IKM uke 20 og 21

Jeg vil helst være her hos dere, da jeg ennå ikke føler meg trygg til å være 100% på termingruppen :wtf:
Er 17 dpo (4+3), og teststreken er ennå ikke sterkere enn kontrollstreken :hungover:
Har i tillegg fått mensmurringer:( Og har jo ingen graviditet symptomer :nailbiting:Vis vedlegget 357325
Hvilken termingruppe havner du i?
Jeg kikket inn i Marsgruppa men der er det helt tomt ennå.
tenker jeg blir her ut uka iallefall :)
 
Tok en strimmel nå etter jobb, men urinen var noe utvannet(gikk endel på do på jobb, samt drukket endel vann og slikt). Den er heldigvis ikke noe særlig svakere enn i dag tidlig, men kjenner jeg ikke klarer å la angsten slippe helt taket. Ser jo at i går og idag ser ganske like ut nå etter de har tørket. De er jo også endel sterkere enn 10dpo. Så da bør jeg se stigning imrn? Hvis ikke blir jeg lei meg:( Hadde tenkt å kjøpe en digitaltest på vei hjem fra jobb, men hele verden var inne på apoteket samtidig.
Det er jo en super stigning fra 10-12 dpo. Dette har jeg troen på altså :D
 
Jeg har ikm i dag, men iingen mensen enda. Tok akkurat en gravditetstest som viste helt blank.. Er så sårt dette her, vil så gjerne bli gravid..

Har ikke hatt noen symptomer på mensen, så synes det er veldig rart. Pleier å få mensen smerter/murringer 1-3 dager før mensen..

Er også usikker på om eggløsning har vært noe senere enn vanlig. Første gang jeg ikke testet el, så er usikker. Men i følge appen skulle den ha vært 11. mai.

Noen som har testet negativt ikm dagen men likevel vært gravid? Krysser fingrene, hihi
 
Hvilken termingruppe havner du i?
Jeg kikket inn i Marsgruppa men der er det helt tomt ennå.
tenker jeg blir her ut uka iallefall :)

Ifølge min utredning, blir termin 1.februar. Men jeg har registrert min ankomst i januar-gruppen, da jeg alltid føder noen uker før termin. Håper bare ikke det blir desemberbaby :arghh:
 
Ifølge min utredning, blir termin 1.februar. Men jeg har registrert min ankomst i januar-gruppen, da jeg alltid føder noen uker før termin. Håper bare ikke det blir desemberbaby :arghh:
Vet ikke hvorfor jeg tenkte mars, det blir vel lenge:dead:
Jeg sjekket fhi sin terminkalkulator og har alså menstermin 7 februar 2022.
Jeg skal ikke være i Marsgruppa :bag:

Septemberbarnet er født 38+0 og Desemberbarnet 39+4, så det spørs om vi når å gå inn i februar. Kanskje jeg henger litt begge steder etter hvert :)
Jeg blir værende i denne tråden ut uka iallefall :)
 
Da var vi tilbake til hverdagen uten flere røddager i overskuelig fremtid :p men mange ikm-dager! Dagen i dag er det to jenter med ikm her hos oss :)

Tussilagof har dessverre fått TR og det er jeg lei meg for :( håper det blir en liten marsspire hos deg neste pp :Heartred

Solstråla94 har hatt noen tydelige positive tester men trodde selv tr var kommer i dag. Synes det var veldig merkelige greier og har ikke lyst til å gi opp dette enda! Vi ser vel an ny test i mårra? :)
 
Jeg må nesten ta en ny test i morgen eller torsdag tenker jeg. Merkelige greier, mulig tidlig spontanabort :oops: samtidig leser jeg jo at det er 20-25% som blør i svangerskapet så håpet er ikke helt borte :shy:
 
Last edited:
Hmm, Premom mener jeg er forsinket.. den andre appen min mener 2 døgn inntil TR,- men den har jo ikke logget EL-testene Gikk nettopp på do uten å gidde å teste... 8AE6EB3C-6902-49C3-B8EE-086AA0FBACA3.jpg
8AE6EB3C-6902-49C3-B8EE-086AA0FBACA3.jpg
 
13dpo, 3+6/4+0

Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?
 

Vedlegg

  • F76DE5DC-4323-4FF6-AEBB-91A466777D00.jpeg
    F76DE5DC-4323-4FF6-AEBB-91A466777D00.jpeg
    245,9 KB · Visninger: 84
  • 86D744E9-2238-40B8-9CCF-0F27BFE4D927.jpeg
    86D744E9-2238-40B8-9CCF-0F27BFE4D927.jpeg
    404,5 KB · Visninger: 83
13dpo, 3+6/4+0

Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?
Jeg har troa på dette :Heartred
 
13dpo, 3+6/4+0

Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?
Klem :Heartred
Det trenger ikke bety noe. Den kan være sterkere igjen i morgen.

Dagens test hos meg var også litt svakere enn den i går. Men dagens urin var mindre konsentrert fordi jeg var oppe og drakk i 02-tiden i natt, sånne ting har jo også noe å si
 
Back
Topp