Livmoren min var flott, og jeg hadde eggfollikler. Ingen cyster og en perfekt slimhinne.
Har fått blodfortynnende og progesteron hvis jeg får positiv test.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livmoren min var flott, og jeg hadde eggfollikler. Ingen cyster og en perfekt slimhinne.
Det må være gode nyheter å få! Er så nervepirrende å tenke allt mulig i forkant av disse undersøkelsene.
Kan jeg spørre hvorfor du får blodfortynnende?
Blodfortynnende skal øke blodgjennomstrømmingen i livmoren og gjøre det gunstig for egget til å feste seg ,og bli der
Velkommen, Isobel masse lykke til!!Isobel - 34 - pp11 - B3 - EL usikker - IKM ca 20 mai
Da bestemte vi oss for å prøve litt til med Letrozol og Ovitrelle, so here wo go again.
Skjer ikke så mye her enda. Er bare cd7 da, så forventer vel ikke annet heller.
Veldig spent på denne syklusen, gøy å tempe så man kan legge inn noe hver dag hele syklusen
Hvordan gjør du dette med temping? Hørt man må gjøre det i sengen med en gang man våknet om morgningen....har man da vaselin, termometer og antibac på nattbordet? Rett i stumpen? Hva syns samboeren om dette?
Har selv lyst til å tempe, men klarer ikke å se hvordan det er fysisk mulig hver dag (har baby i sengen i tillegg).
Jeg temper i munnen og det funker supert! Har et termometer fra babyplan som lager minimalt med lyd slik at ikke alle barna i senga (!) våknerHvordan gjør du dette med temping? Hørt man må gjøre det i sengen med en gang man våknet om morgningen....har man da vaselin, termometer og antibac på nattbordet? Rett i stumpen? Hva syns samboeren om dette?
Har selv lyst til å tempe, men klarer ikke å se hvordan det er fysisk mulig hver dag (har baby i sengen i tillegg).
Jeg temper også i munnen. Har termometeret liggende under puten, sånn at jeg må bevege meg minst mulig. Har også barn i sengen, men siden de er der hver natt, går jeg ut i fra at det ikke endrer mye på tempen. Mannen ligger jo der også, og han har ikke påvirket tempen minHvordan gjør du dette med temping? Hørt man må gjøre det i sengen med en gang man våknet om morgningen....har man da vaselin, termometer og antibac på nattbordet? Rett i stumpen? Hva syns samboeren om dette?
Åh, masse gode svar
Men plusser dere på noe mtp at det er under tungen?
Og er det for sent å begynne tenningen på syklusdag 4?
Velkommen hit til ny syklus nye muligheter, FrozarFrozar-33-PP2-B2- EL 17/05 -IKM 29/05
Trallefrøken - 31 - PP4 - B1 - EL 11/5 - IKM 23/5
Dette er første prøveperioden min med Clomifen, så egentlig usikker på EL, men krysser alt jeg har for at den kommer til «normal» tid
Tusen takk!Velkommen skal du være Trallefrøken håper Clomifen gjør susen! Det blir spennende å følge med deg