Det var en fin oversikt! Ser der at jeg absolutt ikke trenger å svi av før 11dpo, men skal nok holde hardtGanske sikker på at min EL kom i går også, en dag tidligerehadde masse smerter i går, men idag har det roet seg.
fikk lagt inn masse aksjer i helgen og mandag, så har troen på denne PP
Jeg håper jeg greier å vente lengst mulig med å teste, men tipper jeg ryker på en allerede om en ukes tid, hahaa
Fant en slik oversikt over hcg- nivå på dpodagene som jeg syns var litt fin![]()
Har heldigvis hendene fulle på jobb og fullt kjør med mini hjemme, så dagene går fort

Med førstemann hadde jeg festeblødning 8dpo og svak positiv 11 dpo, så målet er å vente til neste fredag med test

Så da får vi bare håpe på noen seige svømmere og litt bra eggehvite-forhold oppe i greien denne PPen

kanskje jeg skal gjøre det samme med mine EL tester når de kommer, må jo bruke de til noe
har aldri hatt lenger syklus enn det denne ser ut til å bli, så min EL kan neppe komme senere - DA blir det bråk
grafen din ser jo veldig fin ut, så skal vel mye til at EL ikke har vært? Jeg har ikke tempet, men tatt EL tester - startet litt tidlig for hvor mange jeg hadde, så forsyning er på vei i posten. Her er alt stengt ned, og jeg har restsymptomer etter forkjølelse så jeg går ingen steder. Krysser fingrene for at vi begge har hatt EL

Nå er forventningene så høye at de som faktisk tester før Fredag ikke tør å legge ut
jeg skal prøve! Men jeg lover ingenting