IKM UKE 20

12DPO og IKM i dag. Tok en test da TR fortsatt glimter med sitt fravær! Svak skyggestrek. Men det har jeg jo fått hver gang. Så nå er det nok bare å vente på TR.

5B1CD018-9C67-44EE-A3EF-E854B603C686.jpeg
 
12DPO og IKM i dag. Tok en test da TR fortsatt glimter med sitt fravær! Svak skyggestrek. Men det har jeg jo fått hver gang. Så nå er det nok bare å vente på TR.

Vis vedlegget 325699

Hvor lenge etter testen ble tatt kom den? Er det 10 eller 25 mlu test? Så kjipt å få skygge hver gang:dead: Har du prøvd noen andre tester? Kan det være at du har kjemiske? Nå spør jeg mye her:shy: du trenger ikke svare om du ikke vil:hilarious:
 
Hvor lenge etter testen ble tatt kom den? Er det 10 eller 25 mlu test? Så kjipt å få skygge hver gang:dead: Har du prøvd noen andre tester? Kan det være at du har kjemiske? Nå spør jeg mye her:shy: du trenger ikke svare om du ikke vil:hilarious:

Synes jeg så skygge innen tidsfristen på testen. Det er tidlig test 10mlu. Kan jo selvsagt vært en kjemisk. Men føler liksom det har vært like skygger på alle testene (7,9 og 12DPO), så tror i grunn bare det er testene.
Har ikke prøvd andre tester nå. Kjøpte disse da de er billige. Når jeg var prøver sist (før første barn) brukte jeg Make sure sine. Kan ikke huske å ha fått slike skygger på de. Så mulig jeg kjøper de når jeg går tom for disse.
 
Dere med IKM i dag, hvordan går det? :)

Her har symptomene dabbet av som betyr at tr er rett rundt hjørnet. Når tr likevel skal komme er det greit det skjer med en gang.
 
Dere med IKM i dag, hvordan går det? :)

Her har symptomene dabbet av som betyr at tr er rett rundt hjørnet. Når tr likevel skal komme er det greit det skjer med en gang.
Litt spotting, men ingen tr ennå. Tipper hun gjør storinnrykk i morgen:dead:
 
Jeg skal hvert fall aldri lage IKM-gruppe igjen. Aldri vært med på så dårlig uttelling :bag::bag::bag: Veldig få med positiv test hittil til tross for mange som har begynt å teste tidlig :confused:
 
Jeg skal hvert fall aldri lage IKM-gruppe igjen. Aldri vært med på så dårlig uttelling :bag::bag::bag: Veldig få med positiv test hittil til tross for mange som har begynt å teste tidlig :confused:
Ikke din feil da søta❤ men ja, veldig få gravide på denne gruppa - jeg tolker det som at det blir mange på neste ikm gruppe :D
 
Altså wtf!!

Fra sterkt positiv søndag morgen, til negativ i dag?? (Samme type test) skulle liksom bare bekrefte det med en siste test nå, men så er den fader meg negativ??? :smiley-angry017
 
Back
Topp