IKM uke 20 og 21

13dpo, 3+6/4+0

Testen er heldigvis ikke svakere enn i går, men heller ikke dritsterk. Men, eg får ta det eg får.
Så lenge de ikke synker i styrke, må jeg vel bare være optimistisk? Får se når de tørker.
Skal kjøpe digital i dag, tenkte eg. Evt. et annet merke?
Kjempefine tester, Phis!! :Heartred
 
Tok en test i dag fra normal som mer eller mindre så blenda ut. Kan se en svak antydning til strek, men da er det kjemisk abort siden gårdagens var veldig tydelig!

Kan settes på TR :shifty:

6E75967B-906B-441C-880F-04AE7D715971.jpeg
 
Ny dag nye ikm-muligheter :D i dag er det en eneste person på ikm-lista, som til gjengjeld klinker til med positive tester!! Hurraaaa og gratulerer igjen til Phis :Heartred
 
Ny dag nye ikm-muligheter :D i dag er det en eneste person på ikm-lista, som til gjengjeld klinker til med positive tester!! Hurraaaa og gratulerer igjen til Phis :Heartred

Tusen takk<3
 
Ny dag og ny blenda test. Syklusdag 26 av 29. 11 eller 12 dpo. Antar at sannsynligheten for at vi har lykkes er liten denne mnd? :sorry:

Ikke over før teite tr kommer! Mange tester ikke positivt før på ikm eller over:)
 
Her kom TR i dag... jeg skulle selvfølgelig heller ønsket meg to streker, men tar fatt på PP5 med godt mot. Tar dessuten nok en langhelg og mannen har bestilt champis på rommet dit vi skal. Må ta med seg det man kan :) alt godt for alle dere her inne- damer som heier på damer er det beste jeg vet (inntil jeg får pos test- da er det nest best :p )
 
Her kom TR i dag... jeg skulle selvfølgelig heller ønsket meg to streker, men tar fatt på PP5 med godt mot. Tar dessuten nok en langhelg og mannen har bestilt champis på rommet dit vi skal. Må ta med seg det man kan :) alt godt for alle dere her inne- damer som heier på damer er det beste jeg vet (inntil jeg får pos test- da er det nest best :p )

Gi meg din mentale innstilling!<3 nyt langhelg, sjampis og kjærligheten:)
 
Her kom TR i dag... jeg skulle selvfølgelig heller ønsket meg to streker, men tar fatt på PP5 med godt mot. Tar dessuten nok en langhelg og mannen har bestilt champis på rommet dit vi skal. Må ta med seg det man kan :) alt godt for alle dere her inne- damer som heier på damer er det beste jeg vet (inntil jeg får pos test- da er det nest best :p )
Æsj det var leit :( men godt å se at du tar det fint! Nyyyyt sjampis og kjærestetur :Heartred
 
Ikm er nok 2-3 dager senere enn antatt her.
Hadde positiv eggløsningstest fredag 14.05.
Men med negativ tidligtest i dag, så har jeg ikke veldig mye håp.
 
God kveld god kveld :) håper dere har hatt en fin torsdag så langt og at kveldsroa senker seg! Ny ikm-dag med tre damer oppført! Skal vi se:

Pileah fikk TR for noen dager siden som var innmari leit :( :Heartred neste pp må det bli! Jeg heier!

Så er det de to fuglene :) Skogsfugl er egentlig ikke helt på ikm enda, men trolig om et par dager. Selv har hun ikke helt håp etter dagens test, men jeg håper enda for deg og at det ikke er for sent for positiv test :Heartred Gråspurv!! Hallo, kjempefin positiv test, jo! :D vi flytter vel deg over på gravid og sier gratulerer?? Har du fortsatt testingen i dag?
 
Ikm i dag, og TR tikket inn i det jeg gikk på badet i morges.

Nå MÅ det bare klaffe neste pp. Da får jeg termin ganske nøyaktig ett år etter terminen jeg hadde med den første spiren jeg mistet.
 
Ikm i dag, og TR tikket inn i det jeg gikk på badet i morges.

Nå MÅ det bare klaffe neste pp. Da får jeg termin ganske nøyaktig ett år etter terminen jeg hadde med den første spiren jeg mistet.

Da skal det klaffe!!!<3
 
God kveld god kveld :) håper dere har hatt en fin torsdag så langt og at kveldsroa senker seg! Ny ikm-dag med tre damer oppført! Skal vi se:

Pileah fikk TR for noen dager siden som var innmari leit :( :Heartred neste pp må det bli! Jeg heier!

Så er det de to fuglene :) Skogsfugl er egentlig ikke helt på ikm enda, men trolig om et par dager. Selv har hun ikke helt håp etter dagens test, men jeg håper enda for deg og at det ikke er for sent for positiv test :Heartred Gråspurv!! Hallo, kjempefin positiv test, jo! :D vi flytter vel deg over på gravid og sier gratulerer?? Har du fortsatt testingen i dag?

Jeg kan godt settes på gravid :) Tusen takk :Heartred
 
Jeg tester ennå :)
Den nederste testen er dagens, og den er svakere enn gårsdagens fordi gårsdagens urin var så veldig mørk og konsentrert.
Jeg temper ennå også og tempen holder seg høy fortsatt. Jeg merket idag at termometeret mitt piper før det målet ferdig :wideyed:


9B39CB4F-911C-49F6-9186-652929AA6939.jpeg
 
God helg i alle stuer! Siste innspurt av to IKM-uker gjenstår når vi nå har kommet til fredag i uke 21 :)
tre stykker står oppført på lista i dag:

Vilje35 og Nuuni har dessverre fått TR denne pp.. det var veldig leit :( krysser alt jeg har for marsbabyer til dere to :Heartred Mammatiltrekløveret<3 har ikke kommet med noen oppdatering siste uka, så vil gjerne høre hvordan det går med deg :) har du testa?

håper alle står foran en helg med like fin værmelding som her og at dere i så fall nyter sola på den ene eller andre måten :Heartred god helg så lenge, så snakker vi i morgen!
 
Hmm... fikk positiv test på IKM og mensen timer etterpå. Kjøpte test på normal dagen etterpå som var negativ på utvannet urin o_O har temp på 37.4 som er uvanlig og trodde tempen stupte ved mensen. Normalt ligger den på 36.6/7. Ble fristet å ta ny test, men hva er vel oddsen for at den skal bli positiv? :hungover:
 
Back
Topp