IKM UKE 20

Hva med rfsu tidlig test som du finner i vanlig dagligvare butikk? :) jeg fikk positiv på min idag, og jeg kan ikke være mer en maks 9 dpo
Åå. Gratulerer :happy::happy093Har hørt at make sure sine var gode, men hvis du har fått positiv så tidlig på rfsu sin, så er det jo verdt å prøve :happy:
 
Bruker CB advanced å der hadde jeg maksimal for 8 dager siden.. Så skal være DPO 9 idag :/


Ei venninde av meg fekk feste blødning ett par dager før mensen skulle komme, den var så kraftig at ho var sikker på at ho hadde fått mensen. Ho testet også etter graviditet denne dagen , men testen var negativ. Ca 2-3 uker senere tok ho en g-test fordi det kjentes ut som at noe ikkje stemte og jaggu så var ho gravid !! Så er alltid håp :Heartred
 
Jeg har blitt plutselig kvalm/uggen både i går og idag, men har ellers ingen symptomer. Kan jo også være andre grunner til at jeg er kvalm, spist/drukket for lite feks :eek:
 
Dere som bruker app, hvilken bruker dere? Jeg bruker Flo, men lurer på om det er noe enklere der ute? ;)
 
Ei venninde av meg fekk feste blødning ett par dager før mensen skulle komme, den var så kraftig at ho var sikker på at ho hadde fått mensen. Ho testet også etter graviditet denne dagen , men testen var negativ. Ca 2-3 uker senere tok ho en g-test fordi det kjentes ut som at noe ikkje stemte og jaggu så var ho gravid !! Så er alltid håp :Heartred
Men det er mørkt blod som kommer :(
 
Men det er mørkt blod som kommer :(

Det kan vere fordi egget festet seg for ett par dager siden har eg lest ;) ikkje mist håpet før det er ferskt !
 
11 dpo og negativ RFSU test...
Men sjekk denne eggløsningstesten! Vet den ikke er helt positiv, men aldri fått en så sterk strek utenom eggløsning før. Så kanskje ikke eggløsningen har vært da?... :-(
 

Vedlegg

  • 917FA4CC-29F8-4142-A44B-6546CEFCC56B.jpeg
    917FA4CC-29F8-4142-A44B-6546CEFCC56B.jpeg
    33,5 KB · Visninger: 102
11 dpo og negativ RFSU test...
Men sjekk denne eggløsningstesten! Vet den ikke er helt positiv, men aldri fått en så sterk strek utenom eggløsning før. Så kanskje ikke eggløsningen har vært da?... :-(
Noen får positiv eller sterkere EL tester når TR er på vei eller hvis man er gravid.
 
Kan man ikke legge inn EL der? Klarte ikke finne en måte å gjøre det på. Syklusen min er litt på tulletur noen ganger, så da blir utregningen helt feil :facepalm:
Jo du går inn på innstillinger - sykluslengde - lutealfase :happy: så endrer du bare på antall dager lutealfase
 
Back
Topp