IKM uke 20 og 21

Livmoren min var flott, og jeg hadde eggfollikler. Ingen cyster og en perfekt slimhinne.

Har fått blodfortynnende og progesteron hvis jeg får positiv test.

Livmoren min var flott, og jeg hadde eggfollikler. Ingen cyster og en perfekt slimhinne.

Har fått blodfortynnende og progesteron hvis jeg får positiv test.

Det må være gode nyheter å få! Er så nervepirrende å tenke allt mulig i forkant av disse undersøkelsene.

Kan jeg spørre hvorfor du får blodfortynnende?

Det må være gode nyheter å få! Er så nervepirrende å tenke allt mulig i forkant av disse undersøkelsene.

Kan jeg spørre hvorfor du får blodfortynnende?

Blodfortynnende skal øke blodgjennomstrømmingen i livmoren og gjøre det gunstig for egget til å feste seg ,og bli der :happy:

Isobel - 34 - pp11 - B3 - EL usikker - IKM ca 20 mai

Da bestemte vi oss for å prøve litt til med Letrozol og Ovitrelle, so here wo go again.

:rolleyes:

Skjer ikke så mye her enda:p. Er bare cd7 da, så forventer vel ikke annet heller.

Veldig spent på denne syklusen, gøy å tempe så man kan legge inn noe hver dag hele syklusen :p

Vedlegg

• Screenshot_20210429-100209.jpg
    Screenshot_20210429-100209.jpg
    132,2 KB · Visninger: 65
Skjer ikke så mye her enda:p. Er bare cd7 da, så forventer vel ikke annet heller.

Veldig spent på denne syklusen, gøy å tempe så man kan legge inn noe hver dag hele syklusen :p

Hvordan gjør du dette med temping? Hørt man må gjøre det i sengen med en gang man våknet om morgningen....har man da vaselin, termometer og antibac på nattbordet? Rett i stumpen? Hva syns samboeren om dette? :hungry:
Har selv lyst til å tempe, men klarer ikke å se hvordan det er fysisk mulig hver dag (har baby i sengen i tillegg).

Hvordan gjør du dette med temping? Hørt man må gjøre det i sengen med en gang man våknet om morgningen....har man da vaselin, termometer og antibac på nattbordet? Rett i stumpen? Hva syns samboeren om dette? :hungry:
Har selv lyst til å tempe, men klarer ikke å se hvordan det er fysisk mulig hver dag (har baby i sengen i tillegg).

Jeg temper i under tunga:hilarious: Er første gang jeg prøver selv, så har ikke så mye erfaring.

Men ja, tempe før du gjør noe, har termometer på nattbordet. Det eneste som er kronglete er når 2åringen står og venter/roper i døra, så må jeg ligge stille og tempe ferdig. Synes ikke termometeret er særlig raskt, men tar sikkert ikke mer enn 1minutt:p

Jeg temper i munnen og det funker supert! Har et termometer fra babyplan som lager minimalt med lyd slik at ikke alle barna i senga (!) våkner :rolleyes:

Jeg temper også i munnen. Har termometeret liggende under puten, sånn at jeg må bevege meg minst mulig. Har også barn i sengen, men siden de er der hver natt, går jeg ut i fra at det ikke endrer mye på tempen. Mannen ligger jo der også, og han har ikke påvirket tempen min :D

Åh, masse gode svar :bookworm::happy::happy::happy:
Men plusser dere på noe mtp at det er under tungen?
Og er det for sent å begynne tenningen på syklusdag 4?

CD1:dance008 la det bli lenge til nestegang:dance018

Trallefrøken - 31 - PP4 - B1 - EL 11/5 - IKM 23/5

Dette er første prøveperioden min med Clomifen, så egentlig usikker på EL, men krysser alt jeg har for at den kommer til «normal» tid :D

Trallefrøken - 31 - PP4 - B1 - EL 11/5 - IKM 23/5

Dette er første prøveperioden min med Clomifen, så egentlig usikker på EL, men krysser alt jeg har for at den kommer til «normal» tid :D

Velkommen skal du være Trallefrøken :Heartred håper Clomifen gjør susen! Det blir spennende å følge med deg :)

Noen habile el-testere her? Jeg har aldri hatt en positiv el-test før og dette er første gang jeg prøver det sånn skikkelig. Hvor fort kan en test bli positiv egentlig? Hadde jeg ikke testa hadde jeg vært helt overbevist om at el var like rundt hjørnet men testen ser bare sånn ut..

Mulig det bare er placebotegn fordi jeg veldig gjerne vil ha el, eller kan jeg plutselig få en positiv test senere i dag? Jeg kan vel ikke ha gått glipp av en positiv test med så hyppig testing? :angelic:

BA66E499-0D34-44D2-B6C2-B538F00E86D0.jpeg

Back
Topp