IKM UKE 20

Jeg pleier egentlig ikke ha noe særlig før mens. Dagen før får jeg litt kramper og er smådårlig i magen. Ellers ingen tegn. Derfor jeg reagerer på symptomer denne gangen. Har ikke hatt det de 10 foregående pp, så tenker jo det betyr noe :bored:
Da bør det nok bety noe ja, selvom det høres litt tidlig ut med symptomer 4dpo. Spennnede. Krysser fingrene for deg:Heartpink
 
Flere som ser noe her? Den til høyre er rfsu tidligtest. Tok den nå med ettermiddagsurin. På den til venstre ser man det så vidt i riktig lys. Lurer på om det er jeg som innbiller meg ting eller om flere ser det? Kjempevanskelig å ta gode bilder da :(
 

Vedlegg

  • IMG_20200512_170009.jpg
    IMG_20200512_170009.jpg
    14,7 KB · Visninger: 140
  • IMG_20200512_174807.jpg
    IMG_20200512_174807.jpg
    12,6 KB · Visninger: 138
Last edited:
Flere som ser noe her? Den til høyre er rfsu tidligtest. Tok den nå med ettermiddagsurin. På den til venstre ser man det så vidt i riktig lys. Lurer på om det er jeg som innbiller meg ting eller om flere ser det? Kjempevanskelig å ta gode bilder da :(
Ser noe på stavtesten.
 
Flere som ser noe her? Den til høyre er rfsu tidligtest. Tok den nå med ettermiddagsurin. På den til venstre ser man det så vidt i riktig lys. Lurer på om det er jeg som innbiller meg ting eller om flere ser det? Kjempevanskelig å ta gode bilder da :(
Ser noen antydninger på staven:woot:
 
Flere som ser noe her? Den til høyre er rfsu tidligtest. Tok den nå med ettermiddagsurin. På den til venstre ser man det så vidt i riktig lys. Lurer på om det er jeg som innbiller meg ting eller om flere ser det? Kjempevanskelig å ta gode bilder da :(

ser strek på begge!
 
MaybeBaby2021 - 36 - mistet tellinga på PP - B2 - EL 30.04 - IKM 14.05
:Heartred Vi har prøvd i 1,5år..men ikke vært så flink til å telle dager, huske EL osv. Har vært mer at vi venter og ser, frem til nå etter nyttår...hatt to kjemiske...og kjenner at nå håper jeg virkelig det klaffer snart.
 
Da håper jeg at dere får positiv test om få dager ❤️
Det håper jeg og:Heartred:Heartred jeg har en sønn fra før, mens sambo ikke har noen...og han ble så glad begge gangene vi fikk positive tester, og så knust når det viste seg være kjemisk. Så jeg har bestemt meg for å vente med å fortelle til vi er godt over IKM hvis jeg skulle få positiv test. Vet ikke om det oppfattes som egoistisk, men har funnet ut at det er best...
 
Flere som ser noe her? Den til høyre er rfsu tidligtest. Tok den nå med ettermiddagsurin. På den til venstre ser man det så vidt i riktig lys. Lurer på om det er jeg som innbiller meg ting eller om flere ser det? Kjempevanskelig å ta gode bilder da :(

Ser!! Dette er jo veldig lovende sammen med symptomene dine:nailbiting::D:D:D
 
Flere som ser noe her? Den til høyre er rfsu tidligtest. Tok den nå med ettermiddagsurin. På den til venstre ser man det så vidt i riktig lys. Lurer på om det er jeg som innbiller meg ting eller om flere ser det? Kjempevanskelig å ta gode bilder da :(
Syns også jeg skimter strek på begge❤️
 
Da kom tr, så her nytes et glass vin. Klar for pp10, håper å se noen kjente fjes i ikm uke 23, men aller helst skulle jeg selvfølgelig ønske ingen av oss måtte møtes der!!!:joyful:
 
Da kom tr, så her nytes et glass vin. Klar for pp10, håper å se noen kjente fjes i ikm uke 23, men aller helst skulle jeg selvfølgelig ønske ingen av oss måtte møtes der!!!:joyful:
Lykke til neste periode! Min plan er også rett på et glass bobler når tante rød melder sin adkomst;) Må jo gjøre det beste ut av det :happy:
 
12 DPO i dag, kjenner ingen symptomer, verken på graviditet eller tr, som er ventet til helga. Har vel bare hatt en håndfull sykluser i hele mitt liv, så kjenner ikke kroppen i heletatt så gleder meg til at det kommer tester i posten i morgen
 
Lykke til neste periode! Min plan er også rett på et glass bobler når tante rød melder sin adkomst;) Må jo gjøre det beste ut av det :happy:

Takk! Det er absolutt lov, uansett hvilken dag i uka:hilarious:
 
Har mistet tellingen, men er ca. 10-11dpo idag. Forventet egentlig mens mandag eller tirsdag, men la vente på seg :D testet igår på en clearblue digital eller var d mandag ettermiddag.. :wacky: var negativ. o_O så prøver igjen, når monitoren spør. Den var ikke enig i forventet ikm. Ble bare rot denne pp.
 
Last edited:
Negativ test i dag (så hvit som de bare kan bli) - og mensmurringer sier at det ikke er lenge igjen til den dagen heller kommer. Sier selvfølgelig fra når den er her, men regner med jeg joiner ikm-gruppa for neste periode også. Er bare PP1 så hadde ikke forventa noe annet heller :rolleyes: Masse lykke til, jenter. Håper på noen tester for resten av dere, og lykke til i neste PP hvis ikke! :Heartred
 
Back
Topp