IKM UKE 23 ♡

Takk for det :) Har kjent PCOS.
Brukte lang tid på førstemann. Når jeg til slutt fikk Letrozol satt den på 4 runde. Var riktignok noen måneder i mellom sykluser med medikamenter, så vi brukte over et år, inkludert en MA. Krysser fingrene denne gang :rolleyes:

så kjedelig! Jeg har også måtte bruke letrozol og ovitrelle i snart ett år pga pcos. Skikkelig dritt. Denne syklusen derimot har kroppen klart seg selv. Satser på at det er gullegget som er på vei hos oss begge! ❤️

Miami92 -28år- PP14 - B2 - EL 24/5 - IKM 8/6 Hei damer! Hadde min første kjemiske graviditet forge syklus. Rakk akkurat å få positiv digital test før jeg begynte å blø... håper det ikke rakk å tulle til syklusen min så veldig mye:( men jeg har nytt pågangsmot :)! Har tatt to tabletter Maca nå fra syklusdag 2-3 og jeg har tatt eggløsningstester nå i noen dager. Ikke positiv enda. Har noen av dere erfaring med å bli fort gravid etter kjemisk? :)

Inkognito - 26 år - PP2 - B1 - EL 25.05 - IKM 08.06

hei alle sammen! Melder meg inn her. Forventet egentlig el denne uken, men ser ut som den uteblir enn så lenge. Har stigning på testene, så regner med det skjer snartxsmile2

Miami92 -28år- PP14 - B2 - EL 24/5 - IKM 8/6 Hei damer! Hadde min første kjemiske graviditet forge syklus. Rakk akkurat å få positiv digital test før jeg begynte å blø... håper det ikke rakk å tulle til syklusen min så veldig mye:( men jeg har nytt pågangsmot :)! Har tatt to tabletter Maca nå fra syklusdag 2-3 og jeg har tatt eggløsningstester nå i noen dager. Ikke positiv enda. Har noen av dere erfaring med å bli fort gravid etter kjemisk? :)

Ganske sikker på at jeg hadde en kjemisk selv sist pp. Har lest om sinnsykt mange som blir gravide rett etter kjemisk. Om dette er tilfeldig eller ei aner jeg ikke. Men jeg har troen:D

Ganske sikker på at jeg hadde en kjemisk selv sist pp. Har lest om sinnsykt mange som blir gravide rett etter kjemisk. Om dette er tilfeldig eller ei aner jeg ikke. Men jeg har troen:D

har ikke erfaring selv, men slik jeg forstår det kan det være enklere å bli gravid etter kjemisk fordi du får hjelp av gravidhormonene som henger igjen i kroppen xsmile2

Jeg tok denne testen nå. Stor økning fra i ettermiddag. Tror dere dere dette er «toppen», og at egget slipper i natt/morgen?

Vedlegg

• A5CB4A98-696F-4FE0-A6C6-55120FEFD76B.jpeg
    A5CB4A98-696F-4FE0-A6C6-55120FEFD76B.jpeg
    429,4 KB · Visninger: 77
  • 9A167151-9AE7-4B27-BE53-6F9D62F0EA8E.png
    9A167151-9AE7-4B27-BE53-6F9D62F0EA8E.png
    1 MB · Visninger: 74
Mine kan være sånn rett før eggløsning og 1-2 dager før. Så ville bare fortsetta å testet til streken blir like sterk eller sterkere:D

Tar ny test før jeg legger meg, og fortsetter å teste i morgen. Legger for ordens skyld inn aksjer i dag og i
morgen- minst xsmile3

Så flott noen tar ansvar :Heartbigred:Dhar ventet lenge på denne tråden :rolleyes: ;)
Attpåklatt22 - 34 år- PP2- B3-EL 26.5 -IKM 9.6

Da var aksjeleggingen startet for alvor:)tjuvstartet for litt siden:hilarious:bare en ELtest igjen, venter på nye i posten men er usikker på om de rekker frem før EL er over så da er det like greit å starte:p

