IKM UKE 20

Tr på meg i dag, håpe det blir fler positive tester her nå da:Heartred
 
TR her også, kom nå i kveld. Da er det bare å gjøre seg klar for neste pp ja. :rolleyes: lykke til, alle sammen!
 
Og jeg som har så sterke symptomer også! Vonde stikkene pupper, kvalme som kommer takvis, masse murringer i livmor. Jeg skjønner ingenting jeg :confused005:sad010

Hvordan går det med deg?:Heartred Har du testet noe mer etter den negative?
 
ja, det må jo det!! Venter spent på at IKM gruppe uke 24 skal dukke opp, så er jeg klar for ny PP :salut
Ikke sant! Trodde jeg kom til å havne i IKM 24 jeg også, sammen med flere av dere på denne gruppa.. men med syklus på bare 22 dager så er jeg med i IKM gruppe 23 enn så lenge - litt redd for at kort syklus ikke er et godt tegn:dontknow men første syklus etter pilleslutt å da, så det kan jo endre seg:)
 
Får håpe de kommer snart!!! Har du noen symptomer?:)

Ja, mulig jeg tar en test når de kommer, greier vel ikke å vente til i morgen! lite symptomer egentlig, men det hadde jeg heller ikke så tidlig med de andre 4, så håper på det beste. Hadde heller mer symptomer på at tr kom i dagene sist. Nå har jeg ingen symptomer på det og forventer IKM i morgen! Men, jeg har hatt p-stav i 10 år, så kan være lengre syklus! Vi får se
 
Fikk denne i dag. Ser tydelig strek, men digital var negativ o_O blir spennende i dagene fremover.
 

Vedlegg

  • 20200514_084331.jpg
    20200514_084331.jpg
    18,5 KB · Visninger: 126
Hvordan går det med deg?:Heartred Har du testet noe mer etter den negative?
Ja har testet hver dag siden, bare svaaake streker. Men undrer fortsatt på den positive testen. Etter appen og beregne og NESTEN positv EL test CD 20-21, så var jeg ikke mer en 3-4 dpo når jeg tok den testen. Har fortsatt sykt ømme bryster (pleier ikke ha det før mens), så håper fortsatt :hilarious::hilarious: men helt ærlig, skjønner ingenting av noen ting :laughing001 legger ved bilde av EL testen jeg fikk på CD 20
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200514_084443_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20200514_084443_com.android.gallery3d.jpg
    11,5 KB · Visninger: 86
Ja, mulig jeg tar en test når de kommer, greier vel ikke å vente til i morgen! lite symptomer egentlig, men det hadde jeg heller ikke så tidlig med de andre 4, så håper på det beste. Hadde heller mer symptomer på at tr kom i dagene sist. Nå har jeg ingen symptomer på det og forventer IKM i morgen! Men, jeg har hatt p-stav i 10 år, så kan være lengre syklus! Vi får se
Blir spennende!:nailbiting:
 
Ja har testet hver dag siden, bare svaaake streker. Men undrer fortsatt på den positive testen. Etter appen og beregne og NESTEN positv EL test CD 20-21, så var jeg ikke mer en 3-4 dpo når jeg tok den testen. Har fortsatt sykt ømme bryster (pleier ikke ha det før mens), så håper fortsatt :hilarious::hilarious: men helt ærlig, skjønner ingenting av noen ting :laughing001 legger ved bilde av EL testen jeg fikk på CD 20
EL var kanskje tidligere enn du trodde. Ville nok stolt mer på en positiv gravidtetstest enn ELtest om når du hadde EL ;) har du bilde av graviditetstesten? :Heartpink
 
Back
Topp