timing dere. Helt i starten av DPO-land og den viktigste tempingen. Tror dere ikke at jeg har blitt forkjølt med feber da? Fysøren så kjedelig, for det første er formen skikkelig dritt! Hodepine, vond hals og rennende nese, og i tillegg feber som ødelegger hele tempingen min. Helsikens barnehagesykdommer som mini tar med seg hjem Nå håper jeg egentlig bare at ikke feberen og formen ødelegger for et evt egg som forhåpentligvis vil sette seg fast! Har noen kunnskap om dette? Jeg vet høy feber kan ødelegge for EL, men den har jo heldigvis vært, men jeg skulle likt å visst om det kunne ødelegge for hele befruktningsprossessen eller om jeg bare kan puste helt ut og konsentrere meg om å hvile og bli frisk
Tror ikke det skal ha noen innvirkning, annet enn at tempen blir feil dajeg er også blitt syk så det blir test i ettermiddag fordi det er mye smitte i nærområdet.Litt av en timing dere. Helt i starten av DPO-land og den viktigste tempingen. Tror dere ikke at jeg har blitt forkjølt med feber da? Fysøren så kjedelig, for det første er formen skikkelig dritt! Hodepine, vond hals og rennende nese, og i tillegg feber som ødelegger hele tempingen min. Helsikens barnehagesykdommer som mini tar med seg hjem Nå håper jeg egentlig bare at ikke feberen og formen ødelegger for et evt egg som forhåpentligvis vil sette seg fast! Har noen kunnskap om dette? Jeg vet høy feber kan ødelegge for EL, men den har jo heldigvis vært, men jeg skulle likt å visst om det kunne ødelegge for hele befruktningsprossessen eller om jeg bare kan puste helt ut og konsentrere meg om å hvile og bli frisk
Nå kan vel festeblødning/festesmerter straks melde seg for de første av oss? Er det noen som kjenner noe? Eller føler at det klaffer denne mnd?jeg føler meg øm/stram over livmoren og føler at noe flytter på seg, men det kan like godt være innbilning