IKM uke 20 og 21

Vi har hatt 2mnd prøve pause men er nå på’n igjen. Har IKM imorgen eller søndag og tok en test idag, som jeg såg en veldig svak strek på. Tok en til av annen type og den viste litt sterkere strek.
Prøver å ta ny imorgen tidlig tenker jeg



Miss K- 34-PP7- B3- EL 15/5- IKM 29/5
 

Vedlegg

  • 9E5344D9-9421-4988-8122-E91A39386854.jpeg
    9E5344D9-9421-4988-8122-E91A39386854.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 116
God lørdagskveld, damer! Stikker som vanlig innom for å si hei og ta en fot i bakken på dagens ikm :) i dag er det én person på lista og det er Frozar! Der kom el senere og hun er derfor gått videre til uke 22! Har sneket litt og ser testing er i full gang - så spennende! Masse lykke til, Frozar, håper på babystrek for deg :Heartred

ha en fin kveld videre alle sammen! Ser det blir stadig mindre aktivitet her i ikm-gruppa, så det er tydelig at vi går mot slutten! Men vi sees selvsagt til aller siste dag i morgen :)
 
Altså,denne dagen:smiley-angry017
Fy søren vi har hatt en tøff dag med 3åringen. Han har bare bøllet å gjort alt han vet ikke er lov. Så utrolig slitsomt. Å så skjer det alltid når jeg er skikkelig utslitt og ender opp med å skrike å kjefte,å får så dårlig samvittighet,for det er ikke slik man skal takle trassen. Da sniker det seg inn tanker om å ikke ville ha flere barn,for jeg føler meg som en dårlig mor.
Jeg vet det gir seg i løpet av kvelden når jeg får litt avstand,men..

Sorry,måtte bare få utløp en plass.
 
Altså,denne dagen:smiley-angry017
Fy søren vi har hatt en tøff dag med 3åringen. Han har bare bøllet å gjort alt han vet ikke er lov. Så utrolig slitsomt. Å så skjer det alltid når jeg er skikkelig utslitt og ender opp med å skrike å kjefte,å får så dårlig samvittighet,for det er ikke slik man skal takle trassen. Da sniker det seg inn tanker om å ikke ville ha flere barn,for jeg føler meg som en dårlig mor.
Jeg vet det gir seg i løpet av kvelden når jeg får litt avstand,men..

Sorry,måtte bare få utløp en plass.
Vi er bare mennesker vi mammaer også! Det er fullt mulig å være verdens beste mamma og bli sur, lei og utålmodig. Det er INGEN som kan trykke på de rette knappene som en 3-åring :rolleyes: jeg har vært der selv - mer enn én gang! Det føles dritt å stå i trassalderen, men det blir bedre:Heartred og man blir flinkere selv på å deale med det og
 
Vi er bare mennesker vi mammaer også! Det er fullt mulig å være verdens beste mamma og bli sur, lei og utålmodig. Det er INGEN som kan trykke på de rette knappene som en 3-åring :rolleyes: jeg har vært der selv - mer enn én gang! Det føles dritt å stå i trassalderen, men det blir bedre:Heartred og man blir flinkere selv på å deale med det og
Takk for gode ord:Heartred
 
Da var det plutselig siste dag i denne ikm-gruppa for uke 20+21! Vi har to stykker på lista denne siste dagen: Honningbjørn har ikke fått TR, men dessverre ikke positiv test foreløpig - men her er fingrene enda krysset og håpet oppe til TR er et faktum :Heartred Drops19 har reist videre til uke 22! Supermasse lykke til, Drops! Krysser fingrene for to streker! :D

Det er jo helt vemodig at dette er min siste dag i siste IKM-tråd (forhåpentligvis!!) da det har vært så koselig å følge dere alle! Jeg blir hoppende glad av at folk poster positive tester og oppriktig skuffa for hver TR. Jeg kommer til å snike i ikm-gruppene og stå i kulissene og heie på dere det ikke klaffa for denne gangen :) plutselig er det din tur - de aller aller fleste av oss kommer dit om enn veien er litt slitsom og lang. Tusen takk for meg :Heartred
 
Tok test I går og i dag. IkM I går men negative tester... venter TR for å få begynt første runde med Letrozol, forundrer meg ikke at ho holder seg borte nå som jeg egentlig vil ha ho på besøk så jeg får kommet i gang
 
God helg i alle stuer! Siste innspurt av to IKM-uker gjenstår når vi nå har kommet til fredag i uke 21 :)
tre stykker står oppført på lista i dag:

Vilje35 og Nuuni har dessverre fått TR denne pp.. det var veldig leit :( krysser alt jeg har for marsbabyer til dere to :Heartred Mammatiltrekløveret<3 har ikke kommet med noen oppdatering siste uka, så vil gjerne høre hvordan det går med deg :) har du testa?

håper alle står foran en helg med like fin værmelding som her og at dere i så fall nyter sola på den ene eller andre måten :Heartred god helg så lenge, så snakker vi i morgen!
Først må jeg bare si at du har gjort fantastisk jobb med å holde IKM gruppa gående! :Heartred Nå skal du lene deg tilbake og nyte svangerskapet! :Heartred

For min del har det vært hektiske dager. Jeg temper hver dag og den siste EL testen gikk tom igår. Så langt ser det slik ut at jeg ikke har hatt EL og tempen steg ikke ennå. Og ikke noe TR å se heller. Jaja, ustabile syklus!:banghead: Har tatt en g-test idag og den viste som forventet negativ. MEN har vært en fin dag idag siden jeg endelig hadde gyn time og han skrev ut letrozol på meg!:cool: De skal tas i august-syklusen, og jeg ser frem til det :Heartred
 
Først må jeg bare si at du har gjort fantastisk jobb med å holde IKM gruppa gående! :Heartred Nå skal du lene deg tilbake og nyte svangerskapet! :Heartred

For min del har det vært hektiske dager. Jeg temper hver dag og den siste EL testen gikk tom igår. Så langt ser det slik ut at jeg ikke har hatt EL og tempen steg ikke ennå. Og ikke noe TR å se heller. Jaja, ustabile syklus!:banghead: Har tatt en g-test idag og den viste som forventet negativ. MEN har vært en fin dag idag siden jeg endelig hadde gyn time og han skrev ut letrozol på meg!:cool: De skal tas i august-syklusen, og jeg ser frem til det :Heartred
Tusen takk for utrolig hyggelige ord, blir helt rørt! :Heartred så irriterende med ustabile sykluser.. håper det snart blir klaff for deg!! Letrozol må jo gjøre susen :)
 
Back
Topp