AliceInWonderland - 28 - pp17 - B1 - EL 24/25.05 - IKM 08.06

Hei :) satt ovitrelle i dag så EL er rett rundt hjørnet her i løpet av de neste to dagene. Håper bare timingen ble riktig, litt kinkig timing når ul av foliklene ble gjort på fredag og de ikke var helt klare da, men nærmet seg. Fikk positiv EL test i dag og etter avtale skulle jeg da sette sprøyta. Så da har de nok vokst litt ekstra fort i innspurten.

Er vi flere her som får litt hjelp? Hva er deres erfaringer? Selv kjører jeg andre runde med letrozol, ovitrelle og duphaston.

Jeg tok denne testen nå. Stor økning fra i ettermiddag. Tror dere dere dette er «toppen», og at egget slipper i natt/morgen?

Det var litt vanskelig å se på bildene dine, men den ser ikke heelt positiv ut enda, men veldig nære!! Fortsett å teste ❤️

AliceInWonderland - 28 - pp17 - B1 - EL 24/25.05 - IKM 08.06

Hei :) satt ovitrelle i dag så EL er rett rundt hjørnet her i løpet av de neste to dagene. Håper bare timingen ble riktig, litt kinkig timing når ul av foliklene ble gjort på fredag og de ikke var helt klare da, men nærmet seg. Fikk positiv EL test i dag og etter avtale skulle jeg da sette sprøyta. Så da har de nok vokst litt ekstra fort i innspurten.

Er vi flere her som får litt hjelp? Hva er deres erfaringer? Selv kjører jeg andre runde med letrozol, ovitrelle og duphaston.

jeg har brukt letrozol og ovitrelle i noen måneder nå. Denne syklusen er det medisinpause, men kroppen har fikset eggløsning på egenhånd faktisk! Så krysser fingrene for at det er gullegget på vei!

jeg har også alltid fått beskjed om å sette ovitrelle ved første positive test. Mitt problem har vært at jeg aldri har fått positiv test, selvom ul viser modne folikkler. Så jeg har i tillegg også alltid fått en «siste» dato. Eks: hvis den ikke er positiv innen onsdag så skal du sette sprøyten. Så det høres ut som om du har gjort det riktig med å sette sprøyten i dag! Spennende!! Masse lykke til, og velkommen i gruppen ❤️❤️

Da var aksjeleggingen startet for alvor:)tjuvstartet for litt siden:hilarious:bare en ELtest igjen, venter på nye i posten men er usikker på om de rekker frem før EL er over så da er det like greit å starte:p

spennende dager! Happy humping :smiley-bounce012:smiley-bounce012

jeg har brukt letrozol og ovitrelle i noen måneder nå. Denne syklusen er det medisinpause, men kroppen har fikset eggløsning på egenhånd faktisk! Så krysser fingrene for at det er gullegget på vei!

jeg har også alltid fått beskjed om å sette ovitrelle ved første positive test. Mitt problem har vært at jeg aldri har fått positiv test, selvom ul viser modne folikkler. Så jeg har i tillegg også alltid fått en «siste» dato. Eks: hvis den ikke er positiv innen onsdag så skal du sette sprøyten. Så det høres ut som om du har gjort det riktig med å sette sprøyten i dag! Spennende!! Masse lykke til, og velkommen i gruppen ❤️❤️

Så bra kroppen ordner det av seg selv ❤️ Jeg får også det av meg selv, men etter å ha prøvd lenge prøver vi å optimalisere og time det vi kan. Må innrømme at det har vært tungt å ikke få til på egenhånd etter så lang tid, og er veldig glad for at vi blir fulgt opp og får prøvd ut noen alternativer før evt IVF. Det har gitt meg mer optimisme og glede under prøvingen, mye mindre stress når man har lagt en plan og får god oppfølging av gynekolog.

Back
Topp