IKM uke 20 og 21

Ehm, kunne du TS fikse for uke 21 her inne også?:angelic: Har lyst å henge meg med flere av dere i gruppa fra forrige gang:hilarious: Har IKM 28/5:shy:

Om du gidder selvsagt :p:cool:
:D tenkte du sånn ala uke 15 og 16, med sammenslåtte grupper? :) haha begynner å bli pinlig å se mitt eget bilde på alle IKM-gruppene :hilarious: folk må tro jeg er ekstremt oppmerksomhetssyk (og/eller ekstremt babysyk. Som er ganske sant). Men for min del er ikke det noe stress om det er ønskelig! Med mindre noen synes det blir for mye i en gruppe?

:D tenkte du sånn ala uke 15 og 16, med sammenslåtte grupper? :) haha begynner å bli pinlig å se mitt eget bilde på alle IKM-gruppene :hilarious: folk må tro jeg er ekstremt oppmerksomhetssyk (og/eller ekstremt babysyk. Som er ganske sant). Men for min del er ikke det noe stress om det er ønskelig! Med mindre noen synes det blir for mye i en gruppe?
Ja, det jeg tenkte på :angelic: Uke 20 og 21 :D:Heartred Hadde jo vært koselig å fortsette med dere andre som også fikk TR i denne runden:Heartred

Neida, ingen vil tro at du er oppmerksomhetssyk!:hilarious:Hvertfall ikke jeg, jeg tenker deg som en veldig aktiv bruker her og gir trivsel til oss andre! Du holdt jo godt styr på den forrige så du kan den jobben godt:Heartred

Yeee:Heartred Er meg en glede å være med i gruppa med dere igjen! Håper det blir mange to streker å se underveis her:Heartred

Mammatiltrekløveret<3 - 34 - PP20 - B4 - EL 16/5 - IKM 28/5

Hei dere fine damer! Jeg slenger meg med her inne, og håper på mange positive mai-tester :love017

Tussilagof - PP2 - B2 - EL ca 11/5 - IKM ca 25/5

Hei! Siden det er nå vi går all in, regner jeg dette som pp1, hadde et par forsøk først på året, men pga koronavaksine ble det veldig halvhjerta:D

Pileah - 26 - PP1 - B2 - EL 13/5 - IKM 27/5

Hei! Siden det er nå vi går all in, regner jeg dette som pp1, hadde et par forsøk først på året, men pga koronavaksine ble det veldig halvhjerta:D

Pileah - 26 - PP1 - B2 - EL 13/5 - IKM 27/5
Velkommen hit til uke 21 :D spennende med pp1 i søskenprøving! Og så kjekt å ha gjort ferdig vaksineringa :)

Velkommen hit til uke 21 :D spennende med pp1 i søskenprøving! Og så kjekt å ha gjort ferdig vaksineringa :)
Takk! Ja, veldig godt å være ferdig med det (enn så lenge..., ingen vet hva morgendagen bringer osv.):wacky:

Da har TR dratt sin vei og jeg er i gang med el-tester og temping :dance008

Kjører på med testing helt til jeg får bekreftet el med temping også. Skal være sikker på at jeg faktisk har eggløsning denne gangen :D Kun cd5 da:wtf:

Flere som er i gang?

Lurer på om jeg setter meg inn her også! Siden min syklus er så ustabil.

Leneb - 32 - pp5 - B6- EL? - IKM 19.05

Kjører på med testing helt til jeg får bekreftet el med temping også. Skal være sikker på at jeg faktisk har eggløsning denne gangen :D Kun cd5 da:wtf:

Flere som er i gang?
Jeg skal begynne med testing av el i dag :) siden jeg får dem i posten i dag :) spennende! Men begynt å kjenne murringer så vi får se om den er mot noe el eller ikke ;)

Flere som er i gang?

CD 5 her også, begynner om 2 dager:happy: bruker fertilitetsmonitor, den vil ha test fra CD 7 ser jeg:happy:

CD5 her og :happy: starter imorgen eller CD7 :joyful: Dette er vår måned :Heartred
Temper også, starta idag men syns den var uvanlig høy til å være tidlig i syklus.. 36.80. Sist starta jeg på CD7 og da var den 35.70

Flere som er i gang?
Jeg er på CD3 og setter i gang med tempingen i morgen. Begynner å teste etter EL med en gang TR er vekke. Forrige syklus fikk jeg EL på CD7 eller CD8, men håper jeg får litt flere dager på meg til aksjelegging denne gangen :D

Back
Topp