IKM uke 20 og 21

Hei damer!

Titter forsiktig innom igjen etter det som skulle være en liten prøvepause, men som endte opp med å heller være noen måneder der vi ikke gikk aktivt inn for å prøve, men heller ikke forhindret. Siden dere ser meg her nå, hadde ikke det resultater :oops:

Vi venter på svar på 2. prøve av mannens svømmere, og har vært på utredning for sekundær infertilitet. Den første prøven var langt fra oppløftende. De har ikke funnet noe feil med meg, så det er en god trøst. Likevel er det tøft, da nr 1. satt på 4. PP. Men, nå er det vår og håp i luften, ikke sant? Gleder meg til å følge dere og håper vi ser mange positive tester i mai :Heartred

Magnolia85 - 36 - PP9- B2- EL 8.5.- IKM 22.5.
 
Brevdua - 36 - PP8 - B1 - EL 8/5 - IKM 20/5

At first (second, third, fourth) you don't succeed. You can dust it off and try again. Dust yourself off and try again, try again. :singing:

Da prøver jeg gjen! :happy:

2019 - SA
PP3 - SA
PP5 - kjemisk
PP7 - kjemisk
 
Hei damer!

Titter forsiktig innom igjen etter det som skulle være en liten prøvepause, men som endte opp med å heller være noen måneder der vi ikke gikk aktivt inn for å prøve, men heller ikke forhindret. Siden dere ser meg her nå, hadde ikke det resultater :oops:

Vi venter på svar på 2. prøve av mannens svømmere, og har vært på utredning for sekundær infertilitet. Den første prøven var langt fra oppløftende. De har ikke funnet noe feil med meg, så det er en god trøst. Likevel er det tøft, da nr 1. satt på 4. PP. Men, nå er det vår og håp i luften, ikke sant? Gleder meg til å følge dere og håper vi ser mange positive tester i mai :Heartred

Magnolia85 - 36 - PP9- B2- EL 8.5.- IKM 22.5.
Velkommen hit til uke 20 :Heartred frustrerende situasjon :( men håp er det jo alltid! Jeg skal være med å heie :)
 
Brevdua - 36 - PP8 - B1 - EL 8/5 - IKM 20/5

At first (second, third, fourth) you don't succeed. You can dust it off and try again. Dust yourself off and try again, try again. :singing:

Da prøver jeg gjen! :happy:

2019 - SA
PP3 - SA
PP5 - kjemisk
PP7 - kjemisk
Velkommen hit kjære deg! Håper virkelig at denne gangen blir det terminspire :Heartred nå er det din tur!
 
Da hopper jeg inn her med dere! Denne gangen skal det være vår tur! :D

Nuuni - 35 - PP13 - B3 - EL 8/5 - IKM 22/5
 
Da var det allerede CD 3, og letrozol er inntatt:happy: skulle prøve dobbel dose denne mnd, håper det gjør at det klaffer. Håper også på få bivirkninger, kjente de godt forrige pp. Lykke til alle sammen:Heartred
 
Da hopper jeg inn her med dere! Denne gangen skal det være vår tur! :D

Nuuni - 35 - PP13 - B3 - EL 8/5 - IKM 22/5
Tjohooo! Jeg er SÅ optimistisk for denne pp (nr 7 for min del)! Vet ikke hvorfor men er så overbevist om at denne gangen skal det gå! Litt skummelt siden fallhøyden er stor.. men føles godt å være positiv og :D krysser fingrene for oss!!
 
Tjohooo! Jeg er SÅ optimistisk for denne pp (nr 7 for min del)! Vet ikke hvorfor men er så overbevist om at denne gangen skal det gå! Litt skummelt siden fallhøyden er stor.. men føles godt å være positiv og :D krysser fingrene for oss!!
Jeg er HELT enig! Nå klaffer det for oss alle, og ikke en eneste av oss skal miste! Heia oss:smiley-bounce015
 
Kall meg gjerne gal, men har funnet frem strikkepinnene og begynt på litt småting :angelic: vet mange ikke vil gjøre det før uke 12, men jeg synes det er koselig å bruke ventetida på det - jeg regner jo med at det kommer en baby som kan ta det i bruk i fremtiden (helst min egen, dog :p)
 
Kall meg gjerne gal, men har funnet frem strikkepinnene og begynt på litt småting :angelic: vet mange ikke vil gjøre det før uke 12, men jeg synes det er koselig å bruke ventetida på det - jeg regner jo med at det kommer en baby som kan ta det i bruk i fremtiden (helst min egen, dog :p)

