IKM UKE 20

Og jeg som har så sterke symptomer også! Vonde stikkene pupper, kvalme som kommer takvis, masse murringer i livmor. Jeg skjønner ingenting jeg :confused005:sad010

Og jeg som har så sterke symptomer også! Vonde stikkene pupper, kvalme som kommer takvis, masse murringer i livmor. Jeg skjønner ingenting jeg :confused005:sad010

Åh... :sour: ja, den testen din fra søndag var ikke til å ta feil av.. får håpe dagens viser defekt resultat! Hvilken type test tok du i dag, og har du fler du kan ta..?
Fikk du tatt mer enn den ene positive testen på søndag?

Åh... :sour: ja, den testen din fra søndag var ikke til å ta feil av.. får håpe dagens viser defekt resultat! Hvilken type test tok du i dag, og har du fler du kan ta..?
Fikk du tatt mer enn den ene positive testen på søndag?
Tok samme som på søndag, rfsu test tidlig. Har ikke flere nei. Kjenner jeg er så skuffet nå. Gikk hele dagen igår og trodde jeg var gravid :(

Tok samme som på søndag, rfsu test tidlig. Har ikke flere nei. Kjenner jeg er så skuffet nå. Gikk hele dagen igår og trodde jeg var gravid :(

Ville dobbeltsjekket med et annet merke, feks makesure sine (meny) :Heartred men skjønner godt den smerten din.. selv på en dag rekker man å glede seg helt villt mye!

Ville dobbeltsjekket med et annet merke, feks makesure sine (meny) :Heartred men skjønner godt den smerten din.. selv på en dag rekker man å glede seg helt villt mye!
Har aldri fått positiv rfsu test uten å vært gravid før. Skal prøve ut make sure :) blir en tung dag på jobb idag kan du si :(

Nå begynner jeg å mistenke om det kan være pga sykdom eller noe. Har lest at noen former for kreft kan gi positiv graviditetstest. Wææ!! Kanskje jeg skal ta en tur til legen.

Nå begynner jeg å mistenke om det kan være pga sykdom eller noe. Har lest at noen former for kreft kan gi positiv graviditetstest. Wææ!! Kanskje jeg skal ta en tur til legen.

Så leit å høre at du først fikk positiv deretter negativ:( Kan det ha vært kjemisk kanskje? Hadde det vært hcg-produksjon på grunn av kreft så hadde den kanskje vært positiv i dag også? Tror ikke jeg ville vært bekymret for det altså:shy::Heartpink

Jeg kan settes på TR.

Altså wtf!!

Fra sterkt positiv søndag morgen, til negativ i dag?? (Samme type test) skulle liksom bare bekrefte det med en siste test nå, men så er den fader meg negativ??? :smiley-angry017
Nei gi deg :( fikk blendahvit på min test i morges, og syntes så synd på meg selv, men det kan jo ikke sammenlignes :smiley-angry017 Håper du får tatt en ny en snarest, som er positiv. Jeg har troen! Den på søndag var jo helt klar! Hvor mange DPO er du nå da?

Et lite spørsmål: jeg hadde positiv el-test den 03/05, deretter negativ den 04/05, men så positiv test igjen den 05/05:wacky: Betyr det at egget ikke slapp etter den første positive og at jeg da hadde el etter den siste positive testen? Prøver bare å få litt orden på hvor mange dpo jeg egentlig er:)

Jeg ble altfor ivrig og svidde av 3 tester i går selvom alle ble hvite :p vet ikke hva jeg tenkte. Men følte meg så uggen og tung i pusten. Andre som føler det sånn?
så nå må jeg holde meg til i morgen tidlig. Ikm på torsdag

Jeg ble altfor ivrig og svidde av 3 tester i går selvom alle ble hvite :p vet ikke hva jeg tenkte. Men følte meg så uggen og tung i pusten. Andre som føler det sånn?
så nå må jeg holde meg til i morgen tidlig. Ikm på torsdag

Skjønner hva du mener:hilarious: Ble vilt andpusten på løpetur en dag her, og uggenhet som kommer og går. I tillegg er brystene ømme og klør(?!). Har også blenda tester... Utrolig hvor like pms-symptomer er på gravid-symptomer dersom tanta kommer:wtf: Håper det er gravidsymptomer, og bare sen produksjon av hcg på oss begge:joyful::joyful::joyful::angel8

Skjønner hva du mener:hilarious: Ble vilt andpusten på løpetur en dag her, og uggenhet som kommer og går. I tillegg er brystene ømme og klør(?!). Har også blenda tester... Utrolig hvor like pms-symptomer er på gravid-symptomer dersom tanta kommer:wtf: Håper det er gravidsymptomer, og bare sen produksjon av hcg på oss begge:joyful::joyful::joyful::angel8
Så bra! Håper virkelig det er sen HCG ja:joyful: forrige gang testet jeg ikke positivt før ikm. Da hadde jeg blendahvit 3 dager før. Så det er vel håp:D

Går det an å "tenke på seg" symptomer allerede 3-4 DPO? Har liksom aldri skjedd før, men fikk blendshvit test i dag. Allikevel har jeg stikking i puppene og livmoren. Som forrige gang. Symptomene kom 3-4 DPO altså. Jeg er 7-8 dpo nå

Last edited:

Så leit å høre at du først fikk positiv deretter negativ:( Kan det ha vært kjemisk kanskje? Hadde det vært hcg-produksjon på grunn av kreft så hadde den kanskje vært positiv i dag også? Tror ikke jeg ville vært bekymret for det altså:shy::Heartpink

Så utrolig kjipt med negativ test i dag Nelly4. ❤️
Tror Sol.i.hjertet har et poeng når det gjelder sykdom. Kan tenkes at det var en kjemisk. Jeg hadde en kjemisk før jeg fikk første barnet mitt. Da fikk jeg tydelige streker i to dager, før de forsvant igjen.

Går det an å "tenke på seg" symptomer allerede 3-4 DPO? Har liksom aldri skjedd før, men fikk blendshvit test i dag. Allikevel har jeg stikking i puppene og livmoren. Som forrige gang. Symptomene kom 3-4 DPO altså. Jeg er 7-8 dpo nå
Kommer vel an på hvordan symptomer du pleier å ha før mens. Symptomene likner jo dessverre på hverandre så vanskelig å vite! Jeg føler av og til at jeg tenker meg til symptomer, men tror det er mest fordi jeg er ekstra observant nå og leter etter dem.

Håper på det samme selv! Har aldri vært gravid, men har sett at veldig mange skriver at det er vanskelig å skille menssymptomer og gravidsymptomer. Hvor lenge har dere hatt symptomer? Hos meg begynte det veldig tidlig, kanskje 3-4 dpo (tror jeg, har ikke tatt EL-test) men bruker aldri å være så tidlig med menssymptomer. Og nå har jeg blitt veldig slapp og jeg blir ikke mett! Spiser og spiser! Lurer på om det er jeg som innbiller meg ting...

Håper på to streker for oss alle!!

Kommer vel an på hvordan symptomer du pleier å ha før mens. Symptomene likner jo dessverre på hverandre så vanskelig å vite! Jeg føler av og til at jeg tenker meg til symptomer, men tror det er mest fordi jeg er ekstra observant nå og leter etter dem.
Jeg pleier egentlig ikke ha noe særlig før mens. Dagen før får jeg litt kramper og er smådårlig i magen. Ellers ingen tegn. Derfor jeg reagerer på symptomer denne gangen. Har ikke hatt det de 10 foregående pp, så tenker jo det betyr noe :bored:

Back
Topp