IKM UKE 20

Grattis! Hvor tidlig tok du første test? Og har du kun tatt tidligtester?

Er 10dpo og har testet siden 8dpo. Litt tidlig å gratulere tror jeg :nailbiting: fått strek på alle testene, men sterkere strek idag. Kun brukt tidligtester fra babyplan + den digitale idag som dessverre var negativ :(
 
Last edited:
EL var kanskje tidligere enn du trodde. Ville nok stolt mer på en positiv gravidtetstest enn ELtest om når du hadde EL ;) har du bilde av graviditetstesten? :Heartpink
Ja kanskje, men hadde også EL slim og livmortappen var myk, åpen og laangt oppe (nesten helt avflatet når jeg tok den LH testen :hilarious: (og ja jeg er tappetafser) :p menmen, jeg får bare se om tr kommer eller ikke :) her er bilde av testen
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200511_061044.jpg
    Screenshot_20200511_061044.jpg
    15,5 KB · Visninger: 91
Ja kanskje, men hadde også EL slim og livmortappen var myk, åpen og laangt oppe (nesten helt avflatet når jeg tok den LH testen :hilarious: (og ja jeg er tappetafser) :p menmen, jeg får bare se om tr kommer eller ikke :) her er bilde av testen

Denne var veldig positiv! Enten defekt test eller så må det være kjemisk? Men fortsatt ikke fått mensen..hmm..
 
Denne var veldig positiv! Enten defekt test eller så må det være kjemisk? Men fortsatt ikke fått mensen..hmm..
Jeg nevnte det også når jeg la den ut om den kanskje var ugyldig siden streken var sterkere nederst enn øverst, men altså jeg er forberedt på kjemisk :hilarious: testet med el tester fra cd 11, og alle var veldig negativ frem til jeg fikk sterke tester CD 20 og 21 og helt negativ igjen CD 22. Denne syklusen og pp er bare helt rar :laughing001
 
Er 10dpo og har testet siden 8dpo. Litt tidlig å gratulere tror jeg :nailbiting: fått strek på alle testene, men sterkere strek idag. Kun brukt tidligtester fra babyplan + den digitale idag som dessverre var negativ :(
10dpo er jo fortsatt veldig tidlig! Strek er strek! Jeg fikk ikke positiv før 12dpo ved sist graviditet (tidligtest). Den digitale er vel ikke tidlig test?
 
Ja kanskje, men hadde også EL slim og livmortappen var myk, åpen og laangt oppe (nesten helt avflatet når jeg tok den LH testen :hilarious: (og ja jeg er tappetafser) :p menmen, jeg får bare se om tr kommer eller ikke :) her er bilde av testen
Ser veldig postiv ut! Men er jo sikkert greit å vente feiringen til ihvertfall ikm er forbi:happy:
 
10dpo er jo fortsatt veldig tidlig! Strek er strek! Jeg fikk ikke positiv før 12dpo ved sist graviditet (tidligtest). Den digitale er vel ikke tidlig test?

Nei, den er kanskje ikke det. Fikk også positiv først 12dpo sist :)
 
Forstår ikke helt. Hvis du ikke har fått mensen er det vel fortsatt håp?:shy: Har du testet?
Jeg har hatt MASSE tull med syklusen det siste året. Hadde ikke mensen fra mai 2019 til februar 2020 til tross for flere runder med provera, letrozol osv. Det som hjalp var østrogenplaster fra desember til februar. Også startet jeg på letrozol på den blødningen, fikk eggløsning på cd 42 og en blødning 14 dager etter det. Denne gangen syntes jeg at jeg kjente det samme som sist jeg visste jeg fikk eggløsning, hadde eggløsningsslim også. Men hadde ingen eggløsningstester tilgjengelige. Men nå er det gått 15 dager og absolutt ingen tegn til tr eller positive tester :-( Sykt nedtur.
 
:love7
Jeg har hatt MASSE tull med syklusen det siste året. Hadde ikke mensen fra mai 2019 til februar 2020 til tross for flere runder med provera, letrozol osv. Det som hjalp var østrogenplaster fra desember til februar. Også startet jeg på letrozol på den blødningen, fikk eggløsning på cd 42 og en blødning 14 dager etter det. Denne gangen syntes jeg at jeg kjente det samme som sist jeg visste jeg fikk eggløsning, hadde eggløsningsslim også. Men hadde ingen eggløsningstester tilgjengelige. Men nå er det gått 15 dager og absolutt ingen tegn til tr eller positive tester :-( Sykt nedtur.
Huff. Vet ikke hva jeg skal si. Veldig kjedelig:( Klem til deg:Heartpink:Heartpink
 
Viser seg at strekene på testene er spøkelsesstreker, og at det ikke er positivt likevel. Tok en ny test i dag, og den er like svak, så tror faktisk det bare er testen som er sånn. Leste nå om flere som har opplevd dette med RFSU sine tester, og mange som får positive og negative resultater om hverandre. Har begynt å tenke at jeg skal unngå dem i fremtiden.
Skikkelig nedtur! Var skikkelig håpefull, og nå sank håpet helt bort.
Synes det er litt rart - har hatt skikkelige murringer i flere dager nå (derfor jeg testet), vært supertrøtt og veldig sulten. Men tenker at det må bare være en mnd hvor TR virkelig har satt sitt spor. Men vi får se, har ikke fått TR enda, men er ganske lite optimistisk nå. Skikkelig kjipt :(
 
Tror jeg har begynt å blø, så den digitale som viste negativ var nok riktig :(
 
Back
Topp