Jeg bare sniker litt her inne, tihi. Ville bare kommentere at jeg også strikker og tenker likt som deg. Velger å kose meg med det nå, håpe og drømme. ❤️ Regner med å få bruk for det etterhvert, og tror ikke skuffelsen blir verre hvis vi ikke skulle bli gravide fordi jeg har noen plagg liggende.. og så har vi flere babyer på vei i omgangskretsen, så mulig noe blir gaver også ☺️
 
Ehm, kunne du TS fikse for uke 21 her inne også?:angelic: Har lyst å henge meg med flere av dere i gruppa fra forrige gang:hilarious: Har IKM 28/5:shy:

Om du gidder selvsagt :p:cool:
 
Kall meg gjerne gal, men har funnet frem strikkepinnene og begynt på litt småting :angelic: vet mange ikke vil gjøre det før uke 12, men jeg synes det er koselig å bruke ventetida på det - jeg regner jo med at det kommer en baby som kan ta det i bruk i fremtiden (helst min egen, dog :p)
Jeg har selv allerede sydd to babybukser og en mislykka body. Hehe. Har jo ikke noe å si om man starter tidlig. Man vet aldri hva som skjer, så man må gjøre det mens man kan! :)
 
Kall meg gjerne gal, men har funnet frem strikkepinnene og begynt på litt småting :angelic: vet mange ikke vil gjøre det før uke 12, men jeg synes det er koselig å bruke ventetida på det - jeg regner jo med at det kommer en baby som kan ta det i bruk i fremtiden (helst min egen, dog :p)
Forrige gang Coop Obs! hadde tilbud på ulltøy fra Janus, kjøpte jeg en sparkedrakt i størrelse 56. Jeg er klar for vinterbaby, altså :D
 
Forhåpningsfull - 27 - PP14 - B1 - EL 3/5 - IKM 18/5

Mitt første ordentlige besøk i en IKM-gruppe, men kjenner det blir fint! :happy: Vært av og på stimulering med Clomid, gonal-f og Ovitrelle de siste månedene med hjemmeprøving, men nå er det «pausemåned» mens vi venter på IVF.

Sliter med tynn slimhinne, og det som blir befruktet vil ikke feste seg. Flere som har vært borti lignende? Og man må jo ikke glemme lange sykluser.. tror ikke det finnes noe normalt lenger :hilarious: Jaja, heia oss alle, la det blir 2022-baby! :happy:
 
Last edited:
Forhåpningsfull - 27 - PP14 - B1 - EL 3/5 - IKM 18/5

Mitt første ordentlige besøk i en IKM-gruppe, men kjenner det blir fint! :happy: Vært av og på stimulering med Clomid, gonal-f og Ovitrelle de siste månedene med hjemmeprøving, men nå er det «pausemåned» mens vi venter på IVF.

Sliter med tynn slimhinne, og det som blir befruktet vil ikke feste seg. Flere som har vært borti lignende? Og man må jo ikke glemme lange sykluser.. tror ikke det finnes noe normalt lenger :hilarious: Jaja, heia oss alle, la det blir 2022-baby! :happy:
Hei og velkommen hit til uke 20 :Heartred blir denne prøveperioden en ivf, eller er dette et pp mens du venter på ivf? :) jeg heier uansett på din 2022-baby :wav
 
Hei og velkommen hit til uke 20 :Heartred blir denne prøveperioden en ivf, eller er dette et pp mens du venter på ivf? :) jeg heier uansett på din 2022-baby :wav

Takk :Heartred Vi skal ikke i gang med IVF før om et par måneder, så nå bare koser vi oss uten noen hormoner frem til det. Kjente at kroppen trengte en pause etter flere heftige kurer. Ikke noen spesielle forhåpninger til at vi skal klare det uten hjelp, men det kan gå, så vi står i det som alle andre og kjører på :happy:
 
Takk for at du opprettet ny gruppe Itsgonnabe3 :D
Nå er jeg ferdig med tr, og er klar for en ny runde! Måtte vi få mange positive tester i mai :gen014

Alfakrøll - 31 - PP5 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 2/5 - IKM 17/5

*Hadde en prøveperiode på 1,5 år for noen år siden.
 
Takk for at du opprettet ny gruppe Itsgonnabe3 :D
Nå er jeg ferdig med tr, og er klar for en ny runde! Måtte vi få mange positive tester i mai :gen014

Alfakrøll - 31 - PP5 (eller PP20 ish*) - B1 - EL 2/5 - IKM 17/5

*Hadde en prøveperiode på 1,5 år for noen år siden.
Hei Alfakrøll :Heartred så hyggelig å se deg her :D håper på en ekstra stas 17. mai i år :angelic:
 
Back
Topp