IKM UKE 23 ♡

Så bra kroppen ordner det av seg selv ❤️ Jeg får også det av meg selv, men etter å ha prøvd lenge prøver vi å optimalisere og time det vi kan. Må innrømme at det har vært tungt å ikke få til på egenhånd etter så lang tid, og er veldig glad for at vi blir fulgt opp og får prøvd ut noen alternativer før evt IVF. Det har gitt meg mer optimisme og glede under prøvingen, mye mindre stress når man har lagt en plan og får god oppfølging av gynekolog.

ja, jeg er helt enig. Vi har jo prøvd nesten like lenge.. jeg kjente litt på det motsatte nå faktisk, etter mange måneder med hormonmedisiner og timet sex. At det var godt å slippe all «planleggingen og timingen». Å bare la ting skje litt av seg selv. Men ja, den oppfølgingen fra gyn er uvurderlig. IVF blir ikke et alternativ for oss, så her blir det eventuelt letrozol og ovitrelle til det lengste hvis ikke vi klarer det etterhvert.

Håper for oss begge at det er vår tur nå, og at det er slutt på medisiner og alt stresset som hører med!! ❤️

Hei:)

mania - 38 - b2- pp6 (pp3 etter 2 SA) - EL 26.5 - IKM 9.6.

Lykke til alle sammen, håper dette er vår pp:Heartred

ja, jeg er helt enig. Vi har jo prøvd nesten like lenge.. jeg kjente litt på det motsatte nå faktisk, etter mange måneder med hormonmedisiner og timet sex. At det var godt å slippe all «planleggingen og timingen». Å bare la ting skje litt av seg selv. Men ja, den oppfølgingen fra gyn er uvurderlig. IVF blir ikke et alternativ for oss, så her blir det eventuelt letrozol og ovitrelle til det lengste hvis ikke vi klarer det etterhvert.

Håper for oss begge at det er vår tur nå, og at det er slutt på medisiner og alt stresset som hører med!! ❤️
Masse lykke til ❤️❤️

Oj! Plutselig kjempepositiv EL test i dag :woot: Og jeg som ikke forventet EL før onsdag/torsdag! Godt vi allerede har satt i gang :hilarious: Får bli en runde til i kveld :woot:

Hva tenker dere om disse? Positive? Så usikker.. Sist PP fikk jeg helt ekstremt positiv EL-test. Mens nå er jeg veldig usikker på om de i det hele tatt er positive. Har hatt både EL-smerter og EL-slim de to-tre siste dagene..

Vedlegg

• 4389C549-62F2-42DA-92EB-481D98F4EA03.jpeg
    4389C549-62F2-42DA-92EB-481D98F4EA03.jpeg
    262 KB · Visninger: 70
Hva tenker dere om disse? Positive? Så usikker.. Sist PP fikk jeg helt ekstremt positiv EL-test. Mens nå er jeg veldig usikker på om de i det hele tatt er positive. Har hatt både EL-smerter og EL-slim de to-tre siste dagene..

den nest nederst er vel like sterk som kontroll-streken? Men det er vel gjerne helt i grenseland. Fortsett å test og se om den øker eller synker ❤️❤️

Oi, oi, oi så irritabel jeg er. Og det går hardt utover samboer. Jeg er klar over det, men klarer jeg å kontrollere det? Ahh, jaja sikkert tegn på at EL har vært i hvert fall, men kjære vene så slitsomt både for meg og de rundt meg :oops:

Oi, oi, oi så irritabel jeg er. Og det går hardt utover samboer. Jeg er klar over det, men klarer jeg å kontrollere det? Ahh, jaja sikkert tegn på at EL har vært i hvert fall, men kjære vene så slitsomt både for meg og de rundt meg :oops:
Heheh, så godt å vite sikkert at EL har vært da;) jeg er sånn hele syklusen føler jeg:hilarious:

den nest nederst er vel like sterk som kontroll-streken? Men det er vel gjerne helt i grenseland. Fortsett å test og se om den øker eller synker ❤️❤️

Ja, kanskje... sist pp var testen såå sterk at det ikke var tvil engang. Irriterende når det blir så usikkert.. temper heldigvis, så blir spennende å se om tempen stiger i morgen

Her er det ingen tvil :woot:

Vedlegg

• 09F65324-DB49-4E12-9894-A97EF204C772.png
    09F65324-DB49-4E12-9894-A97EF204C772.png
    1,7 MB · Visninger: 88
Her er det ingen tvil :woot:

absolutt ingen tvil! Også så rask stigning :woot:

Mine steg gradvis som du kan se her på min rekke, de første testene glemte jeg å legge inn før de var tørket :angelic: men det betyr ikke så mye, ingen var positive før CD22 likevel :hilarious:

Vedlegg

• AA7FA703-EE93-45C0-ADB4-A107444E49FA.jpeg
    AA7FA703-EE93-45C0-ADB4-A107444E49FA.jpeg
    647,5 KB · Visninger: 65
Tusen takk for at du la meg inn i riktig gruppe :happy: Syklusen har visst forskjøvet seg litt samt at flere fra tidligere ikmgrupper har blitt gravide, så her var det mange nye «ansikt» :greet025:greet025

absolutt ingen tvil! Også så rask stigning :woot:

Mine steg gradvis som du kan se her på min rekke, de første testene glemte jeg å legge inn før de var tørket :angelic: men det betyr ikke så mye, ingen var positive før CD22 likevel :hilarious:
Ja, det var voldsomt til rask stigning. Ble litt overrasket selv o_O Skal sies at jeg bruker opp en haug med EL-tester fra forrige svangerskap, så de fleste gikk nok ut på dato i 2019/2020 :hilarious: Kanskje det kan ha noe å si? Nå får jeg bare teste videre og se om det blir like fin topp og nedgang som du har :rolleyes:

Her skjer det ikke så mye enda. Satser på at det begynner å øke i morra eller overimorra. Har hatt peak CD20 de to siste månedene, så blir spennende å se om syklusen har stabilisert seg nå :D
Har time hos fastlegen neste uke fordi jeg har hatt korte lutealfaser, så det blir også spennende å se hva hun sier.

Vedlegg

• DB895617-E8B3-4AEF-A44A-E1F2D02CD617.jpeg
    DB895617-E8B3-4AEF-A44A-E1F2D02CD617.jpeg
    314,7 KB · Visninger: 57
Back
Topp