Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken termingruppe havner du i?Jeg vil helst være her hos dere, da jeg ennå ikke føler meg trygg til å være 100% på termingruppen
Er 17 dpo (4+3), og teststreken er ennå ikke sterkere enn kontrollstreken
Har i tillegg fått mensmurringer Og har jo ingen graviditet symptomer Vis vedlegget 357325
Det er jo en super stigning fra 10-12 dpo. Dette har jeg troen på altsåTok en strimmel nå etter jobb, men urinen var noe utvannet(gikk endel på do på jobb, samt drukket endel vann og slikt). Den er heldigvis ikke noe særlig svakere enn i dag tidlig, men kjenner jeg ikke klarer å la angsten slippe helt taket. Ser jo at i går og idag ser ganske like ut nå etter de har tørket. De er jo også endel sterkere enn 10dpo. Så da bør jeg se stigning imrn? Hvis ikke blir jeg lei meg Hadde tenkt å kjøpe en digitaltest på vei hjem fra jobb, men hele verden var inne på apoteket samtidig.
Det er jo en super stigning fra 10-12 dpo. Dette har jeg troen på altså
Hvilken termingruppe havner du i?
Jeg kikket inn i Marsgruppa men der er det helt tomt ennå.
tenker jeg blir her ut uka iallefall
Vet ikke hvorfor jeg tenkte mars, det blir vel lengeIfølge min utredning, blir termin 1.februar. Men jeg har registrert min ankomst i januar-gruppen, da jeg alltid føder noen uker før termin. Håper bare ikke det blir desemberbaby
En klem og babystøv sendtTR kom i går her.. og vi går igang med pp13
Ånei!! Sender en stor klem og mange lykkeønskninger for neste pp..TR kom i går her.. og vi går igang med pp13
Gratulerer13dpo og pp’ens første g-test.
Jeg har en strek. Den så rosa ut i morges, men på bildet ser den mer grå ut..
(babyplan tidligtest)
Vis vedlegget 357314
Da ville jeg testa på neste doturHmm, Premom mener jeg er forsinket.. den andre appen min mener 2 døgn inntil TR,- men den har jo ikke logget EL-testene Gikk nettopp på do uten å gidde å teste... Vis vedlegget 357403Vis vedlegget 357403
Jeg har troa på dette13dpo, 3+6/4+0
Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?
Jeg har troa på dette
Klem13dpo, 3+6/4+0
Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?